קידום אתרים באילת

קידום אתרים באילת
וובס פתרונות באינטרנט היא חברת קידום אתרים המספקת מזה שנים שירותים ללקוחות מכל הארץ ומחו"ל. חברתנו מספקת גם שירותי קידום אתרים באילת למגוון רחב של לקוחות פרטיים ועסקיים, ומציעה מעטפת מקצועית מלאה עם תמורה הוגנת ומשתלמת שמבוססת על תוצאות בלבד.

חשיבותם של מקצוענות ושירות הוגן

חשוב להבין כי קידום אתרים באילת או בכל מקום אחר, איננו משחק ילדים. מדובר בתחום מסועף ומורכב שמצריך הבנה מעמיקה בכלים העומדים לרשות המקדם, בדרישות מנועי החיפוש, בשפות תכנות, בהיבטים שיווקיים ופרסומיים ברשת, בתחומי העיסוק של לקוחות שונים, ובעוד היבטים רבים. על כן, אנו ממליצים לשים לב למספר דגשים כאשר פונים אל חברת קידום אתרים באילת:  
  • ניסיון בעבודה עם לקוחות מחו"ל – כפי שאתם יודעים, חלק נרחב מהפעילות העסקית באילת פונה אל קהל של תיירים, החל מעסקי המלונאות, דרך מרכזי צלילה ואתרי בילוי, ועד לחנויות מכל הסוגים. על כן, אנו ממליצים לוודא שחברת הקידום שאליה אתם פונים, מחזיקה כמו WEBS בניסיון עשיר עם לקוחות מחו"ל. לאורך השנים עבדנו עם לקוחות מארה"ב, גרמניה, אנגליה ושוויץ, וברשותנו גם הסמכות ייחודיות בענף מאנגליה. זכרו שהיכרות עם המאפיינים, הצרכים והרגלי הגלישה של צרכנים ושל שותפים בינלאומיים, יכולה לעשות את כל ההבדל בין קידום מצליח לכושל.
 
  • ניסיון כללי – כפי שאמרנו, קידום אתרים הוא ממש לא המקום להמר על מקצוענות. מדובר בתחום שבו טווח המחירים עשוי להשתנות מאוד מאחר שלא קיים מחירון אחיד, ויש המציעים הצעות נמוכות באופן משמעותי מהמקובל כדי לתפוס את תשומת לבכם. למרבה הצער, מאחורי פרסומים אלו עומדות לעיתים "חברות" המורכבות ממקדם אחד שסיים לאחרונה קורס בסיסי בנושא, ואולי עבד עם לקוח או שניים. עבודה עם "חברה" שכזו, זולה ככל שתהיה, עלולה לגרום למפח נפש, לבזבוז מיותר של כסף ואף גרוע מכך – לנזק ממשי עבור האתר והמוניטין שלכם ברשת. על כן, אנו ממליצים שלא לבחון את ההצעות דרך "החור שבגרוש" אלא לאור הניסיון הממשי וההצלחות המוכחות של החברה לאורך השנים.
 
  • הגינות בשירות – אמנם חברה רצינית לקידום אתרים לא תציע את המחיר הנמוך ביותר, אך היא בהחלט יכולה להציע מסגרת שירות משתלמת ואנו גאים להיות החברה היחידה בענף שפיתחה מעטפת שירות מעולה מבחינה זו. כך למשל, אנו לא כובלים את לקוחותינו בהסכמים ארוכי טווח ומאפשרים להם לבחור מדי חודש אם להמשיך איתנו על סמך תוצאות בלבד. כמו כן, אנו לא מגבילים את הלקוח בכמות הביטויים והמילים שנקדם עבורו, ושומרים באופן קפדני על שקיפות מלאה בדיווחים ובהסברים על הישגי הקידום שלנו.
 
  • מעטפת מקצועית שלמה – מרבית החברות שמספקות קידום אתרים באילת מציעות רק קידום אורגני. כבודו במקומו מונח, ולמעשה זהו השירות העיקרי שגם אנו מציעים, אך אנו ממליצים לבחור בחברה שמציעה עוד יותר מכך. לדוגמא, אנו מתמחים גם בהפקת קמפיינים ממומנים PPC שמאפשרים למלונות לצאת במבצעים לקראת החגים, לחנויות אלקטרוניקה להודיע ברבים על מוצרים חדשים ללא מע"מ, למרכז צלילה לחשוף במהירות את אתר האינטרנט החדש שלו, וכדומה. מלבד זאת, אנו מתמחים גם בניהול מוניטין ברשת שמביא פתרונות למצבים בעייתיים של אזכורים שליליים. מדובר למשל בחוות דעת גרועות (שלפעמים עומדים מאחוריהן מתחרים) אודות בית הארחה באילת, בכתבה שלילית במקומון אילתי על מרכז שירות לרכבים, ועוד. את הפרסומים האלו שיכולים להופיע במקומות בולטים בגוגל, אנו דוחקים אחורה והרחק מעיני הגולשים על ידי בנייה של נכסים חיוביים וחזקים שעוד ישרתו את הלקוח בטווח הארוך.
 

קידום אורגני – עיקר השירות שלנו

כפי שאמרנו, קידום אתרים באילת מורכב בראש ובראשונה מפעולות המכוונות לדירוג בתוצאות של גוגל, המכונות "קידום אורגני". מדובר בפעולות בעלות חשיבות עליונה מאחר שכמעט כל הגולשים ברשת מסתפקים בתוצאות המופיעות בעמוד הראשון של גוגל, על כל המשתמע מכך מבחינת רמת החשיפה. זוהי בדיוק המומחיות שלנו ב – WEBS. אנו מבצעים למענכם תהליך יסודי ומקצועי מאלף ועד תו, הכולל שימוש בכלים היעילים והעדכניים ביותר תוך תזמון נכון שלהם. לשם כך אנו לומדים בצורה מעמיקה את העסק שלכם, על תחום העיסוק הספציפי והמתחרים, המילים והביטויים החשובים ביותר והתחרות עליהם, מאפייני הגלישה והצריכה של קהל היעד שלכם, ועוד. בהמשך נבצע סדרה ארוכה של פעולות נקודתיות ושוטפות: בין היתר אנו מבצעים אופטימיזציה מלאה לאתר שלכם על מנת שיותאם בצורה הטובה ביותר לסריקות, לאינדוקס ולדירוג של מנועי החיפוש, כולל בנייה של חוויית משתמש אופטימאלית, שיפור של מהירות טעינת האתר, הכנסת תגיות אלט ובטא, יצירת תוכן איכותי המסודר באופן היררכי ונכון, ועוד. מלבד זאת, אנו נעזרים בעוד מגוון כלים העומדים לרשותנו, בדגש על בנייה של נכסים ברשת כמו פייסבוק עסקי, דפי פרופיל באינדקסים מקצועיים ופורטלים בתחום עיסוקכם, דפי נחיתה, כתבות איכות באתרים מובילים, ועוד. כל זאת על מנת שהנכסים יהוו למנוע החיפוש אסמכתאות בדבר איכות האתר שלכם, וכדי שהמנוע "יבין" שזוהי הכתובת הכי נכונה ואיכותית עבור הגולשים הרלוונטיים. לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ מקצועי צרו קשר עם צוות וובס בטלפון 04-6053067 או במייל info@webs.org.il.
phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו