קידום אתרים בנתניה

קידום אתרים
קידום אתרים בנתניה הוא תחום שחשוב להשאיר לידיים מקצועיות – על כך אין מחלוקת. השאלה היא אל מי כדאי לפנות כדי להשיג את התוצאה הרצויה, שהיא הגדלת כמות הכניסות לאתר על ידי קידום אורגני או ממומן. את התשובות לשאלה מהותית זו ננסה לתת בשורות הבאות.

כמה מילים על עולם הקידום האתרים בכלל, ובאזור המרכז והשרון בפרט

כאשר מקלידים את הביטוי קידום אתרים בנתניה בגוגל מקבלים לא מעט תוצאות, עובדה המעידה על ריבוי הגורמים העוסקים בתחום. מצד אחד, באמת יש ביקוש רב לחברות אלו מאחר שכל עסק וחברה, מכל סדר גודל ותחום עיסוק, מעוניינים לזכות בחשיפה במנועי החיפוש. מצד שני, ההיצע הרב יכול להיות מבלבל והאמת היא שקיימים הבדלים משמעותיים בין החברות. למרבה הצער, לאורך השנים פגשנו לא מעט לקוחות מנתניה ומאזור המרכז והשרון בכלל, שהתקשרו עם חברות בתחום שהבטיחו הרים וגבעות, אך לאחר מספר חודשים הפך ההר לעכבר, ההסכמים הכובלים לא אפשרו לסיים את השירות, ולכך הצטרפו עוד מגבלות רבות. יתרה מכך, אנשים רבים סיפרו לנו על קושי להבין היכן באמת עומד תהליך הקידום ומה הושג בו בכל נקודת זמן. כדי להימנע ממצבים בלתי נעימים שכאלו, אנו ממליצים לכל מי שמחפש חברת קידום אתרים בנתניה לבדוק מספר נתונים בעת התקשרות עם החברה:

לא לוותר על ניסיון מוכח

תחום קידום האתרים אינו מעוגן בחוק מבחינה מקצועית. המשמעות היא שכל אדם שסיים קורס בסיסי בנושא (ואפילו ללא הכשרה בכלל) יכול לקרוא לעצמו מקדם אתרים או אפילו להקים חברה בתחום. ואולם, כמו בהרבה ענפים אחרים גם כאן ישנה חשיבות עצומה לניסיון של הצוות המקצועי בחברה, ובאמת שאין לו תחליף. לכן, הדבר הראשון שעליכם להבין הוא כמה שנים כבר עוסקת החברה בתחום, עם לקוחות מאיזה סדר גודל היא עבדה ומאילו תחומים, ולא פחות חשוב: אילו תוצאות היא השיגה עבורם. את המידע הראשוני תוכלו לקבל מאתר האינטרנט של החברה, שכן מי שמצליח עם לקוחותיו גם נוטה לפרסם זאת באמצעות גיליונות ודוחות למיניהם. יחד עם זאת, רצוי שלא להסתמך רק על האתר ולבקש מנציגי החברה שיראו לכם עוד אסמכתאות לניסיון ולהצלחות (משמעותה של הצלחה היא הגעה למקומות גבוהים בעמוד הראשון של גוגל בביטויים מסוימים, וככל שמדובר בביטויים יותר "חזקים" כך ההצלחה גדולה יותר). אגב, כדאי לברר גם מהי ההסמכה המעשית של הצוות המקצועי: האם מדובר בקורס בודד שלאחריו נרכש הידע דרך "ניסיון בשטח", או שמא הצוות מחזיק בהסמכות רציניות וייחודיות מישראל ומחו"ל, כמו שיש לצוות המקצועי של וובס.

מה בעצם מציעים לכם?

למרבה הצער, קידום אתרים בנתניה ובמקומות אחרים בארץ אינו מצטיין תמיד בשקיפות. מדובר בתחום מורכב המערב מושגים טכניים שלא כולם מבינים, ויש מי שיודע לנצל זאת. לכן, מה שאנו ממליצים הוא לקבל את ההתחייבויות ברמה הכי ברורה שיש, ואם אינכם מבינים יש להתעקש ולקבל תשובות ברורות. למשל, האם החברה מספקת קידום אורגני בלבד או שהיא יודעת לעשות גם קמפיינים לקידום ממומן (אם לא, ייתכן שבשלב אחר תצטרכו להתחיל מהתחלה עם חברה אחרת). בנוסף, שווה לבדוק אם אנשי החברה אמונים על ניהול מוניטין ברשת, על כל צרה שלא תבוא, ובוודאי אם אתם סובלים כבר מאזכורים שליליים בגוגל וברשתות החברתיות. לא פחות חשוב, עליכם לקרוא את האותיות הקטנות. קודם כל, אם יש "אותיות קטנות" זהו כבר סימן מעורר חשד כי חברה שבטוחה בעצמה וביכולותיה תעבוד מולכם בשקיפות מלאה לגמרי. בין היתר, עליכם להבין האם עומדים לקדם עבורכם את כל ביטויי ומילות המפתח הקשורים לאתר, או שישנן מגבלות שישאירו אתכם ללא מענה (מצב מרגיז ביותר). כמו כן, יש לבדוק עד כמה "השקיפות" באמת שקופה: האם תקבלו עדכונים שוטפים ודוחות חודשיים באופן קבוע, עד כמה הם ברורים ומובנים, והאם יש מי שיסביר לכם אותם במידת הצורך. מלבד זאת, אנו ממליצים בחום לפנות אל חברה כמו "וובס פתרונות באינטרנט" שמאפשרת לכם לבחור בחופשיות אם להתקשר איתה (או שלא) בהתאם לתוצאות ולתמורה שקיבלתם עבור השקעתכם, כאשר הבחירה פתוחה שוב ושוב בלי לכבול אתכם.

המלצות – סיפור חשוב בעולם הקידום

כפי שאמרנו, בעולם קידום האתרים יש גורמים שונים ומשונים, ולכן אין טוב יותר מחוות דעת אובייקטיבית. כמובן, תוכלו לקרוא המלצות של לקוחות באתר האינטרנט של החברה, אבל איננו ממליצים להסתמך רק על הביקורות החיוביות באתרים או על סיפורים של נציגי החברות. בקשו לקבל לידיכם מספרי טלפון של שניים או שלושה לקוחות מהעבר ושאלו אותם על שביעות רצונם מהשירות, מהזמינות וכמובן מהתוצאות. בשורה התחתונה, קידום אתרים בנתניה יש להשאיר לידיים מקצועיות, וצריך גם לדעת כיצד לאתר אותן. לקבלת מידע נוסף בנושא והכוונה מקצועית, ובשביל לשמוע על השירות הייחודי שאנו מציעים לכם, התקשרו אל נציגי "וובס פתרונות באינטרנט" בטלפון 04-6053067 או פנו אלינו במייל info@webs.org.il.
phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו