קידום אתרים בהרצליה

קידום אתרים בהרצליה
קידום אתרים בהרצליה עשוי לכלול מגוון פעולות וכלים המצויים ברשות חברתנו. ניתן למשל לפעול לקידום האתר בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, לנהל מוניטין ברשת ולצאת בקמפיין ממומן למטרות מוגדרות. במרבית המקרים, השירות המרכזי שאנו מספקים ללקוחות מהרצליה הוא קידום אורגני המבוסס על קשת רחבה של כלים שאת חלקם נתאר להלן.

מה משפיע על הקידום של אתר במנועי החיפוש?

יש לא מעט גורמים שקובעים את הדירוג שלכם בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים, והמטרה שלנו היא לשכנע אותם שהאתר שלכם הוא כתובת איכותית ביותר עבור הגולשים. לשם כך, יש לשפר, לדייק ולשכלל היבטים כגון מילות המפתח, התכנים הטקסטואליים באתר, תמונות וסרטונים, קישורים נכנסים ויוצאים, הקוד ושפות התכנות, מהירות הטעינה, כותרות, סדר וארגון היררכי, מפת אתר ועוד. חלק מההיבטים האלו מכוונים לשיפור חוויית המשתמש שתוביל לשביעות הרצון של הגולשים ולהגדלת משך השהייה באתר. חלק נוסף וחשוב של הפעולות מכוון להנגיש את האתר למנוע החיפוש כך שיוכל לסרוק אותו בקלות, להבין לאילו חיפושים הוא מתאים ועד כמה הוא איכותי ובעל ערך עבור הגולשים.

קידום אתרים הלכה למעשה

כל הפעולות המכוונות לשיפור הסריקה, האינדוקס והדירוג של מנוע החיפוש נקראות בשורה התחתונה אופטימיזציה. כלומר, להביא את האתר למקסימום האפשרי מול האלגוריתם של גוגל ומנועים אחרים. כפי שאמרנו, יש דברים רבים שניתן לבצע, וכעת ניתן דוגמא לכמה מהם.

אבטחת האתר מזכה בנקודות בדירוג

דוגמא אחת שאינה זוכה להרבה תהודה, אך עדיין חשובה, היא התקנת תעודת SSL באתר. מדובר בתעודה המעידה על שימוש בפרוטוקול בטיחותי ומוצפן עבור התקשורת בין מחשבי הגולשים ובין השרת שעליו יושב האתר, והיא מהווה חובה עבור עסקים המערבים שירותים פיננסיים (למעשה, חלק גדול מהם כבר משתמש בתעודות מתקדמות יותר). בשנים האחרונות קיימות "נקודות זכות" במנוע החיפוש של גוגל עבור אתרים מכל התחומים שמתקינים את התעודה, ומצד שני אתרים שאינם מתקינים אותה עלולים להיתקל בבעיות כמו התראות אדומות מצד גוגל על אתר שאינו בטיחותי (גם אם אין בו כל בעיה). אם כן, התעודה תורמת הן לחיפוש בגוגל, הן לשמירה על הגולשים הנאמנים של האתר, והן לבטיחות התקשורת ומניעת ציתותים, התחזויות וכדומה. כל זאת בצורה פשוטה מאוד ובעלויות נמוכות.

גם התאמה לסלולרי חשובה מאוד

כל חברת קידום אתרים בהרצליה תוכל לספר לכם שרוב הגלישה באינטרנט כבר לא מבוצעת דרך מחשבים נייחים, אלא באמצעים ניידים ובראשם הסמארטפון. הבעיה היא שאתר אינטרנט שנראה מצוין על מסכים גדולים נראה ממש רע על מסכים קטנים, ועלול ליצור בעיות קשות בניווט ובביצוע פעולות. זוהי בשורה קשה מבחינת חוויית המשתמש שיש לדאוג לפתרונה במהירות, אבל גם מבחינת גוגל שהודיעה שאתרים מותאמים למובייל יזכו לנקודות זכות לעומת מי שאינו מותאם.

אתרים שעולים מהר מתקדמים בגוגל

טעינת האתר היא עוד נקודה שבה נפגשות חוויית המשתמש עם הדירוג של גוגל. על חשיבותה של טעינה מהירה עבור הגולשים אין צורך להכביר מילים, כי כולנו יודעים עד כמה חסרי סבלנות הם אנשים בעידן המודרני. מה שכן, חשוב להדגיש שגוגל זורקת אחורה בדירוג אתרים שלוקח להם הרבה זמן לעלות (הרבה זמן זה יותר מארבע שניות לעמוד, אבל גם ככה רוב הגולשים לא יחכו יותר משתיים או שלוש שניות). לכן יש לפעול בדרכים שונות לשיפור הטעינה של האתר, למשל ויתור על קבצים כבדים ולא ממש רלוונטיים, הקטנת תמונות, שימוש בזיכרון מטמון, איחוד קבצים ועוד.

בניית מערך קישורים חיצוניים ופנימיים

רבות נכתב על העניין שמגלה האלגוריתם של גוגל בקישורים, על ניסיונות להערים עליו ועל הפתרונות שגוגל מצאה. מה שבטוח, קישורים עדיין מהווים חלק משמעותי מתהליך הקידום. כדאי לפעול לקבלת קישורים נכנסים מאתרים חזקים, למשל על ידי פרסום מאמרים באינדקסים בעלי תפוצה נרחבת, או בפורומים ובלוגים הקשורים לתחום עיסוקכם. בנוסף, הקישורים הפנימיים שבין דפי האתר צריכים להיות מאורגנים בצורה נכונה, כך שמנוע החיפוש יוכל להבין אילו דפים הם הראשיים ואילו משניים. מעבר לכך, יש עוד דרכים רבות לבנות נכסים שמספרים למנוע החיפוש כמה האתר שלכם מתאים לגולשים שמקלידים מילות מפתח מסוימות, למשל דרך הרשתות החברתיות, כתבות תוכן באתרים מובילים, ועוד.

לדאוג גם לתמונות של האתר

תמונות מהוות מרכיב חשוב בכל אתר אינטרנט ויש להן משמעות גדולה מבחינת חוויית המשתמש ומבחינת גוגל. לכן, כדאי לדאוג לתמונות איכותיות שמתאימות לתכני הדפים, שאליהן מתלווה טקסט המצורף לתגיות האלט ולתגיות טייטל. יחד עם זאת, חשוב לזכור את השפעתו השלילית של גודל התמונה על מהירות הטעינה של העמוד, ובמידת הצורך לוותר על תמונות כבדות ולהשתמש בכלים לדחיסה שלהן ולהקטנת התקשורת הנדרשת מול השרת לצורך העלאתן. למידע נוסף על קידום אתרים בהרצליה ולקבלת ייעוץ מקצועי צרו קשר עם צוות וובס בטלפון 04-6053067 או במייל info@webs.org.il. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עניין ושאלה.
phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו