קידום אתרים בשרון

קידום אתרים בשרון

קידום אתרים בשרון הוא המומחיות של "וובס פתרונות באינטרנט", חברה חדשנית המזמינה אתכם ליהנות משירות ברמה אחרת: מקצועיות גבוהה וייחודית, חבילות מותאמות ותפורות לצרכיכם, ללא הסכמים כובלים ובלי הגבלה על מספר הביטויים המקודמים. בשורות הבאות נספר לכם על ההיבטים השונים שמרכיבים את תהליך קידום אתרים בשרון.

נתחיל בהתחלה: מה זה בכלל קידום אורגני?

קידום אורגני הוא למעשה החלק הארי של פעילות חברתנו, ומטרתו המרכזית היא להביא אתכם כמה שיותר גבוה בדף תוצאות החיפוש של גוגל. נראה שלא צריך להסביר מדוע הדבר כה חשוב, לכן רק נציין שהמנוע של גוגל הוא כלי החיפוש הבלבדי כמעט בישראל (וגם בחו"ל) עבור שירותים ומוצרים שונים. יתר על כן, מרבית הגולשים מקנים אמינות ורצינות לאתרים שמופיעים בדף הראשון שלו, ולמעשה כמעט לא ממשיכים לדפים הבאים. עקב כך, עסקים שרוצים ליהנות מהחשיפה הגדולה והמשמעותית של גוגל, שמתבטאת כמובן בכמות הכניסות לאתר ומכאן בביצוע הזמנות – חייבים להגיע כמה שיותר גבוה.

איך גוגל מדרגת את האתרים?

אוקי.. אז יש לכם חברת גינון שפועלת באזור השרון עם אתר נחמד אז ברור שהוא יופיע בעמוד הראשון של גוגל, נכון? זהו, שלא ברור בכלל. בדיוק כפי שישנה תחרות על לקוחות באזור הגיאוגרפי שלכם, כך ישנה גם תחרות בעולם הדיגיטאלי ועוד מתווספים אליה עסקים רבים בתחום הגינון, כמו למשל משתלות, שפועלים גם מצפון ומדרום לשרון. איך גוגל בודקת אותם ומחליטה מי יהיה ראשון, שני, שלישי וכן הלאה? ישנו אלגוריתם שסורק במהירות רבה את התוכן ברשת ומפעיל עשרות רבות של קריטריונים בו זמנית כדי "להבין" עד כמה האתר איכותי. למשל, הוא בודק האם מדובר באתר עם קשרים לאתרים חזקים אחרים, האם הגולשים מבלים בו זמן רב, האם יש בו תכנים מקוריים ואיכותיים, האם הוא עולה מהר, ועוד. בסופו של דבר משקלל האלגוריתם את התוצאות ומחליט מי יעמוד בראש הרשימה ומי בתחתיתה.

אז איך גורמים לגוגל להבין שאנחנו הכי טובים?

כאן אנחנו בוובס נכנסים לתמונה. אמנם הקריטריונים של האלגוריתם של גוגל נשמרים בסודיות ומהווים פטנט מוגן, אך מי שמבין בקידום אתרים יכול להסיק לגבי מרביתם, ומעבר לכך גוגל מוציאה מדי פעם הודעות ועדכונים על הכיוונים שהאלגוריתם מקבל. כפועל יוצא מכך, אנו יכולים לחזק ולשפר את כל ההיבטים שמספרים לגוגל שהאתר שלכם הוא הכי טוב בשביל הגולשים, אבל לא די בכך, כי צריך גם למקד את התוצאות שבהן אתם מופיעים. לדוגמא, יכול להיות שתופיעו ראשונים לעיני גולשים שיקלידו "חברת גינון" או "שירותי גינון בצפון", וזה באמת נחמד מאוד. הבעיה היא שמדובר בגולשים שגרים בקריית שמונה, באילת, ברחובות וכן הלאה – והסיכוי שיהפכו ללקוחות שלכם קטנים מאוד.

הפתרון למצבים אלו הוא מיקוד החיפוש על ידי שימוש במילות וביטויי מפתח שאנו חוקרים עבורכם. מדובר בחקירה המסתמכת על היכרות שלנו עם העסק שלכם והקהלים שאליהם הוא פונה, ועם מילות המפתח הספציפיות שאנשים משתמשים בהן ושמתאימות לכם. המטרה היא כמובן שאתם תופיעו במקומות הראשונים בביטויים שיביאו לכם לקוחות, ואת היעד אנו משיגים בעזרת כלים שונים שעליהם תוכלו לקרוא באתר ובבלוג שלנו.

מה עוד כולל קידום אתרים בשרון?

אז אמרנו שפעולות קידום אתרים בשרון מכוונות בראש ובראשונה אל הקידום האורגני, שהינו תהליך ארוך טווח של בניית נכסים ברשת המספקים המלצות לגוגל על האתר שלכם. התחום המרכזי השני הוא קידום ממומן הידוע גם בכינוי PPC – Pay Per Click. הקמפיין הזה מסתמך על כלי האדוורדס של גוגל והיעדים שלו הם דווקא מיידיים. כלומר, בעוד שבקידום האורגני נדרשים מספר שבועות או חודשים (תלוי במצב האתר שלכם) כדי להשיג את החשיפה, כאן אתם מקבלים אותה מייד ופשוט עולים ישר לראש העמוד של גוגל.

אז בואו נלך על הממומן…

אם זה כל כך פשוט אז למה לא ללכת תמיד על קידום ממומן? זו אפשרות… אבל בוודאי לא פשוטה. קודם כל, כי קידום ממומן כרוך בתשלום לגוגל עבור כל הקלקה על המודעה שפרסמתם, והעלות משתנה בהתאם לתחרות על מילת המפתח המסוימת. שנית, לא כל הגולשים מייחסים את אותה רמת אמינות של התוצאות האורגניות לתוצאות שמתנוסס מעליהם הכיתוב: "מודעה". בנוסף, מכיוון שמדובר בהשקעה (לא גבוהה יחסית למדיות אחרות, אבל עדיין השקעה), צריך לתכנן וליישם אותה בצורה מדויקת. זאת כדי למקסם את מספר הגולשים שמקליקים על המודעה ובאמת משאירים פרטים באתר או מבצעים הזמנות.

איך בונים יחסי המרה מעולים בגוגל ממומן?

אם גולש מקליק על המודעה אתם משלמים לגוגל, אבל אין כל הבטחה שהוא יהפוך ללקוח. ייתכן שרק יתרשם לשנייה או שתיים מדף הנחיתה, הפייסבוק או דף הבית שלכם, וימשיך הלאה כאילו כלום. איך ממזערים את המצבים האלו ומגדילים את כמות הלקוחות האמיתיים? דבר ראשון: מתקשרים אלינו ומקבלים הסברים מפורטים, אחר כך מחליטים על הכיוון הנכון ביותר (ממומן, אורגני או שניהם), ויוצאים לדרך.

למידע נוסף על קידום אתרים בשרון ולקבלת ייעוץ מקצועי צרו קשר עם צוות וובס בטלפון 04-6053067 או במייל info@webs.org.il.

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו