קידום אתרים בחדרה

קידום אתרים בחדרה
קידום אתרים בחדרה, או לצורך העניין בכל מקום אחר בארץ ובחו"ל, מבוסס על שורה ארוכה של כלים שבהם נעשה שימוש מושכל ובתזמון נכון. חברת Webs Internet Solutions מציגה רמה מקצועית יוצאת דופן שמקורה בהסמכות ייחודיות באנגליה וניסיון רב שנים בעבודה עם לקוחות מישראל ומחו"ל – לרבות מגרמניה, אנגליה, שוויץ וארה"ב. בשורות הבאות נחלוק עימכם מעט מהידע המצוי ברשותנו ונסקור מספר כלים שבהם נשתמש לצורך קידום אתרים בחדרה ובמקומות נוספים.

כלים מגוונים לקידום ממומן בגוגל

אחד הכלים העיקריים להשגת מקסימום חשיפה לאתר, למוצר או לשירות, אך במינימום זמן – הוא קמפיין קידום ממומן. כלי בסיסי של פלטפורמה זו הם קישורים איכותיים ורלוונטיים המביאים את הגולשים לדפי נחיתה, פייסבוק או דפי אתר. הכוונה היא לקישורים שבאמת משקפים את המודעה שעליה הגולש הקליק, וכתובים באופן מניע לפעולה ומסקרן המוביל לפעולה המבוקשת כגון השארת פרטים או ביצוע הזמנה. עוד כלי חשוב של קידום ממומן הוא התוכן שממלא את המודעות המופיעות בראש התוצאות של גוגל, שכמו העמודים המקושרים גם הן חייבות להיות כתובות באופן ברור, תמציתי ואטרקטיבי מאוד, המוביל להתקשרות אליכם או להקלקה נוספת. מלבד זאת, הבסיס לכל קמפיין אפקטיבי של קידום ממומן הוא ביצוע תחקיר מעמיק של מאפייני העסק והחלטה על היעדים לאור מסגרת התקציב ולוחות הזמנים. כך למשל, ישנו הבדל מהותי בין חנות נעלי ילדים בחדרה היוצאת במבצע לרגל החגים, ובין משרד עורכי דין המעוניין להביא לידיעת הציבור אתר חדש שנפתח זה מכבר. מכאן נגזרים גם התכנים של המודעות בגוגל אדוורדס שצריכים להתאים לתכני האתר של החנות או המשרד, לדף הפייסבוק, לדפי נחיתה ולנכסים אחרים ברשת. כמו כן, התוכן והתזמון של המודעות נגזרים מהאזורים הגיאוגרפיים של קהלי היעד, מהרגלי הצריכה שלהם, משעות הגלישה העיקריות וכדומה. אגב, חלק מרכזי בשלב התכנון מהווה חקר מילות מפתח, שצריך להתאים לא רק לביטויים שרוצים לקדם, אלא גם למסגרת התקציב שלכם. זאת מאחר שקיימים הבדלים בעלויות של ביטויים שונים בהתאם לחוזקם. מעבר לכך, בדומה לקידום אורגני גם בקידום הממומן יש לבצע עבודה שוטפת ומעקב קפדני. העבודה השוטפת כוללת אופטימיזציה מתמדת של הקמפיין לצורך הגברת התנועה ומספר ההקלקות, ומצד שני הפחתת כמות המילים המקודמות לצורך חיסכון. על מנת להשיג את המטרות האלו אנו משתמשים בכלים שונים לניתוח ומעקב, כאשר בשורה התחתונה היעד הוא שיפור יחסי ההמרה, הגדלת הכניסות והפעולות, ועמידה בתקציב היומי בלי חריגות.

הכלים העיקריים של קידום אורגני

במרבית המקרים, החלק המרכזי של קידום אתרים בחדרה הוא פעולות של קידום אורגני הנערכות לאורך זמן. בדומה לקידום הממומן, גם כאן ישנה חשיבות רבה לביצוע תחקיר מעמיק ולהיכרות מצוינת שלנו עם כלל הנכסים שלכם ברשת, כי אותם אנו עומדים לשפר ולהגדיל. המטרה שלנו היא להראות למנוע החיפוש של גוגל שאתם מהווים את הכתובת הכי טובה לגולשים שמחפשים חנות נעליים בחדרה, משרד עורכי דין בעיר, חברת אחזקת מבנים בחדרה, וכדומה. לשם כך, אנו משתמשים בקשת רחבה של כלים שקצרה היריעה מלפרט, ולכן נסביר בקצרה על חלק מהם. ראשית, כאן הפעולות המרכזיות קשורות לאופטימיזציה של האתר, שמטרתה להנגיש אותו ולהתאים אותו באופן הטוב ביותר לדרישות מנוע החיפוש של גוגל. בין היתר, אנו דואגים לתגיות הבטא והאלט, יוצרים עבורכם תוכן איכותי ומסודר בצורה נכונה, משפרים את מהירות טעינת הדפים באתר, מכניסים כותרות נכונות, ומשפרים את חוויית המשתמש של הגולשים בדרכים נוספות. כמו כן, אנו פועלים בערוצים חשובים כגון הרשתות החברתיות, בלוגים ופרסום כתבות בפלטפורמות חזקות ברשת, וכמובן מבססים את התכנים כולם על חקר מעמיק של מילות המפתח. בתוך כך, נלקחים בחשבון היבטים כגון הביטויים שבהם משתמשים מתחרים שלכם, המילות הכי חזקות ומבוקשות, העלויות ומסגרת התקציב שלכם.

כלים מרכזיים לניהול מוניטין באינטרנט

ניהול מוניטין באינטרנט למעשה מתקיים מעצמו בתהליך קידום אתרים בחדרה, אך ישנם גם הבדלים מהותיים. מדובר במונח המתייחס למצבים של מוניטין שלילי ברשת, עקב אזכורים לא אוהדים של החברה, הארגון או אדם פרטי. מצבים אלו מסבים עוגמת נפש, כרוכים בדאגות רבות, ולא פחות חשוב: עלולים לפגוע פגיעה ממשית בהכנסות העסק ובשמו הטוב. לכן יש צורך להפעיל מספר כלים ואחד הראשונים שבהם הוא פנייה מטעמנו אל אתרים, בלוגים, פורומים וכדומה שבהם נכתבו ביקורות שליליות עליכם. לעיתים פניות שכאלו משיגות תוצאות מהירות, אך בעיקר כשמדובר באתרים קטנים ופחות באתרים גדולים וחזקים. במקרים אלו אנו מפשילים שרוולים ובונים לכם נכסים חזקים לא פחות, אשר ידחקו את האזכורים השליליים אל הדפים הפנימיים של גוגל ולא יזכו לתפוצה נרחבת. בין היתר, אנו פותחים לכם דפי פרופיל באינדקסים מקצועיים ופורטלים בתחומי עיסוקכם, ומפרסמים כתבות אוהדות בפלטפורמות חזקות כמו נענע 10, וואלה, מעריב וכדומה. מלבד זאת, נפתח לכם בלוג בתפוז, דה מרקר קפה ופלטפורמות דומות, ונבנה לכם נכסים בטוויטר, לינקדאין ופייסבוק. בדרך זו אנו מביאים לכך שהפרסומים החיוביים אודותיכם בגוגל יהיו הראשונים שיופיעו לעיני הגולשים, ובאותה עת יהפכו את אזכורים השליליים לשוליים ביותר. כל זאת בהתאם למצב המסוים שעימו אתם מתמודדים, למסגרת התקציב העומדת לרשותכם, ולנכסים שתרצו שישרתו אתכם עוד זמן רב לאחר שנדחק למטה את האזכורים השליליים. למידע נוסף על כלים של קידום אתרים בחדרה, לפרטים על שירותינו ולקבלת ייעוץ מקצועי, צרו קשר עם צוות וובס בטלפון 04-6053067 או במייל info@webs.org.il.
phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו