איך לקדם את המוצרים שלך עם ("גוגל העסק שלי") GMB ו – גוגל שופינג?

גוגל מספקת שני כלים מרכזיים, בעזרתם אפשר לקדם ולמכור מוצרים ושירותים, כדי לחזק את היכולת של האתר שלך (וגם אם אין לך אתר). איך עושים את זה? תשובות המדריך הבא.

"איפה אני יכול למצוא X?" זו אחת השאלות הנפוצות ביותר בגוגל בשנים האחרונות. ככל שאנחנו הולכים וסומכים יותר האינטרנט בחיפוש שלנו אחרי כל דבר בעצם, כך מנוע החיפוש הופך לקרקע מצוינת עבור מי שרוצה לקדם את הסחורה שלו, במיוחד אם מדובר בעסק מקומי שמספק שירות או מוצרים באזור או באזורים מסוימים.

מנוע החיפוש הגדול בעולם שואף שהלקוחות שלו יגיעו למצב בו, בלחיצת כפתור, הם יגיעו לתוצאה הרלוונטית ביותר עבורם. המטרה של גוגל היא לספק למשתמשים את התוצאות הטובות הרלוונטיות ביותר עבורן, ואם אפשר, אז גם בלי שהם יצטרכו לצאת מאזור החיפוש.

עסקים מקומיים בכל מקום בעולם, מתמודדים עם שינויים דחופים בעולם המסחר. עם זאת, לא כל השינויים הם לרעה, ועסקים מקומיים יכולים לשאוב עידוד מהכלים שגוגל מספקת עבורם, לקידום העסק בגוגל

אולי הדוגמא הפשוטה ביותר לעולם ההזדמנויות החדשות של – Google בכל הנוגע לעסקים מקומיים, הוא Google My Business Products, כלומר, חלון וירטואלי קטן בו מופיעים מוצרים רלוונטיים לחיפושים אורגניים.

הגישה לניהול הכלי המסקרן הזה של גוגל, היא דרך הדשבורד של חשבון ה – GMB שלך, ועם אפשרות לעריכה ויזואלית מיידית ופשוטה, הכלי הזה יכול בהחלט לסייע לעסק שלך לצמוח, מבלי לאלץ אותך לאמץ טכנולוגיה חדשה מאפס.

 

מי יכול להוסיף מוצרים לחשבון GMB?

אם התחברת לחשבון ה – Google My Business שלך, וגילית tab בצדו השמאלי של התפריט שמיועד ל – products, אז יש לך אפשרות להוסיף ולהסיר מוצרים, כשרשימת המוצרים שפרסמה גוגל היא יוצאת מן הכלל.

אם אין לך את tab המוצרים בתפריט, אבל ראית שהמתחרים שלך מעלים ומסירים מוצרים ב – GMB, סביר להניח שיש להם קטגוריה או תוסף בחשבון ה – GMB שחסר לך. כדי לאתר איזה אלמנט חסר לך בחשבון אפשר להשתמש ב – GMB Spy Chrome, תוסף שבאמצעותו אפשר לראות אילו תוספות יש למתחרים שלך בחשבון ה – GMB שלהם. אחרי שבדקת ומצאת מה חסר, יש לך אפשרות פשוט להוסיף את התוספים החסרים, ולבדוק האם יש מופיעה לך אפשרות להוסיף מוצרים לדשבורד.

הכוונה של גוגל הייתה לאפשר פלטפורמה בה עסקים מקומיים, קטנים ובינוניים. עם זאת, גוגל לא מתייחסת באופן רשמי לעסקים גדולים ולרשתות בפלטפורמה הזו. 

אם יש לך מסעדה, חשוב לקחת בחשבון שגוגל מכוונת אותך להשתמש באפשרויות ייעודיות לעולם המסעדנות, כמו popular dishes ו – menu, על פני שימוש בפונקציית המוצרים. מעבר לזה, בעלי מסעדות ושירותים מכוונים עסקים, חשוב שתדעו שהוספת אייטמים לאזור המוצרים יגרום למחיקת המנות או השירותים שפורסמו בחשבון שלך על ידי צד שלישי. במקרה כזה, יהיה עליך ליצור מחדש את המנות או השירותים הללו.

 

מה יכול להיחשב כמוצר להוספה בחשבון GMB?

באזור המוצרים בחשבון ה – GMB שלך, אפשר לכלול מוצרי מרצ'נדייז, תוכנות ואפליקציות ושירותים. יש סיבות טובות לכלול את השירותים שלך כ – מוצרים בחשבון ה – GMB. למען האמת, מאחר ואזור המוצרים הוא אזור ויזואלי, יש לו פוטנציאל גדול להניע את הגולשים לפעולה.

 

נכון להיום, לא נראה שלגוגל יש בעיה עם הגדרת שירותים כ – מוצרים, מה גם שלא נראה שיש להם בעיה עם שילוב בין שני הסוגים השונים בחשבון ה – GMB. אז אם יש לך שירותים ומוצרים, אפשר בהחלט לשווק את שניהם באמצעות חשבון ה – Google My Business שלך.

 

הוספת מוצרים לחשבון GMB ב – 10 צעדים פשוטים

לפני שמתחילים, כדי לשמור על סדר, חשוב ליצור טבלת google sheet שתכיל את כל המידע על המוצרים הקיימים שלך והמוצרים שברצונך להוסיף לחשבון. הטבלה צריכה לכלול את תמונות המוצרים, שם המוצרים, קטגוריות מוצר, מחירים, תיאור, כפתורים ולינקים למוצרים.

 

עוד דבר שחשוב לקחת בחשבון, זה שהמוצרים האחרונים שמוסיפים לטבלה יהיו אלה שיופיעו ראשוניים בפרופיל שלך. לכן, כדאי לשמור את המוצרים הטובים ביותר לסוף. עשית טעות? אפשר תמיד למחוק את המוצר ולהוסיף אותו מחדש, כך שהמוצר יופיע ראשון, או שאפשר לערוך את המוצר בצורה מינורית כלשהי, כך שהעריכה עצמה תקפיץ את המוצר לתחילת הרשימה.

 

שלב ראשון

להיכנס לחשבון GMB, ללחוץ על 'מוצרים'.

 

שלב שני

מכאן תגיע לפופ אפ שיסביר לך כמה אנשים נחשפו למוצרים שלך בחודש שעבר. המטרה של הפופ אפ הזה היא לשכנע אותך להמשיך ולפרסם מוצרים. לחץ על get started כדי להמשיך.

 

שלב 3

מכאן תגיע לקומפוננטה בה ניתן להוסיף מוצרים.

 

שלב 4

התחל בהוספת תמונה בגודל 1200 על 900, והגדר את המוצר הראשון שלך. מומלץ להשתמש בתמונה מקורית ולא בתמונה מתוך מאגר תמונות כזה או אחר. אחד הדברים שיכולים לעזור לך בקידום המוצר, הוא חשיפת שם המוצר באמצעות התמונה עצמה.

 

שלב 5

תן למוצרים שלך שמות.

 

שלב 6

זה הזמן ליצור קטגוריות למוצרים שלך. אם אלה המוצרים הראשונים בחשבון ה – GMB שלך, לא יופיע שום דבר אחר התפריט הלחיץ, באזור הקטגוריות. ככל שיווספו עוד מוצרים, הקטגוריות שתיצור יופיעו במקום הזה, וניתן יהיה לבחור מתוכם ולשייך למוצרים שלך.

 

שלב 7

אופציונלי אבל מועיל מאוד – לשלב מחירים. אפשר להכניס מחיר אחיד או טווח מחירים, כמו מינימום ומקסימום. בכל מקרה, אין להשתמש באותיות או בסמלים כאלה ואחרים באזור המחירים, גוגל לא יאפשרו את זה. יש שיטות מחירים שונות ומורכבות, שכוללות מבצעים, הצעות מיוחדות, טווחי מחירים שונים בהתאם לשירות שניתן למשך חודש או שנה, ולא כל השיטות האלה מתאימות או אפשריות להצגה בחשבון GMB. לכן, במקרים מסוימים, לא תהיה לך ברירה אלא להשאיר את החלק הזה ריק.

 

 

שלב 8

להוסיף תיאור מוצר של עד 1000 תווים. זה אמנם אופציונלי גם כן, אבל מומלץ לנצל את ההזדמנות הזו, כי אם נהיה כנים, מדובר בשטח פרסום חינמי לכל דבר, שטח בו אפשר להעביר את המסרים השיווקיים שלך בחינם לקהל גדול של לקוחות פוטנציאליים. זה המקום לשדר איכות, אמינות, שירותיות, ואת כל מה שהיית רוצה להעביר ללקוחות שלך ושהיית חושב שיגרום להם לבחור דווקא בך.

 

שלב 9

הנעה לפעולה היא אחד האלמנטים החשובים ביותר, שהרבה בעלי אתרי e-commerce לא נותנים לו מספיק חשיבות. עם GMB אפשר להוסיף כפתור הנעה לפעולה, כמו Learn More, Buy, Order Online, or Get Offer. בנוסף, אפשר גם להוביל את המשתמשים לתוך האתר שלך. בתוך המסגרת link for your button, אפשר להוסיף את ה – URL של האתר שלך. מי שרוצה לבחון את הביצועים של המוצרים שלו, יכול לעשות את זה באמצעות בהמשך, תוך בחינת הלינק שהכנסת באמצעות מעקב עם Google Analytics, אבל למרבה הצער, כרגע אי אפשר לעשות את זה עם GMB Insights.

שלב 10

זה הזמן לקחת רגע ולהסתכל על כל מה שעשית עד עכשיו, לבחון את הכל, ולוודא שזה עומד בציפיות ובקריטריונים שלך. אחרי שהחלטת שאפשר לחיות עם זה (אפשר תמיד לחזור ולשנות בהמשך) אפשר ללחוץ על הכפתור הכחול ולשמור את השינויים שבוצעו. כעת, גוגל יציג את המוצרים בדשבורד שלך.

וככל שתרצה להוסיף מוצרים וקטגוריות בעתיד, ניתן יהיה לראות אותם באזור המוצרים שלך בחשבון ה – GMB.

אז כן, ממש ככה, בתוך מספר שעות כבר כולם יוכלו לראות את המוצרים שלך בתוצאות החיפוש המקומיות שלהם. המוצרים שלך יופיעו בפרופיל חשבון ה – Google Business שלך, וכשתחפש את שם העסק שלך, המוצרים כמובן יופיעו.

כעת לקוחות יכולים ללחוץ על כפתור ה – view all, ולראות את כל המוצרים שהכנסת לחשבון שלך.

הם גם יכולים לחפש מוצרים בתוך הקטגוריות שיצרת עבורם. הקטגוריות בולטות מאוד, כך שקשה להתעלם מהן. 

בנוסף, המוצרים שלך יופיעו בחיפושים המקומיים של Google Local Finder, כשהנתונים נשאבים מתוך חשבון ה – GMB שלך. עם זאת, הם לא תמיד יופיעו בתוצאות החיפוש בגרסת  Google Maps.

 

שאלות נפוצות על שימוש ב – GMB לקידום מוצרים

אפשר או כדאי, זו לא אותה שאלה. כרגע למדת איך להעלות מוצרים לחשבון ה – GMB שלך, וזו ממש לא בעיה, כל אחד יכול לעשות את זה די בקלות. אבל, כדי להחליט האם כדאי לך לעשות להשקיע במהלך הזה זמן ואנרגיה, כדאי לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

 

למה שווה לאמץ את הכלי

  1. האימוץ של Google My Business products עדיין נמוך, עד כדי כך שאם אתה מוסיף את המוצרים שלך, זה באמת יהפוך את הרישום שלך למלא יותר מאשר רוב המתחרים שלך ברוב השווקים. זהו יוצר הבדל תחרותי מובהק.
  2. אם יש לך את היכולת לצלם תמונות באיכות טובה או שיש לך מעצב גרפי שיכול לעצב עבורך כמה תמונות איכותיות, זה בדיוק המקום לעשות את זה. תמונות המוצר מוסיפות אלמנט חזותי מושך מאוד לרישומים שלך. אם אתה רוצה להפוך רישום די פשוט למזמין יותר, זו אופציה מצוינת.
  3. אם יש לך מלאי יציב יחסית, זה אומר שלא תצטרך לערוך כל הזמן רישומי מוצרים קיימים כדי למנוע אכזבה של לקוחות כאשר פריטים לא יהיו זמינים. אם המחיר שלך על מוצרים יציבים משתנה, ייתכן שתרצה לבטל את הסכמתך להצגת המחירים.
  4. אם אתה צריך להעביר תנועה נוספת לאתר שלך ולסל הקניות, זו בהחלט הזדמנות. בונוס נוסף לכך שתנועה זו צפויה להיות תעבורה מוסמכת, מכיוון שהמחפש מחפש משהו מסוים.
  5. אם עדיין לא הצלחת להשקיע בפתרון מסחר אלקטרוני מלא לעסק המקומי שלך, ראה במוצרי GMB צעד ראשון שמציג לקונים פוטנציאליים את המלאי שלך, גם אם אינך יכול עדיין לממש את רצונם לרכוש. זה באינטרנט.
  6. לבסוף, הוספת מוצרים לרישומי GMB שלך יכולה להיות תואמת את תרבות האמפתיה של החברה שלך. לא משנה היכן אתה עושה עסקים, הקהילה שלך מלאה בזקנים, שכנים עם בעיות בריאות חמורות וילדים קטנים מחוסנים השוהים בבית, כל עוד המגיפה איתנו. אתה יכול לחשוב על מוצרי GMB כמעין קניות חלון וירטואליות עבור חברי הקהילה האלה, ואם תוכל לחבר את חלון הראווה של המוצר שלך עם איסוף שוליים או משלוח עד הבית, המאמצים שלך יהפכו את העיר שלך למקום אכפתי יותר. השתמש בשדה התיאור והכפתורים כדי לאפשר לאנשים לדעת כיצד אתה יכול להביא את המוצרים שלך אליהם בבטחה.

 

למה אולי שווה לחכות

  1. אם המלאי שלך משתנה כל הזמן, יהיה עליך להעריך האם יש לך את המשאבים הפנימיים כדי לערוך את קבוצת המוצרים שלך באופן קבוע בלוח המחוונים של GMB.
  2. אם המלאי שלך גדול, ייתכן שלא תרצה להוסיף כל מוצר. במקום זאת, תוכל להוסיף מוצר מייצג לכל קטגוריית סחורות מרכזית ולכתוב את התיאור כדי להבהיר שיש לך מבחר רחב של פריטים מסוג זה.
  3. טלפונים ניידים יכולים לצלם תמונות נהדרות בימינו, אבל אם התמונות שלך פשוט לא נראות נהדר, זה עלול להדאיג את הלקוחות שרואים תמונות באיכות נמוכה. ייתכן שתרצה להמתין עם המוצרים עד שתלמד לצלם מוצרים שיוצרים רושם מקצועי.
  4. חלק מבעלי העסקים עשויים לחוש התלבטויות בנוגע למעורבות הגוברת של גוגל בינם לבין לקוחותיהם, ומעדיפים לעבוד באתר משלהם במקום להקדיש משאבים נוספים לתכונות Google לעסק שלי.
  5. אם המשאבים שלך מוגבלים, ייתכן שתעדיף לדלג על מוצרי Google לעסק שלי לעת עתה וללכת ישר לקניות Google, עם הממשק המתוחכם שלה.

 

ומה לגבי Google Shopping?

אז כבר הבנו שקניות באינטרנט זה דבר שכולנו עושים זאת. אבל האם אי פעם חיפשת מוצר ורצית לקנות בין מגוון מותגים ותוויות? זה יכול להיות תהליך די מגושם אם אתה עובר בין אתרי מסחר אלקטרוני.

כאן נכנס לשימושי שוק הקניות המקוונים. למרות שגוגל Shopping היא, מבחינה טכנית לא שוק מקוון (היא יותר פלטפורמת מודעות), היא מספקת לקונים את אותה ההזדמנות לגלוש במגוון מוצרים על סמך שאילתת החיפוש שלהם.

Google Shopping מועילה גם לקמעונאים מכיוון שכאשר קונה לוחץ על קישור מוצר, הוא נשלח בחזרה לאתר הקמעונאי כדי לבצע את הרכישה.

אם אתה לא מפרסם את המוצרים שלך ב- Google שופינג, אתה מפסיד. בשורות הבאות נסביר לך טוב יותר את המהות של Google שופינג כך שתוכל להתחיל בקמפיין הקניות הראשון שלך.

 

מה זה  Google Shopping?

Google שופינג הוא שירות של Google המאפשר לצרכנים לחפש, להשוות ולקנות מוצרים פיזיים בקרב קמעונאים שונים ששילמו על פרסום המוצרים שלהם. זה ידוע גם בשם מנוע קניות השוואה (CSE). תוצאות Google קניות מופיעות כתמונות ממוזערות המציגות את הקמעונאי ואת המחיר של כל מוצר.

כאשר שוחרר בשנת 2002, הפלטפורמה נקראה Froogle. השירות פשוט אינדקס נתוני מוצרים על סמך מונחי חיפוש מסוימים. בשנת 2012, השירות עבר למודל פרסום בתשלום שבו קמעונאים נאלצו לשלם כדי שיופיעו בתוצאות החיפוש של Google שופינג.

מאותה נקודה והלאה, Google קניות הפכה לענף של Google AdWords, דרך נוספת לקמעונאים ולעסקי מסחר אלקטרוני לפרסם את המוצרים הפיזיים שלהם ב- Google. אך בניגוד למודעות Google המבוססות על טקסט המופיעות על סמך מילות מפתח, Google משתמשת בנתוני מוצרים שהועלו על ידי סוחרים כדי להציג מודעות קניות של Google.

 

למה להשתמש ב – Google Shopping?

בקיצור, כי זה עובד. בואו נעשה ניסוי קטן, נניח שאני מתכוון לעבור דירה בקרוב ואני מחפש ספה ישנה לדירה החדשה אליה אני עובר. אין לי נאמנות מיוחדת למותג כזה או אחר, לכן אני גמיש יותר בחיפוש דרכים קלות למציאת הספה. 

הזנתי את המילה – ספה בגוגל קניות, וקיבלתי את התוצאות הקרובות אליי. אפשר כמובן לשנות את החיפוש בהתאם לאזור היעד.

Google שופינג מאפשר לך להופיע מספר פעמים ב- SERPs של Google-כתוצאה מאתר אינטרנט, כתוצאה מ- PPC הטקסט בלבד ותוצאת קניות. שיעורי ההמרה של Google שופינג גבוהים ב -30% ממודעות טקסט.

 

איך להוסיף מוצרים ל – Google Shopping?

בוא נדבר על איך להציג את המוצרים שלך ב- Google שופינג. נתחיל בפירוק השלבים הנדרשים כדי להגדיר את חשבונך באופן ידני.

 

1. הגדר חשבון Google Merchant Center

כדי להציג את המוצרים שלך בתוצאות של קניות ב- Google, עליך להירשם לחשבון Google Merchant Center.

Google Merchant Center פשוט להתקנה, קל לניווט ובעצם משמש בסיס הבית שלך למוצרים ולמידע על המוצרים שלך.

 

2. בצע אופטימיזציה לתמונות המוצר שלך

Google קניות משתמשת בפיד מוצרים שהועלו לאינדקס תוצאות חיפוש, אך היא מושכת את התמונות המוצגות מאתרי הקמעונאות המתאימים. בגלל זה, חשוב לייעל את תמונות המוצר והרישומים שלך באתר שלך לפני שאתה משווק אותן ב- Google שופינג.

Google שופינג היא חוויה חזותית ביותר. תמונות המוצר שלך הן ללא ספק החלק החשוב ביותר ברישום שלך, והן עשויות להיות הדרך שבה קונים בוחרים איזה מוצר ללחוץ ולרכוש. גוגל יודעת זאת ובשביל לספק חוויית קניה יעילה לצרכנים, היא למעשה תדחה קמפיינים של קניות בגוגל אם התמונות באיכות נמוכה.

גוגל מבצעת בדיקות איכות תכופות ולא מהססת להשעות חשבונות Google שופינג. תמונות מוצר גרועות לא פוגעות רק במכירות, הן יכולות למנוע אותן כליל.

אם אתה רוצה שהמוצרים שלך יופיעו ב- Google שופינג, אנו ממליצים לפעול תחת הנחיות התמונות של Google:

  • השתמש ברקע לבן, אפור או בהיר
  • השתמש בתאורה בהירה ואחידה
  • הצג את המוצר הנמכר בבירור.
  • הצג את המוצר בקנה מידה נכון ולא גדול מדי או קטן מדי. (המוצר שלך צריך לתפוס בין 75% ל -90% מהתמונה המלאה.)
  • הימנע מטשטוש, רעש, תוספות מוגזמות של .jpeg או שינויי תמונה אחרים כמו פיקסלציה.

 

3. אסוף והזן את פיד נתוני המוצר שלך

כשהתמונות שלך מותאמות לדרישות הפלטפורמה, הגיע הזמן ליצור את פיד נתוני המוצר שלך. פיד המוצרים מספר ל- Google הכל על המוצרים שלך. נתונים אלה חיוניים מכיוון שהם עוזרים ל- Google למצוא ולהציג את המוצרים שלך כאשר אנשים מחפשים מונחי מוצר או תכונות מסוימים.

כדי להגדיר את עדכון המוצרים שלך, עבור אל חשבון Google Merchant Center שלך. לחץ על מוצרים> הזנות ולאחר מכן לחץ על סמל הכחול "+".

 

ראשית, הזן את המדינה והשפה שלך. נתונים אלה קובעים מי יראה את המוצרים שלך, ולכן זה חשוב.

 

לאחר מכן, תן שם לעדכון המוצר שלך ובחר כיצד להזין את פרטי המוצר שלך.

 

אם תבחר ב- Google Sheets, תוכל להעלות גיליון אלקטרוני משלך או להשתמש בתבנית המסופקת על ידי Google Merchant Center. שלב זה גם מאפשר לך ליצור לוח זמנים להעלאה בהתאם לתדירות עדכון המלאי שלך.

גיליון אלקטרוני זה משמש להרכבת תכונות המוצר ש- Google תשתמש בהן לאינדקס והצגת המוצרים שלך. להלן רשימה קצרה של כמה תכונות מוצר נדרשות ש- Google משתמשת בהן ליצירת מודעות השופינג שלך ב- Google (בתוספת דוגמא ספה חצופה).

id – המזהה הייחודי של המוצר שלך. השתמש ב- SKU במידת האפשר. דוגמה: S123

title – כותרת המוצר שלך. צריך להתאים לדף הנחיתה של המוצר. הוסף את כל הפרטים שהקונים עשויים לחפש, כגון גודל, צבע או סגנון. דוגמה: ספת המיטה סופר קומפי של אלי, אפור.

תיאור – תיאור מדויק של המוצר שלך. צריך להתאים לדף הנחיתה של המוצר. כלול מידע על המוצר בלבד. דוגמה: ספת חתך זו נוצרה במיוחד לדירה החדשה של אלי. הספה עשויה 100% חומר מבוסס ענן, מושלמת להתכרבל עם הכלב שלך ולצפות יותר מדי נטפליקס. יש לה גם מיטה נפתחת למקרה שאמא באה לבקר.

link – כתובת האתר של דף הנחיתה של המוצר שלך. צריך להתחיל עם http או https. דוגמה: https://www.mywebsite.com

image_link – כתובת האתר של התמונה הראשית של המוצר שלך. צריך להתחיל עם http או https. דוגמה: https://www.mywebsite.com/image1.jpg

זמינות – זמינות המוצר שלך. התאם את הזמינות מדף הנחיתה של המוצר. דוגמה: במלאי.

מחיר – המחיר של המוצר שלך. התאם את המחיר מדף הנחיתה של המוצר והמטבע מהמדינה שבה המוצר נמכר בעיקר. דוגמא: $ 500.00.

קטגוריית המוצר בגוגל – קטגוריית המוצרים שהוגדרה על ידי Google עבור המוצר שלך. כלול את הקטגוריה היחידה הרלוונטית ביותר. דוגמה: חתך> שינה.

מותג – שם המותג של המוצר שלך. ספק את השם המוכר בדרך כלל על ידי לקוחות. דוגמה: של אלי.

תוכל למצוא את הרשימה המלאה של מפרט נתוני המוצרים של Google כאן. מומלץ לקרוא אותו מכיוון שלא ניתן להתאים את כל רשימת התכונות הנדרשות והאופציונאליות בפוסט אחד.

 

אם תבחר להשתמש בתבנית המסופקת על ידי Google Merchant Center, הגיליון האלקטרוני כבר ישקף את תכונות המוצר ככותרות עמודה.

 

אם תבחר ליצור גיליון אלקטרוני משלך, הזן את תכונות המוצר שבחרת ככותרות העמודות. מלא את הנתונים המתאימים עם כל מוצר כשורה משלו. אם תכונה לא חלה על מוצר, השאר את התא הזה ריק. בסיום, פשוט העלה את המסמך ל- Google Merchant Center.

 

מאותה נקודה ואילך, תוכל לגשת לעדכון המוצרים שלך בחשבון Google Merchant Center שלך תחת מוצרים> פידים> פידים ראשוניים.

 

4. קשר את חשבון Google AdWords שלך

כדי להציג את המוצרים שלך בפני קונים באמצעות Google שופינג, יהיה עליך לקשר את חשבון Google AdWords שלך. כשאתה מחפש מוצר בגוגל, תוצאות הקניות של Google שאתה רואה הן למעשה פרסומות.

 

כדי לקבל את המוצרים שלך לקניות ב- Google, עליך לשלם. בעוד ש- Google Merchant Center היא הדרך שבה Google מקבלת את פרטי המוצר שלך, Google AdWords היא הדרך שבה הצרכנים רואים את המוצרים שלך. באמצעות קמפיינים של קניות.

 

היכנס לחשבון Google Merchant Center שלך. בפינה הימנית העליונה תמצא שלוש נקודות אנכיות. לחץ על אלה כדי להרחיב את התפריט ולאחר מכן לחץ על קישור חשבון.

 

אם אין לך חשבון Google AdWords, תוכל ליצור אותו ממסך זה. אחרת, לחץ על קשר חשבון כדי להזין את מספר הלקוח שלך ב- Google AdWords. לאחר שתסיים, חשבון AdWords שלך צריך להיות מקושר.

 

לסיכום

בסך הכל, רוב העסקים המקומיים ירוויחו מהקצאת זמן להוספת מוצרי 'Google לעסק שלי'. גוגל נתנה לנו את כל הסיבות להאמין שהם מתמקדים ברצינות בתחום הקניות, כאשר שני סימנים עיקריים הם הופעת הבכורה שלהם בגרף הקניות ב- I/O באביב האחרון והפיכת Google Shopping לחינמי בשנת 2020. 

כולנו למדנו יחד בעשורים האחרונים שכאשר גוגל מתקרבת לתחום חיפוש, עלינו לפחות לשים לב לאופן שבו המאמצים שלהם יכולים לפעול עבור המותגים המקומיים שלנו. יש לך מספר הזדמנויות לחקור כדי לשפר את החשיפה המקוונת של המלאי שלך, וכרגע, מוצרי Google לעסק שלי הם הדרך הקלה ביותר להשתלב בעבודה זו.

רוצה לקבל ייעוץ מקצועי, ללא עלות, לקידום העסק שלך בגוגל? השאר פרטים ואחד ממומחה ה- SEO של WEBS יחזור אליך בהקדם>> 

 

גלעד קמר - מנכ"ל וובס
גלעד קמר

גלעד קמר, מנכ”ל ומייסד וובס – חברה לקידום אתרים באינטרנט.


אני מביא איתי ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום הקידום האורגני והמון יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו