איך לבנות עמוד נחיתה מוצלח?

אז איך לבנות עמוד נחיתה מוצלח?

 זה אולי נשמע כמו מדע טילים, אבל זה אפשרי לבנות עמוד נחיתה מוצלח שיסייע לקידום הפעילות שלך.

עם ההדרכה הנכונה, תוכלו ליצור עמוד שמושך תשומת לב וממיר מבקרים ללידים או לקוחות.

אז מה צריך לעשות כדי לבנות עמוד נחיתה מוצלח?

 

הגדירו את המטרה שלכם

קודם כל, מה אתם רוצים שאנשים יעשו כשהם מגיעים לעמוד שלכם?

בין אם זה להירשם לניוזלטר, להוריד ספר אלקטרוני, או לרכוש מוצר, אתם צריכים מטרה ברורה. בהירות זו עוזרת לעצב את כל העמוד.

אם אתם מציעים ניסיון חינם לקורס מקוון, ודאו שעמוד הנחיתה מתמקד אך ורק בזה. הימנעו מהסחות דעת כמו קישורים למוצרים או שירותים אחרים.

הכירו את קהל היעד שלכם

הבנת קהל היעד שלכם היא קריטית. ערכו מחקר כדי לגלות מי הם, מה הם צריכים, ואיך הם מדברים. זה עוזר להתאים את התוכן שלכם כך שיהדהד איתם.

אם קהל היעד שלכם הוא אנשי מקצוע צעירים המחפשים לשדרג את כישוריהם, השתמשו בטון ושפה שמדברים לאותה דמוגרפיה. שלבו כמה ביטויים או אזכורים אופנתיים שהם יכולים להתחבר אליהם.

צרו כותרת מרתקת

הכותרת שלכם היא הדבר הראשון שהמבקרים רואים, אז היא צריכה להיות חזקה וברורה. היא צריכה להעביר מיד את הערך של מה שאתם מציעים.

במקום "ברוכים הבאים לחנות שלנו", נסו משהו כמו "קבלו 50% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם!" האחרון יותר מעניין ואומר למבקר ישירות מה הוא מקבל.

השתמשו בוויזואליים מושכים

תמונה שווה אלף מילים, זו לא רק קלישאה.

תמונות או סרטונים באיכות גבוהה יכולים למשוך תשומת לב ולהעביר את המסר שלכם ביעילות רבה יותר מטקסט בלבד.

למשל, אם אתם מקדמים מוצר כושר, השתמשו בסרטון המציג שגרת אימון. זה מדגים ויזואלית את הערך של המוצר ומעורר עניין בלקוחות פוטנציאליים.

התמקדו בפעולה אחת

עמוד הנחיתה שלכם צריך להנחות את המבקרים לפעולה ספציפית אחת.

קריאות לפעולה (CTA – Call To Action) מרובות עלולות לבלבל ולהציף אותם.

אם המטרה היא לקבל הרשמות לניוזלטר, ה CTA צריך להיות משהו כמו "הירשמו עכשיו" ללא כפתורים מתחרים אחרים כמו "למדו עוד" או "קנו עכשיו".

קריאה לפעולה ברורה וחזקה

הקריאה לפעולה צריכה להיות בולטת, ברורה ומוכוונת פעולה. היא צריכה לבלוט עם צבע מנוגד ובשילוב טקסט משכנע.

השתמש במשפטים כמו "התחל עוד היום" או "קבל גישה לניסיון חינם". אלה יוצרים תחושת דחיפות ומעודדים פעולה מיידית.

הוכחה חברתית

הכללת המלצות או ביקורות מלקוחות מרוצים בונה אמון ומרגיעה לקוחות פוטנציאליים לגבי איכות המוצר או השירות שלך.

ציטוט כמו "הקורס הזה שינה את הקריירה שלי!" לצד תמונה של לקוח מאושר יכול להיות משכנע מאוד.

שמור על פשטות

עיצוב נקי ולא עמוס עוזר למבקרים להתמקד בפעולה העיקרית. יותר מדי אלמנטים עלולים להסיח את דעתם.

הימנע מגרפיקה מיותרת, גישה מינימליסטית בדרך כלל עובדת הכי טוב.

אופטימיזציה למובייל

הרבה מבקרים יגיעו לעמוד הנחיתה שלך מהטלפונים שלהם, אז הוא חייב להיראות נהדר ולתפקד היטב במסכים קטנים יותר.

בדוק את העמוד שלך במכשירים שונים כדי לוודא שהוא רספונסיבי. אם קשה לנווט בו במובייל, סביר להניח שהמבקרים יעזבו.

בדיקות  A/B

התנסה בגרסאות שונות של עמוד הנחיתה שלך כדי לראות איזו מבצעת טוב יותר. זה עוזר לך לקבל החלטות מבוססות נתונים ולשפר את שיעורי ההמרה.

בדוק וריאציות של הכותרת שלך, תמונות וקריאות לפעולה.

מהירות טעינה מהירה

עמוד איטי יכול לתסכל מבקרים ולהוביל לשיעורי נטישה גבוהים. בצע אופטימיזציה של העמוד שלך כדי שיטען במהירות.

השתמש ב Google PageSpeed Insights כדי לבדוק את המהירות שלך ולקבל טיפים לשיפור.

עמוד תודה

לאחר שהמבקרים משלימים את הפעולה הרצויה, הפנה אותם לעמוד תודה.

זה לא רק מאשר את הפעולה שלהם אלא גם מספק הזדמנות למעורבות נוספת.

לדוגמה, אם הם נרשמו לניוזלטר, עמוד התודה יכול להציע הנחה מיוחדת על הרכישה הבאה שלהם או קישורים לעקוב אחריך ברשתות החברתיות.

 

get to the landing page

 

דוגמה לעמוד נחיתה מוצלח

הנה דוגמה כדי לקשור את הכל יחד.

נניח שאתה מקדם קורס פסיכומטרי מקוון, כך צריך לבנות את עמוד הנחיתה שלך:

  1. כותרת ראשית: "להצליח בבחינה הפסיכומטרית עם הקורס שלנו בהובלת מומחים"!
  2. כותרת משנה: "הצטרף לאלפי סטודנטים שהצליחו לשפר את הציונים שלהם."
  3. תמונת גיבור: תמונה או וידאו באיכות גבוהה של סטודנט לומד או סביבת כיתה.
  4. קריאה לפעולה: כפתור בולט שאומר "התחל עם ניסיון בחינם עכשיו!".
  5. הוכחה חברתית: עדויות מתלמידים לשעבר כמו "הקורס הזה עזר לי להתקבל לאוניברסיטת החלומות שלי!"
  6. יתרונות: השתמש בבולטים כדי לרשום יתרונות מרכזיים, כגון "מורים מומחים", "חומרים מקיפים" ו"לוח זמנים גמיש".
  7. אופטימיזציה למובייל: ודא שהדף נראה נהדר ועובד בצורה חלקה בכל המכשירים.
  8. דף תודה: לאחר ההרשמה, הפנה אותם לדף שמודה להם ומציע משאבים נוספים או הנחה על הקורס המלא.

 

הנה דוגמה לעמוד נחיתה שבנינו עבור לקוח שלנו, שממחיש היטב את כל העקרונות וגם הוכיח את עצמו בעולם האמיתי:
https://marcelle-hair-makeup.ussl.co.il

עמוד נחיתה לדוגמה

 

כלים לבניית דף הנחיתה שלך

אינך צריך להיות אשף בתכנות כדי ליצור דף נחיתה מדהים.

כלים כמו WordPressWix ו Squarespace מציעים ממשקים ידידותיים למשתמש ותבניות שתוכל להתאים אישית לצרכים שלך.

 

 

השורה התחתונה

שימו לב לדגשים בעת בניית דף נחיתה מוצלח:

  • יעדים ברורים
  • הבנת הקהל שלך
  • תוכן מושך ואופטימיזציה מתמדת
  • עיצוב פשוט וממוקד

 

דף נחיתה שבנוי לפי העקרונות האלו לא רק ימשוך מבקרים אלא גם ימיר אותם ללקוחות נאמנים.

 

 

גלעד קמר - מנכ"ל וובס
גלעד קמר

גלעד קמר, מנכ”ל ומייסד וובס – חברה לקידום אתרים באינטרנט.


אני מביא איתי ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום הקידום האורגני והמון יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו