קידום אתרים בתל אביב

קידום אתרים בתל אביב

תל אביב היא הלב הפועם של המדינה ומהווה את המרכז העסקי, המסחרי והתרבותי של ישראל. כפועל יוצא מכך, קיימת תחרות גדולה על ליבם של לקוחות, הן במישור הפיזי והן במישור הדיגיטלי, ומי שאינו מייצב את עצמו באופן בולט, משמעותי ונבדל לעומת מתחרים מתקשה להצליח ולשגשג. אחד הכלים החשובים ביותר להשגת המטרה הוא קידום אתרים בתל אביב עם חברה בעלת ניסיון רב ורקע עשיר בתחום, כמו וובס פתרונות באינטרנט. בשורות הבאות נספר לכם על שירותינו המרכזיים וכיצד הם תורמים לעסקים וחברות בעיר הגדולה.

שאלה של מוניטין

כל בעל עסק יודע שאין תחליף למוניטין שנצבר עקב בצד אגודל לאורך השנים, עם פעולות פרסום מתוכננות, הקפדה על מקצוענות ואמינות, שמירה על קשרים עם לקוחות ועוד. דברים אלו נכונים במיוחד בתל אביב שבה מיתוג ומוניטין מקבלים משמעות גדולה בהרבה. ואולם, דווקא בעיר הזו גם נתונים חברות ועסקים ליותר ביקורת ודיון ציבורי ברשתות חברתיות, באינטרנט וברחוב, ועקב כך עלולים לסבול מפגיעה בתדמית. אחת הדוגמאות הבולטות לכך הם אזכורים שליליים בפלטפורמות הדיגיטליות שיכולים להסב נזק משמעותי בטווח המיידי והארוך. הכוונה היא למשל לביקורת גרועה על מסעדה או בית מלון, כתבת תחקיר עם ממצאים בעייתיים אודות משרד אדריכלות, או הליכים משפטיים שבהם מעורבת חברה מסוימת.

אזכורים מעין אלו זוכים לחשיפה באינטרנט ולהדים ברשתות החברתיות, וכך גולשים שמחפשים אחר העסק (או דומה לו) מקבלים באופן מיידי רושם שלילי. בין אם יש אמת בפרסומים או שלא, מספיק אזכור גרוע אחד בשביל להרוס שנים של עבודה טובה, ופעמים רבות מדובר בעוול חמור. הפתרון לכך הוא לפנות לחברתנו לצורך ניהול מוניטין ברשת אשר לו מטרה ברורה: להביא לדחיקה של כל אזכור שלילי אל העמודים הפנימיים של גוגל, שאינם מקבלים כמעט חשיפה, כאשר במקומם עולים פרסומים חיוביים אודות העסק. את המלאכה הזו אנו עושים באופן מתוכנן ויסודי לאור חוזק האזכורים ברשת, הפלטפורמה המסוימת שבה התפרסמו, לוחות הזמנים שלכם, ועוד. בהתאם לכך נבנה ללקוח נכסים ברשת שיהיו חזקים וחיוביים כמו דפי פרופיל באינדקסים ופורטלים, בלוגים בפלטפורמות מובילות, כתבות באתרים הגדולים ביותר, ועוד.

קידום ממומן לאתרים בתל אביב

ניהול מוניטין ברשת הוא רק היבט אחד של קידום אתרים בתל אביב. למעשה, הוא פחות נפוץ מפעולות אחרות שאנו מבצעים והחלטנו לפתוח איתו עקב חשיבותם הרבה של המיתוג והפרסום בעיר. כלי משמעותי אחר לפרסום ברשת הוא קידום ממומן אשר בעזרתו ניתן להביא לידיעת הציבור אתרים, שירותים, מוצרים, מבצעים וכדומה, ולעשות זאת בצורה מהירה ביותר עם חשיפה גדולה מאוד. הכלי מבוסס על מודעות שמופיעות בחלק העליון של תוצאות החיפוש של גוגל בתחום הרלוונטי לעסק, למשל תחת הביטוי "דרכון ספרדי" או "מספרה לכלבים בתל אביב". החשיפה הגדולה לה זוכות המודעות מביאה לכמות גדולה של כניסות דרכן אל אתר העסק, דף הפייסבוק שלו, דף נחיתה וכדומה, כאשר אתם משלמים לגוגל עבור כל גולש שנכנס דרך המודעה.

מדובר בדרך מצוינת לקבל חשיפה גדולה ומהירה, ולהגיב במהירות להתרחשויות בתחום עיסוקכם כגון הודעה על מבצע חדש מול צעדים שנוקטים המתחרים. כמובן, את החשיפה הנרחבת יש למקד ככל האפשר על מנת לקבל יעילות מקסימאלית מהקמפיין, ולשם כך יש לבצע חקר מילות מפתח (שיקבע במידת מה גם את עלויות הקמפיין), הרגלי הגלישה ומאפייני צריכה של קהל היעד, לקבוע תקציב יומי ולהחליט על השעות הטובות ביותר לפרסום המודעות. יש לציין כי בהשוואה לפרסום במדיות אחרות, קידום אתרים בתל אביב עם קמפייין ממומן מאופיין בעלויות זולות בהרבה, ביחסי המרה גבוהים ובשליטה תקציבית מדויקת מאוד.

קידום אורגני לאתרים בתל אביב

כשם שתל אביב מצויה בלב המדינה כך גם הקידום האורגני נמצא בלב פעילותן של חברות קידום, ומטרתו היא להביא אתכם אל המקומות הגבוהים ביותר בתוצאות החיפוש של גוגל לאורך זמן. יחד עם זאת, חשוב לבין שבשוק המקומי פועלות חברות רבות המציעות לכאורה שירותים דומים, אך למעשה נבדלות זו מזו בהיבטים מהותיים. בפרט קיים הבדל בניסיון, בהסמכות המקצועיות, ביכולת לעבוד גם מול שווקים בינלאומיים, ובהצלחות המוכחות. בכל אלו אין לזלזל וממש לא כדאי לקחת סיכון אם יש לכם עסק או חברה בתל אביב. יתרה מכך, עקב חוסר ההבנה של אנשים בתחום, ובשל התוצאות שאינן מובטחות לחלוטין מראש, בעלי אתרים רבים יוצאים מתוסכלים מהתקשרויות מול חברות קידום שלא הביאו לתוצאות מספקות, ועדיין כובלות אותם בהסכמים לטווח ארוך.

על מנת להימנע ממצבים אלו ולקבל חוויה שונה לחלוטין של קידום אתרים בתל אביב, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולהבין כיצד נראית מסגרת שירות הוגנת ומשתלמת, עם חברה שמאחוריה לקוחות מרוצים רבים מהעיר וסביבתה.

לקבלת פרטים נוספים דברו איתנו בטלפון 04-6053067 או פנו אלינו במייל info@webs.org.il.

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו