קידום אתרים בבאר שבע

קידום אתרים בבאר שבע

באר שבע בירת הדרום היא מקום מושבים של אלפי עסקים, ועוד רבים אחרים פזורים בסביבתה בעומר, ערד, מיתר ויישובים נוספים. חברת וובס פתרונות באינטרנט מציעה לתושבים ועסקים באזור הדרום פתרונות קידום באינטרנט במחירים הוגנים, ללא הסכמים כובלים וללא הגבלות על מספר הביטויים המקודמים.

הצורך בקידום אתרים בבאר שבע

כל בעל עסק בבאר שבע מכיר את התחרות על תשומת ליבם של הלקוחות, המושפעת לא מעט מרשת האינטרנט. על כן, קידום אתרים בבאר שבע הפך לשירות חיוני ונחוץ לאור מספר סיבות עיקריות:

  • לא רק אתר – לאורך השנים נתקלנו בלקוחות רבים שהשקיעו את מיטב זמנם וכספם בבניית אתר מעוצב ואפילו מרשים, עם תכנים איכותיים, תמונות וסרטונים, אבל נוכחו לדעת שהוא לא מגדיל את תנועת הלקוחות לעסק. הסיבה נעוצה בחוסר הבנה בסיסי: אתר שלא מופיע בעמוד הראשון של גוגל ובמקומות ראשונים בתוצאות החיפוש, פשוט לא מקבל חשיפה. על כן, יש להשקיע בקידום שלו בתוצאות האורגניות, ובמידת הצורך גם להשתמש בקידום ממומן על מנת שיהפוך לכלי שיווק ופרסום משמעותי עבור העסק.
  • הרחבה של מעגל הלקוחות – עסקים רבים מאזור הדרום כבר הפנימו שבעידן האינטרנט פחתה החשיבות של המיקום הגיאוגראפי. לדוגמא, חנות בגדים שמשרדיה והסניף המרכזי שלה יושבים בבאר שבע, יכולה בקלות למכור מוצרי טקסטיל לצרכנים מתל אביב או קריית שמונה, ואפילו לחו"ל. המשמעות היא שבאמצעות האתר ניתן לפנות לקהלים נרחבים מאוד, דבר המשפיע כמובן על המחזור העסקי. יחד עם זאת, באותה עת גם גדלה התחרות מפני שכעת חנות הבגדים מתמודדת מול חנויות היושבות בכל רחבי הארץ. במידה שלא בוצע קידום לאתר שלה עבור ביטויים כמו "בגדי נשים" או בגדים לפעוטות", הוא נשאר הרחק מעיני הגולשים.
  • אצבע על הדופק – חשוב לדעת כי קידום אתרים בבאר שבע יכול לספק פתרון מצוין לצרכים מהירים של שיווק ופרסום. אמנם, החלק המרכזי של עיסוקנו הוא קידום אורגני של האתר בתוצאות החיפוש, אבל תהליך זה לוקח מספר חודשים עד להשגת התוצאות. במידה שלקוחותינו מעוניינים להשיג לאתר חשיפה מהירה ונרחבת מאוד אפשר לפנות לכיוון של קמפיין ממומן בגוגל, וזוהי הפלטפורמה גם לקדם במהירות מוצרים, שירותים ומבצעים חדשים. כך למשל, אם מתקרבת תקופת החופש הגדול והחנות מעוניינת לצאת במבצע נרחב על בגדי ילדים לקיץ, קידום ממומן מאפשר להציג את המבצע מייד בראש תוצאות החיפוש. יתר על כן, ניתן לשנות אותו באופן מיידי בהתאם לניתוח התוצאות ובהתאם למהלכים שנוקטים מתחרים בתחום פועלה של החנות.
  • בונים מוניטין חיובי –המטרה המוצהרת של קידום אתרים בבאר שבע, או בכל מקום אחר, היא להגיע למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל. ואולם, על הדרך מה שהולך ונבנה על ידי חברת הקידום הם נכסים ברשת שמשרתים את הלקוח לאורך שנים. למשל, מלבד אופטימיזציה של האתר למנועי החיפוש אנו יכולים לבנות ללקוח דפי פרופיל באינדקסים חזקים, לקדם אותו בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות, או לפרסם כתבות תוכן איכותיות אודותיו באתרים המובילים בישראל. המשמעות היא למעשה בניית מוניטין שבה אפשר להדגיש למשל את הפן המקצועי, את הקשר האישי עם הלקוח, את איכות המוצרים וכדומה. מדובר בנכסים חשובים ביותר גם עבור לקוחות הסובלים מאזכורים שליליים ברשת, למשל מביקורות לא מחמיאות בפייסבוק (שמגיעים לגוגל) או מכתבה עיתונאית שהופיעה באתרי מקומונים. במקרים אלו, הנכסים שבנינו ושנמשיך לבנות ידחקו את הפרסומים השליליים למקומות נידחים בתוצאות החיפוש, כך שלא ישפיעו על תדמית העסק בעיני הגולשים.

מבינים מה אתם צריכים

אז נכון שכיום אי אפשר בלי קידום אתרים בבאר שבע, כלומר אם אתם רוצים אתר חזק שבאמת עושה עבודה ברשת. יחד עם זאת, ראוי לזכור שהגעה לתוצאות הרצויות בקידום אורגני מחייבת פעילות שוטפת מצידנו, עם שימוש בכלים הולמים ותזמון נכון לאורך מספר חודשים. המשמעות היא שאתם ואנחנו יוצאים לדרך משותפת המחייבת מצידנו אמינות גבוהה ושקיפות מלאה, ואלו הערכים שמנחים אותו ומתבטאים במסגרת השירות שלנו.

כך לדוגמא, אנו מבינים שרק לקוחות הבוחרים להמשיך איתנו באופן חופשי וללא מחויבות להסכם כובל, יהיו באמת מרוצים. לכן, באופן שונה מהנהוג בתחום אנו עובדים אתכם ללא הסכם ארוך טווח, ובכל חודש תוכלו לבחור אם להמשיך איתנו על סמך התוצאות בלבד וללא שיקולים נוספים. אגב, עימנו תוכלו לדעת ולהבין את התוצאות בלי שום בעיה מיוחדת, בלי תירוצים או הסברים מפותלים, לאור דוחות מפורטים שאנו מספקים בכל 2 לחודש ועם הסברים ומענה בטלפון לכל שאלה. ואם לא די בכך, בניגוד לחברות אחרות בענף אנו מקדמים עבורכם את כל מילות המפתח והביטויים ללא מגבלה, וכל זאת ברמה מקצועית מהמובילות בענף ועם הסמכות ייחודיות שלא תמצאו באף מקום אחר.

לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ מקצועי צרו קשר עם צוות וובס בטלפון 04-6053067 או במייל info@webs.org.il.

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו