קידום אתרים בנהריה

קידום אתרים בנהריה
לא מרוצים ממיקום האתר בתוצאות של גוגל? רוצים יתרון משמעותי לעומת עסקים אחרים בנהריה והסביבה? עבדתם כבר עם חברת קידום אתרים בנהריה ולא קיבלתם תמורה הולמת? אז הגיע הזמן לשנות כיוון! Webs Internet Solutions מציעה מעטפת שירות מקיפה עם מענה הוגן ומשתלם, מקצועיות ללא פשרות והצלחות מוכחות.

עובדים ברור ושקוף לחלוטין

יכול להיות שכבר עבדתם עם חברת קידום אתרים בנהריה ואמרו לכם שיש תחרות קשה ברשת, שמילות המפתח שלכם נורא עמוסות, או שמדובר בתחום אפור ושלא פשוט להבין את התוצאות. אנחנו פועלים אחרת: אצלנו אין בכלל תחומים אפורים ואין שום בעיה להבין מה קורה. אתם מקבלים מאיתנו באופן שוטף דוחות מפורטים מאנליסטיק וגוגל, ניתוחים ובדיקות, תוצאות של מעקבים, ועדכונים על התקדמות תהליך הקידום. הכל נעשה בשקיפות מלאה לחלוטין כדי לאפשר לכם להחליט אם להמשיך איתנו או לא. למעשה, אנחנו כל כך בטוחים שתהיו שבעי רצון ממה שנשיג, עד שאיננו כובלים אתכם לחוזים ארוכי טווח כפי שנהוג בתחום. איתנו אתם יכולים מדי חודש להחליט אם להמשיך הלאה או לעבור לחברה אחרת, ולא תשמעו מאיתנו מילה חוץ מהמלצות טובות להמשך הדרך. ולא פחות חשוב: בניגוד לנהוג בתחום אנו גם מקדמים את כל מילות וביטויי המפתח שקשורים לעיסוק שלכם, בלי מגבלות על מספר הביטויים אלא ביד רחבה וכמו שבאמת צריך להיות.

ומה תכל'ס אנחנו עושים בשבילכם?

התשובה לשאלה זו מתחלקת לשלושה נושאים עיקריים: קידום אורגני, קידום ממומן וניהול מוניטין ברשת. אמנם, קידום אתרים בנהריה מורכב בעיקר מפעולות אורגניות ומקמפיינים ממומנים, אבל נתחיל בהסבר קצר על ניהול מוניטין. נניח שיש לכם חנות לממכר בגדים ששוכנת ברחוב הגעתון ולאורך שנים צברתם מוניטין בקרב התושבים בזכות אמינות, איכות ומחירים נוחים. כעת התחלתם למכור את הבגדים גם דרך חנות מקוונת ואתם פונים למעשה לאזורים רבים בארץ. הבעיה היא, שלפני כמה שנים תבעה חנות שכנה את העירייה על רשלנות, ושם החנות שלכם שורבב לעניין. כעת, כל מי שמחפש חנות בגדים בנהריה בגוגל רואה לנגד עיניו פסקי דין ותסקירים ששם החנות שלכם מופיע בהם. הרושם המיידי יהיה כמובן שלילי, ולמרבה הצער מרבית הגולשים בכלל לא יתעניינו להמשיך ולקרוא כדי להבין מה באמת קרה. אותם מקרים מתרחשים גם כאשר מישהו מביע דעה שלילית או ביקורת על החנות, שזוכה לתפוצה נרחבת בפייסבוק, או כשישנו אזכור שלילי בכתבה עיתונאית וכדומה. כאן נכנס לתמונה ניהול מוניטין ברשת שתפקידו הוא להרחיק ולדחוק את האזכורים השליליים למקומות בגוגל שאליהם אף אחד לא מגיע. הדבר נעשה על ידי בנייה של נכסים חיוביים שתופסים את המקום הראשי, למשל הקמת בלוגים, יצירת "באזז" חיובי ברשתות חברתיות, פרסום כתבות אוהדות בפלטפורמות חזקות, ועוד. שימו לב, מדובר בנכסים שלא רק עוזרים לבניית מוניטין חיובי ברשת אלא ימשיכו לתרום רבות לקידום האורגני שלכם בגוגל גם בטווח הארוך.

ואם כבר מדברים על קידום אורגני…

זהו למעשה תחום ההתמחות העיקרי שלנו ואנו מחזיקים בניסיון ובהסמכות יוצאי דופן בנוף המקומי, לאור לימודים ועבודה עם גורמים מארצות הברית, אנגליה, גרמניה ועוד. נתונים אלו מתבטאים בהיכרות עם הכלים החדשניים והיעילים ביותר לקידום אתרים, והתאמתם המדויקת לצרכיהם של עסקים, חברות ועוסקים פרטיים מכל תחום פעילות וסדר גודל. איך זה עובד? אנו מפעילים מגוון אמצעים על מנת להראות למנוע החיפוש של גוגל שאתם האופציה הכי טובה עבור החיפוש של הגולש. הדבר קורה על ידי יצירה יסודית, בדוקה ובטוחה של נכסים וסמכויות ברשת, אותם אנו מזינים לאורך זמן באופן מושכל ונכון כך שהתנועה לאתר גדלה באופן מתמיד. כמובן, קידום אתרים בנהריה הוא תהליך שמתחיל בהיכרות מעמיקה שלנו עם העסק שלכם, לרבות הקהלים הספציפיים שאליהם אתם מכוונים, הנכסים שכבר יש לכם ברשת, המוצרים והשירותים שלכם, המתחרים באזור וברשת בכלל, וכדומה. לאחר מכן אנו מתחילים במסדרת פעולות אופטימיזציה לאתר הכוללות למשל העלאה של מהירות הטעינה, הנגשה של האתר לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים, הכנסת תוכן איכותי ומקורי שמסודר נכון, שיפור מרבי של חוויית המשתמש, ועוד. בתוך כך, אנו מבצעים בדיקות שוטפות של היבטי האופטימיזציה לכל אורך תקופת ההתקשרות, מטפלים בהם ומשפרים אותם במידת הצורך.

קידום ממומן – למי שצריך הרבה חשיפה ומהר

קידום אתרים בנהריה עשוי לכלול קמפיינים לקידום ממומן PPC, שגם בהם השגנו תוצאות מעולות עבור לקוחותינו. למעשה, אפשר לפתוח קמפיין גם באופן עצמאי ופשוט להתחיל לשלם לגוגל לפי הקלקה. יחד עם זאת, כדי שהקמפיין יהיה משתלם ואפקטיבי באמת חובה לתכנן וליישם אותו באופן מושכל. כך למשל, ישנה חשיבות עליונה לחקר מילות המפתח, לא רק מבחינת התאמה לעסק שלכם אלא גם מבחינת עלויות, וגם חשוב מאוד לבצע אופטימיזציה שוטפת לקמפיין לאור הנתונים שמקבלים מהכלים האנליטיים של אדוורדס. מעבר לכך, אין תחליף להתאמה אישית מדויקת ביותר של הקמפיין מבחינת מאפייני הגולשים, הרגלי הגלישה והצריכה שלהם, מילות המפתח שבהן עושים שימוש וקישור מושכל של המודעה לדף הפייסבוק, לאתר שלכם או לדף נחיתה שנכין עבורכם. וכמובן – המודעות חייבות להיות כתובות בצורה מעולה שמניעה את הגולש לפעולה, כך שלא רק יקליק על המודעה אלא באמת יגיע למצב של השארת פרטים או הזמנת מוצר. למידע נוסף על שירותינו ולקבלת ייעוץ מקצועי צרו קשר עם צוות וובס בטלפון 04-6053067 או במייל info@webs.org.il.
phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו