קידום סרטוני YOUTUBE: איך עושים את זה?

תוכן ויזואלי הופך עם הזמן לסוג התוכן המרכזי באינטרנט. עצם העובדה שיוטיוב שייכת לגוגל, זו כבר סיבה טובה להשקיע ביצירה וקידום של סרטונים. הסרטונים יכולים להיות צנועים, אבל כדי לדעת איך לקדם אותם, חשוב להכיר את הבסיס. עוד פרטים המדריך הבא.

בקיצור:

  • להתאים את שם הוידאו לסרטון.
  • לשלב מילות מפתח בכותרת הסרטון.
  • לבצע אופטימיזציה לתיאור הסרטון.
  • לתייג מילות מפתח מתאימות.
  • ליצור קטגוריות לסרטונים שלך.
  • להעלות תמונה ממוזערת.
  • להוסיף כתוביות וקובץ תמלול.
  • להוסיף Youtube Cards ומסכי סיום.
  • שימוש בכלים ייעודיים נוספים לקידום סרטוני יוטיוב.

 

עד לפני עשור בערך, השקעה בשיווק נכסים באינטרנט היה דבר חדש יחסית. מאז, אנשי שיווק למדו שהם לא יכולים פשוט ללחוץ על כפתור ולקבל תנועה גדולה לאתר או לנכסים דיגיטליים אחרים כמו ערוץ היוטיוב שלהם, אם הם לא ילמדו את הנושא ויעבדו כדי להשיג את המטרות שלהם. 

המחשבה הראשונה הייתה 'כמות', אבל כמו בכל דבר, לאו דווקא כמות סרטוני היוטיוב שאנשי השיווק העלו לערוץ היא זו שהפכה את הערוץ לפופולארי, מה שעשה את זה היה כמובן איכות התוכן והאופטימיזציה שבעלי הערוצים ואנשי השיווק ביצעו בכל אחד מסרטוני היוטיוב הללו.

אחד השינויים המשמעותיים שעברו על עולם סרטוני הוידאו, הוא שהעולם הזה כבר לא מוגבל מבחינת אינטראקציה עם המילה הכתובה. היום, אסטרטגיית תוכן משמעותית, כוללת שילוב בין תוכן כתוב לבין תוכן ויזואלי, כמו בלוגים, ולוגים, סרטוני הדרכה, פודקאסטים ועוד.

וידאו, ממשיך לטפס ולמצב את עצמו כסוג התוכן הפופולארי ביותר באינטרנט. נכון ל – 2018, 45% מאנשי השיווק המובילים בעולם הודו שהם משקיעים יותר ויותר בתוכן Youtube, בכל שנה, יותר משהם משקיעים בכל פלטפורמה אחרת.

עם העלייה של פלטפורמות תוכן חדשות, עולה כמובן הצורך בביצוע אופטימיזציה לפלטפורמות הללו, כדי שהם יוכלו להתקדם במנועי החיפוש. אחד המקומות החשובים ביותר שיש להשקיע בו, הוא כמובן Youtube. אז איך עושים את זה?

 

1. מומלץ לשנות את שם סרטון הוידאו תוך שימוש במילות מפתח

בדיוק כמו שמבצעים אופטימיזציה כשכותבים תוכן לאתר אינטרנט, אפשר להשתמש באותם כלים על מנת למצוא את מילות המפתח המתאימות לסרטון הוידאו שלך ולשלב את המילים האלה בצורה טבעית בשם הסרטון.

כדי לזהות את מילות המפתח המתאימות, אפשר להשתמש בכלים כמו ahrefs, ו – keywords finder, ובכלים חינמיים כמו wordstream, ו – wordtracker ועוד. מידע נוסף על חיפוש מילות מפתח וקידום אתרים בגוגל, אפשר למצוא במדריך המלא לקידום אתרים.

אחרי שאיתרת את מילות המפתח המתאימות לתיאור הסרטון שלך, המקום הראשון בו יש לשתול את המילים האלה הם בשם הקובץ, עוד לפני שבכלל העלית אותו ל – YouTube. מדוע? מכיוון שיוטיוב לא יכול באתר 'לצפות' בוידאו שלך כדי להבין את הרלוונטיות שלו למילות החיפוש אליהן כיוונת את הסרטון, וכמו שנסביר בהמשך, יש כמות מוגבלת של מקומות בהן אפשר להטמיע את מילות המפתח בוידאו שלך לאחר שהוא כבר פורסם. אבל, YouTube יכולים לקרוא את שם קובץ הסרטון, ואת הקוד המלא שעולה יחד עם הקובץ, כשהוא עולה לאוויר.

אחרי שהבנת את זה, ורגע לפני שהסרטון הבא שלך עולה לאוויר, זה הזמן להחליך את שם הקובץ: "business_ad_003FINAL.mov", לשם עם תוכן אמיתי ורלוונטי לסרטון ולמילות החיפוש שקהל היעד שלך יקליד ביוטיוב כשהוא ירצה להגיע לסוג תוכן דומה לשלך. אם מילות המפתח שלך הן, לצורך העניין, 'צביעת בתים', אז כדאי לקרוא לקובץ שלך house-painting-tips (עדיף באנגלית) ולאחר מכן את הסיומת שמתאימה לקובץ – MOV, MP4, WMV, הן הסיומות הנפוצות ביותר ב – YouTube.

כדאי לדעת שיוטיוב אוהב מאוד עדכניות. כלומר, אם בנוסף למילות המפתח שלך יש לך אפשרות לשלב את הביטוי 2020, או 2021 בשנה הבאה, יוטיוב יראה כי הסרטון שלך עדכני לזמן ההווה, וירצה לקדם אותו לראש הרשימה.

 

2. שלב את מילות המפתח בצורה טבעית בכותרת הסרטון

מקדם אתרים מקצועי יודע שברגע שמחפשים סרטון וידאו בנושא מסוים, אחד הדברים הראשונים שאנחנו שמים אליהם לב, הוא כמובן הכותרת. ברוב המקרים, הכותרת היא זו שקובעת האם ניכנס לוידאו ונצפה בו, או שנעבור לסרטון הבא. לכן, הכותרת צריכה להיות מדויקת ברמת הפירוט, אבל לא עמוסה מדי, כך שהיא לא תבריח את המחפשים.

אז נכון, הכותרת משחקת תפקיד משמעותי בקידום סרטון יוטיוב, אבל מעבר לזה, היא כאמור עוזרת למשתמשים להבין על במה הסרטון שלך עוסק. מחקרים מסוימים הראו כי לסרטונים עם מילות מפתח מדויקות, יש יתרון קטן בלבד על פני סרטונים עם כותרות ש – 'משחקות' עם מילות המפתח.

המשמעות היא שבזמן שמשתמשים במילות המפתח עבור נושא מסוים אותו נרצה לקדם בסרטון, על ידי שילוב מילות המפתח האלה בכותרת הסרטון, אמנם עוזרים לסרטון להתקדם במעלה הדירוג ביוטיוב, אבל הקשר בין מילת טבעיות מילות המפתח לבין עוצמת הדירוג ביוטיוב היא משמעותית לא פחות.

עם זאת, עדיין חשוב לשלב את מילות המפתח בכותרת, אבל כאמור, לעשות את זה בצורה טבעית. למשל, אם הסרטון שלך עוסק בנושא – צביעת חדר ילדים, אז הכותרת 'צביעת חדר ילדים', לא תספיק כדי לקדם את הסרטון שלך בצורה מיטבית ביוטיוב. חשוב לתת ערך מוסף לכותרת, כמו 'צביעת חדר ילדים – גיבורי על', אם בזה הסרטון שלך עוסק.

לסיכום נושא כותרת הסרטון, חשוב לשים לב שהכותרת לא ארוכה מדי. ההמלצה היא שכותרת הסרטון לא תעלה עם 60 תווים לכל היותר, כך שהטקסט לא יגלוש את מחוץ לאזור הקריאה, והסרטון יאבד מהרלוונטיות שלו עבור המשתמשים.

 

כלים לחיפוש מילות מפתח

כלי חינמי יעיל שאפשר להשתמש בו על מנת למצוא מילות מפתח פופולריות בכל זמן נתון הוא Google Trends. הכלי הזה יכול לסייע לך למצוא מילות מפתח מתאימות בהן ניתן להשתמש במהלך כתיבת מאמר תוכן וגם ביצירת תוכן ביוטיוב. 

החיסרון העיקרי בשימוש בגוגל טרנד, הוא שהנתונים תמיד מוצגים בדיעבד, ולכן יהיה קשה לעלות על “טרנד חם” מפני שלא יהיו לגביו נתונים עדיין בגוגל טרנדס.

SEMRush הוא כלי בתשלום המאפשר לך לבדוק אילו מילות מפתח עובדים עבור המתחרים שלך על ידי הזנת כתובת ה – URL של האתר של המתחרה או של ערוץ או סרטון היוטיוב שלו.

כלי נוסף בתשלום שניתן להשתמש בו הוא BUZZSUMO, כלי המאפשר לנתר מידע אודות פוסטים ברשתות החברתיות. ניתן לבצע פילוחים מעניינים של המידע, לדוגמא, ע”פ מספר הלייקים שאותו פוסט קיבל וכך לדעת כמה “BUZZ” אותו נושא עשוי לייצר עבורך. 

בדוגמא הבאה, ניתן לראות מילת מפתח שהקשתי: “קידום אתרים” והתוצאות המוצגות ברשת עבור אותה מילת חיפוש. שים לב לכמות ה- FACEBOOK ENGAGEMENTS

כלים חיצוניים נוספים שיכולים לסייע לך בקידום סרטוני היוטיוב – בהמשך.

 

3. בצע אופטימיזציה לתיאור הסרטון

נתחיל בהתחלה, על פי ההנחיות הרשמיות של גוגל, הגבלת התווים לתיאור סרטון וידאו עומדת על 1000. אז נכון, מבחינת גוגל אין בעיה שתשתמש בכל – 1000 התווים באזור התיאור, צריך לזכור שהצופים מגיעים אליך כדי לצפות בסרטון ולא כדי לקרוא מאמר תוכן.

אם בכל זאת בחרת לכתוב תיאור ארוך לסרטון, חשוב לקחת בחשבון שיוטיוב יציגו רק את שלוש השורות הראשונות של הטקסט, משהו כמו – 100 תווים בערך. אחרי 100 התווים האלה, לצופים יש אפשרות ללחוץ על כפתור 'מיד נוסף', ולראות את התיאור המלא.

לכן, מומלץ לשלב את התוכן החשוב הרלוונטי ביותר עבור הצופים שלך, כמו לינק לאתר שלך לדוגמא, כבר במאה התווים הראשונים של תיאור הסרטון, ולא להשאיר את הטוב לסוף.

בכל הנוגע לביצוע אופטימיזציה לסרטון עצמו, אפשר להוסיף תמלול של תוכן הוידאו עצמו. זה יעיל עבור צופים המגיעים לסרטון שלך ונאלצים לצפות בו ללא סאונד (לא שאנחנו בעד צפייה ביוטיוב בזמן העבודה). 

מחקר של 'בקלינקו', מצא כי אין קורלציה בין תיאור סרטון בו בוצעה אופטימיזציה ביחס למילת מפתח מסוימת, לבין דירוג הסרטון ביחס לאותה מילת מפתח. עם זאת, תיאור מותאם למילות מפתח יכול לעזור לך להופיע בסרגל הצד של הסרטונים המוצעים.

בנוסף, מומלץ לשים את הקישור לאתר אליו אתה מעוניין להפנות את הצופה ב-2 השורות הראשונות של תיאור הסרטון. (לפני הכפתור של 'מידע נוסף') פעולה זו תגדיל את יחס ההמרה מכיוון שישנו סיכוי גבוהה יותר שאנשים ילחצו על הקישור.

 

4. תייג את הסרטון עם מילות מפתח פופולריות המתייחסות לנושא

האקדמיה הרשמית ליוצרים של YouTube מציעה להשתמש בתגים כדי לאפשר לצופים לדעת על מה הסרטון שלך. אבל שימוש בתגים לא רק מיידע את הצופים שלך, הוא גם מיידע את YouTube עצמו. ההסבר הוא שהפלטפורמה משתמשת בתגים כדי להבין את התוכן וההקשר של הסרטון שלך.

תגים הם מילות מפתח תיאוריות שאפשר להוסיף לסרטון על מנת לעזור לצופים למצוא את התוכן שלך. התגים שימושיים בעיקר במקרים של שגיאות באיות, כשמחפשים תוכן שמופיע בסרטון. על פי גוגל, בשאר המקרים, לתגים יש השפעה מינימלית על מידת החשיפה של הסרטון. 

אז מה התגים עושים? הם עוזרים ל – YouTube להבין כיצד לשייך את הסרטון שלך לסרטונים דומים, מה שיכול להרחיב את טווח ההגעה לתוכן שלך. את התגים צריך לבחור בצורה נבונה, ולא להשתמש בתג לא רלוונטי, מכיוון שפעולה כזו עלולה לגרור ענישה מצד גוגל. 

אז מה נחשב תג טוב? בדומה לתיאור שלך, יש להוביל את התגים בצורה טבעית, עם מילות המפתח החשובות ביותר, כולל שילוב של המילים הללו ויצירת 'זנב ארוך'.

 

איך להוסיף תגים לסרטון יוטיוב?

  • להיכנס ל-YouTube Studio.
  • בפינה השמאלית העליונה, יש ללחוץ על יצירה. 
  • העלאת סרטון.
  • בוחרים את הקובץ שרוצים להעלות.
  • לוחצים על 'אפשרויות נוספות' במהלך העלאה, ומוסיפים את התגים הרצויים.

אתר חינמי ויעיל שיכול לעזור לך ולהציע לך תגים להוספה לסרטון היוטיוב שלך, הוא האתר rapidtags.

 

5. קטרג את הסרטון שלך

בחירת קטגוריה היא דרך נוספת בה ניתן לקבץ את הסרטון שלך עם תוכן דומה ביוטיוב, כך שהוא יגיע לפלייליסטים שונים ויזכה לחשיפה לצופים נוספים שמזדהים עם הקהל שלך.

לאחר שהעלת את הסרטון, ניתן לסווג אותו תחת "הגדרות מתקדמות". זה לא פשוט כמו שזה נראה. למעשה, האקדמיה ליוצרים של YouTube מציעה למשווקים ביוטיוב לעבור תהליך מקיף כדי לקבוע לאיזו קטגוריה כל סרטון משתייך. 

חשוב לחשוב מה עובד טוב עבור כל קטגוריה, והדרך לעשות את זה היא תוך מחשבה ומענה על השאלות הבאות:

  • מי הם היוצרים המובילים בקטגוריה? 
  • במה הם ידועים ומה הם עושים טוב?
  • האם יש דפוסים בין הקהלים של ערוצים דומים בקטגוריה מסוימת?
  • האם לסרטונים בקטגוריה דומה יש תכונות משותפות כמו production value, אורך או פורמט?

 

6. העלאת תמונה ממזוערת בהתאמה אישית

התמונה הממוזערת של הסרטון שלך היא התמונה העיקרית שהצופים רואים בעת גלילה ברשימת תוצאות הווידאו. יחד עם כותרת הסרטון, התמונה הממוזערת הזו אומרת לצופה מה תוכן הסרטון, כך שהיא יכולה להשפיע על מספר הקליקים והצפיות שהסרטון שלך מקבל.

למרות שתמיד ניתן לבחור באחת מאפשרויות התמונות הממוזערות שנוצרו אוטומטית על ידי YouTube, מומלץ מאוד להעלות תמונה ממוזערת בהתאמה אישית. האקדמיה ליוצרים מדווחת כי "ל -90% מסרטוני הביצועים הטובים ביותר ביוטיוב יש תמונות ממוזערות מותאמות אישית", והיא ממליצה על שימוש בתמונות בגודל 1280×720 פיקסלים – ביחס של 16: 9 – לאחר שנשמרו בגודל של כ- 2MB או בגודל קטן יותר, קבצי jpg, קבצי gif ,bmp או, png. 

מומלץ לשנות את שם קובץ התמונה לאחת ממילות המפתח המרכזיות לפני שמעלים אותו ליוטיוב.

עמידה בפרמטרים האלה, יכולה להבטיח כי התמונה הממוזערת שלך תופיע באיכות גבוהה לא פחות על פני מספר פלטפורמות צפייה. חשוב לציין כי חשבון YouTube שלך ​​צריך להיות מאומת על מנת להעלות תמונה ממוזערת מותאמת אישית. כדי לעשות את זה, יש להיכנס  ל – youtube.com/verify ולפעול לפי ההנחיות המפורטות שם.

 

7. השתמש בקובץ SRT להוספת כתוביות וכיתובים סגורים

כיתובים וכתוביות על גבי סרטון היוטיוב שלך, יכולים לשפר את אופטימיזציית החיפוש של הסרטון שלך ב – YouTube, והדרך לעשות את זה היא על ידי הדגשת מילות מפתח חשובות. על מנת להוסיף כתוביות לסרטון שלך, עליך להעלות קובץ תמליל נתמך או קובץ כתוביות מתוזמן. 

 

העלאת קובץ תמליל נתמך

כדי לעשות את זה, ניתן להזין ישירות את טקסט התמליל של הסרטון, כך שהוא יסונכרן אוטומטית עם הסרטון עצמו. עם זאת, יש דרכים נוספות להעלות קבצע תמלול, וניתן לעשות זאת בקלות תוך ביצוע הפעולות בדריך הייעודי של גוגל.

 

העלאת כתוביות לסרטון יוטיוב

הוספת כתוביות מתבצעת בתהליך דומה, אולם ניתן להגביל את כמות הטקסט שתרצה להציג. קובצי כתוביות מכילים את התמלול של הנאמר בסרטון. הם כוללים גם חותמות זמן כדי שכל השורות יוצגו בזמן המתאים. קבצים מסוימים כוללים גם פרטי מיקום וסגנון שמועילים במיוחד לצופים חירשים או כבדי שמיעה.

 

איך עושים את זה?

לפני שמתחילים, חשוב לוודא שסוג הקובץ נתמך ב-YouTube.

  • נכנסים לאזור ניהול הערוץ.
  • בוחרים באפשרות העלאת קובץ.
  • בוחרים מבין האפשרויות כולל תזמון או ללא תזמון ולאחר מכן לוחצים על המשך.
  • בוחרים קובץ להעלאה.
  • לוחצים על שמירה.

גם כדי להעלות כתוביות וגם כדי להעלות קובץ תמלול, עבור אל מנהל הווידאו שלך ולאחר מכן לחץ על "סרטונים" תחת "מנהל הסרטונים". מצא את הסרטון שאליו ברצונך להוסיף כתוביות או כיתוב סגור ולחץ על החץ הנפתח שלצד כפתור העריכה. לאחר מכן, בחר "כתוביות/תעודה". לאחר מכן תוכל לבחור כיצד תרצה להוסיף כתוביות או כיתוב סגור.

בסרטון הבא אפשר ללמוד עוד על איך להעלות כתוביות וקובץ תמלול לסרטון היוטיוב שלך:

https://www.youtube.com/watch?v=rB9ql0L0cUQ&t=2s

 

8. הוספת Youtube Cards ומסכי סיום

כרטיסים – Youtube Cards

אחרי שצפית בסרטון יוטיוב, שמת לב לסמל לבן ועגול עם האות "i" במרכזו, שמופיע בפינת המסך, או לפס טקסט שקוף המבקש ממך להירשם כמנוי? אלה 'כרטיסים', אותם האקדמיה ליוצרים מתארת ​​כהודעות מעוצבות מראש, המופיעות במחשב שולחני ובנייד, ושניתן להגדיר אותן על מנת לקדם את המותג שלך ולקדם סרטונים אחרים בערוץ.

Youtube cards הוא שדרוג ויזואלי של אפשרויות ההנעה לפעולה של סרטוני יוטיוב. היתרון המשמעותי של שימוש ב- 'כרטיסים' הוא היוזואליות המרשימה גם בגרסת המובייל.

ניתן להוסיף עד חמישה כרטיסים לסרטון יחיד, וישנם שישה סוגים:

  • כרטיסי ערוץ המפנים את הצופים לערוץ אחר.
  • כרטיסי תרומה לעידוד גיוס כספים מטעם ארגונים ללא מטרות רווח.
  • מימון מעריצים לבקש מהצופים שלך לעזור לתמוך ביצירת תוכן הווידאו שלך.
  • כרטיסי קישור, המפנים את הצופים לאתר חיצוני, פלטפורמת מימון המונים מאושרת, או פלטפורמת מכירת סחורות מאושרת.
  • קלפי סקרים, המציבים שאלה בפני הצופים ומאפשרים להם להצביע לתגובה.
  • כרטיסי וידאו או רשימת השמעה, המקשרים לתכנים אחרים.

לשלבים המפורטים להוספת כרטיס לסרטון שלך, אפשר להיכנס למדריך הרשמי של Google.

 

מסכי סיום

מסכי סיום של סרטוני יוטיוב מציגים תוכן דומה כמו כרטיסים למשל, בצורה ויזואלית, אך כפי שאולי ניחשת, הם אינם מוצגים עד לסוף הסרטון. ישנן מספר הנחיות מפורטות להוספת מסכי קצה בהתאם לסוג הפלטפורמה שברצונך לעצב, וכן סוגים שונים של תוכן בו ניתן להשתמש במסכי סיום. Google מתארת ​​את השיקולים השונים שיש לקחת בבחירת מסך סיום כאן.

חשוב לציין כי YouTube בודק את מסכי סיום כדי לנסות לייעל את חוויית הצופה, ולכן יש פעמים שמסך הסיום שלך, כפי שהוגדר על ידך, לא יופיע. כדאי לקחת את הגורמים הללו בחשבון שצריך לבחור האם להשקיע זמן ומאמץ בשימוש בכרטיסים או במסכי סיום.

יצירת מסך סיום או שילוב כרטיסים בסרטון עשויים להיראות מעט מסובכים ולקחת זמן, אך חשוב לזכור שהזמן שאנשים מקדישים לצפייה ב- YouTube בטלוויזיה שלהם מוכפל מדי שנה. יש שם קהל יעד פוטנציאלי גדול, וכאשר תבצע אופטימיזציה עבור YouTube, הסיכוי שלך להתגלות גדל.

 

שימוש בכלים ייעודיים לקידום סרטוני יוטיוב

כעת, רוב הטיפים שנכתבו כאן מסתמכות על כך שזיהית את מילות המפתח לקידום הסרטון שלך בצורה נכונה. הבעיה היא שלא את כל הטיפים הללו ניתן לבצע באמצעות YouTube בלבד. כדי להצליח לקדם את הסרטונים שלך בצורה הטובה ביותר, ניתן להשתמש בכלים הבאים:

1. Ahrefs Keywords Explorer

Ahrefs היא פלטפורמת SEO מקיפה המאפשרת לך לעקוב אחר דירוג האתר, להעריך את התנועה האורגנית שתקבל מכל מילת מפתח ולחקור מילות מפתח שעבורן תרצה ליצור תוכן חדש. תכונה פופולרית אחת של Ahrefs היא סייר מילות המפתח, המאפשר לך לאתר מידע רב בנוגע למילת המפתח הרלוונטית. 

Ahrefs מאפשר לך לסנן את תוצאות מילות המפתח שלך לפי מנוע חיפוש – כולל YouTube. סייר מילות המפתח של Ahrefs נותן לך את נפח החיפוש החודשי של מילת מפתח, כמה קליקים מקבלים סרטונים, דירוג עבור מילת מפתח, מילות מפתח קשורות ועוד.

 

2. Canva

יכול להיות ש – Canva מוכרת לך כתבנית עיצוב ליצירה של כל מיני כרטיסים, תמונות, לוגו ועוד. אבל למוצר הפופולרי הזה יש כלי פופולארי נוסף שמסוגל ליצור תמונות ממוזערות רק לסרטוני YouTube.

תמונות ממוזערות הן קריטיות לקידום התוכן שלך בתוצאות החיפוש של YouTube והן מהוות פיתוי מושלם עבור המשתמשים ללחוץ על הסרטון שלך. באמצעות Thumbnail Creator, בתוכנת Canva, ניתן ליצור את תמונת התצוגה המקדימה המושלמת לסרטון שלך בגודל 1280 על 720 פיקסלים – מידות התמונה הממוזערת שדורשת YouTube.

 

3. HubSpot Content Strategy

כלי אסטרטגיית התוכן HubSpot, מאפשר לך למצוא מילות מפתח פופולריות, בהן אפשר להשתמש על מנת ליצור תוכן, ולאחר מכן לארגן את מילות המפתח האלה לקבוצות נושאים. על ידי מיון התוכן שלך לקבוצות נושאים, אפשר לדעת תמיד איזה תוכן קשור זה לזה, אילו סוגי תוכן תכננת ומה כבר יצרת.

בעוד שמילות המפתח שמגלים ב- HubSpot משקפות את הפופולריות שלהן בחיפוש רגיל בגוגל, הרבה מהנושאים שמגלים תוך כדי חיפוש יעזרו לך לסרטונין שלך להגיע לתוצאות של מנוע החיפוש של Google. 

כדי לעשות את זה, ניתן ליצור קבוצות נושאים הכוללים תוכן טקסט לבלוג ותוכן וידאו ליוטיוב כאחד. קיבוץ התוכן שלך לקטגוריות, וקישור מסרטונים לפוסטים בבלוג האתר שלך ולהיפך, יכול לתת לך סמכות רבה יותר בעיני Google ו- YouTube, תוך מתן דרכים נוספות לייבא תנועה של אנשים המחפשים את הנושא שלך.

 

4. vidIQ Vision

זהו תוסף של Chrome, הזמין להורדה חינם בחנות האינטרנט של Chrome. התוסף הזה יכול לסייע לך לנתח כיצד ולמה סרטוני YouTube מסוימים מתפקדים כל כך טוב ואחרים פחות. הניתוח כולל את התגים שאליהם הותאם הסרטון, זמן הצפייה הממוצע שלו ואפילו כמה מהר הסרטון הזה עשוי לצבור תנועה.

בנוסף, vidIQ מספק "ציון" SEO בו תוכל להשתמש כדי ליצור תוכן שעומד בסטנדרטים, או עולה על התוצאות שאתה כבר רואה ב- YouTube.

 

5. TubeBuddy

TubeBuddy היא פלטפורמת וידיאו מסוג All-in-One שעוזרת לך לנהל את הייצור, האופטימיזציה והקידום של תוכן YouTube שלך. האפשרויות שלה כוללות מתרגם שפות אוטומטי (המסייע לך בדירוג עבור מילות מפתח שאינן אנגלית), חוקר מילות מפתח, הצעות לתגים, מעקב אחר דירוג סרטונים שפורסמו ועוד.

 

6. Cyfe

Cyfe היא חבילת תוכנה גדולה המציעה, בין היתר, פלטפורמת ניתוח אתרים. בפלטפורמה זו ניתן לעקוב אחר ביצועי הדף בכל נכס אינטרנטי שבו יש לך תוכן – כולל YouTube, כשהניתוח מתייחס, בין היתר, למקור התנועה של כל דף.

בנוסף לניתוח תנועה, Cyfe יכול להראות לך אילו מילות מפתח מדורגות ואילו מהן הפופולריות ביותר במנועי החיפוש השונים. נשמע הרבה כמו Google Analytics או Moz, נכון? הסיבה לכך היא שיש ל- Cyfe נתונים משני הכלים האלה, ומכלים נוספים, שמובנים בתוך התוכנה, עם יכולת אינטראקציה בין התוכנות.

 

לסיכום

לא משנה מאיזה טיפ או כלי SEO תתחיל, ערוץ יוטיוב מצליח מתחיל בתוכן טוב. וודא לצופים שלך יש משהו איכותי ורלוונטי לצפייה כשהם מוצאים אותך.

 

רוצה לקבל ייעוץ מקצועי, ללא עלות, לקידום העסק שלך בגוגל? השאר פרטים ואחד ממומחה ה- SEO של WEBS יחזור אליך בהקדם>> 

גלעד קמר - מנכ"ל וובס
גלעד קמר

גלעד קמר, מנכ”ל ומייסד וובס – חברה לקידום אתרים באינטרנט.


אני מביא איתי ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום הקידום האורגני והמון יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו