קידום עסקים בגוגל: איך עושים את זה?

יש לך חנות או עסק שנותן שירותים? כדי להביא את העסק שלך למקומות הראשונים ביחס לתוצאות חיפוש רלוונטיות בגוגל, יש כמה דברים שחייבים לדעת.

מחקר שנערך על ידי SEMrush בשנת 2017 מצא כי כי 38% מהתנועה לחנויות אינטרנטיות היא תנועה אורגנית. עם השנים כמות התנועה שמגיעה מאפיקים אורגניים עלתה, והצפי היא שהמגמה תימשך גם ב – 2022. לדעתי ולדעת מומחי – SEO בעולם, קידום אתרים היה ונשאר הכרח קריטי עבור אתרי ecommerce ועבור אתרים של עסקים המציעים שירותים. אז איך עושים את זה? כל מה שצריך לדעת על קידום עסקים בגוגל במדריך הבא:

בקצרה:

איך מקדמים חנויות בגוגל?

  • קידום חנות וירטואלית
  • קידום חנות קפה
  • קידום חנות מתנות
  • קידום חנות תכשיטים
  • קידום חנות צעצועים


איך מקדמים שירותים בגוגל?

  • קידום חברת ביטוח
  • קידום חברת ניקיון
  • קידום חברת אבטחה
  • קידום חברת בנייה

איך בוחרים חברה לקידום עסקים בגוגל?

  • ניסיון בקידום עסקים בארץ ובעולם
  • ידע ומעקב אחר התפתחויות בעולם ה – SEO
  • שקיפות מול הלקוחות
  • עבודה עם כלים מקצועיים לקידום אתרים

 

קידום חנויות בגוגל

קידום אתר חנות (E Commerce), הוא תהליך חשיפת החנות המקוונת שלך לכמה שיותר קונים פוטנציאליים שמחפשים את המוצרים שהאתר שלך מציע להם. ככל שמנועי החיפוש ידרגו את האתר שלך גבוה יותר ביחס למילות החיפוש בהן משתמשים הקונים הפוטנציאליים שלך, כך האתר שלך יוצג בתוצאות הראשונות בגוגל ובמנועי החיפוש האחרים.

קידום אתרי חנות צריך לכלול אופטימיזציה פנימית וחיצונית של עמודי האתר, כולל התאמת הכותרות (מלל והיררכיה – H1, H2, H3 וכולי), שילוב נכון של תיאורי המוצרים, עריכת תגיות meta והתאמה שלהן למילות חיפוש באופן טבעי, הטמעת קישורים פנימיים לצורך ניווט הגולש חיזוק עמודים נוספים באתר ועוד.

באופן כללי, המבנה האופטימלי של אתרי חנות הוא כך: כל מוצר באתר שלך זקוק לעמוד ייעודי משלו, כל קבוצת מוצרים זקוקה לקטגוריה, וכל קבוצת קטגוריות זקוקה לקטגוריה ראשית (במידה ויש כמובן). המטרה המרכזית שלך היא לחשוף את הגולש לכמה שיותר מוצרים, וכדי לעשות זאת חשוב ליצור קטגוריות מוצרים שנותנות מענה לחיפוש של הלקוח הפוטנציאלי שלך.

 

קידום חנות וירטואלית

לפני כמה ימים נסעתי ברחוב מסדה בחיפה, וראיתי שם חנות קטנה וישנה לתיקון שעונים. הייתי צריך להחליף סוללה בשעון שלי (שהיה זרוק באוטו), וגם הרצועה הייתה צריכה תיקון. עצרתי את האוטו באיזו פינה, למרות שקשה מאוד למצוא חניה ברחוב הזה ונכנסתי לחנות. קיבלתי שירות מקצועי ואדיב, עם מחיר מעולה, מאדון נחמד מאוד, שבקושי מגיעים אליו לקוחות.

יש לך חנות פיזית? ממש לא חייבים לוותר עליה, אבל כדי שיגיעו אליך לקוחות בעידן הוירטואלי, חייבים להראות לאנשים שהחנות שלך קיימת.

 

איך עושים את זה?

 

קידום חנות קפה בגוגל

תחום הקפה הוא תחום תחרותי מאוד בגוגל, ואפשר לראות את זה על פי הנתונים שגוגל עצמה מציגה בתוצאות החיפוש באנגלית (בתמונה למטה). Volume זה בעצם הנתון שמראה לך כמה חיפושים בממוצע יש בכל חודש למילת חיפוש מסוימת (בצד ימין), ואת רמת הקושי של קידום מילות המפתח האלה בגוגל (בצד שמאל). אז נכון, כאן מוצגים הנתונים של מילות החיפוש באנגלית, אבל בעברית כמות החיפושים דומה באופן יחסי ורמת הקושי היא פחות או יותר זהה. אז איך אפשר לקדם חנויות קפה בגוגל?

 

קידום חנות מתנות בגוגל

תחום המתנות הוא תחום לא פחות תחרותי מתחום הקפה. חנות מתנות, בטח כשמדובר בחנות מתנות אונליין, מציעות בדרך כלל מגוון רחב של מתנות, מסוגים שונים, למטרות שונות. אם יש לך חנות מתנות, סביר להניח שהחנות שלך מציעה מאות, אם לא אלפי פריטים מסוגים שונים עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלך. אז מה הסוד בהגעה למקומות הראשונים בגוגל עם חנות מתנות? פשוט – לעשות ללקוחות שלך סדר בבלאגן.

מה זה בעצם אומר?

כל מי שיש לו חנות מתנות ורוצה לקדם את האתר שלו בגוגל, יודע ששני ביטויים חזקים מאוד, כאלה שהם לא יכולים להרשות לעצמם לוותר עליהם, הם – 'מתנות לעובדים', ו – 'מתנות לחג'. הבעיה היא, שבעלי חנויות רבים רוצים לתפוס את שני הביטויים האלו באותו עמוד. טעות.

אז מה אפשר לעשות כדי לקדם חנות מתנות בגוגל?

  • ליצור עמוד ספציפי לכל קטגוריית מוצרים (נושא לצורך העניין).
  • להתאים את כתובת ה – URL המתאימה ביותר עבור כל עמוד.

(mygiftwebsite.co.il/מתנות-לחג, mygiftwebsite.co.il/מתנות-לעובדים)

  • לבנות את היררכיית כתובות ה – URLבצורה נכונה, כך שכתובת ה – URL של עמודי קטגוריית המוצרים תכיל את מילות המפתח הנכונות ותהיה צמודה לכתובת הדומיין, ושכתובות ה – URL של המוצרים לא יהיו באותה היררכיה, כלומר שייראו כך:
/שעון-קוקייה-אווירודינמי /מתנות-לחג mygiftwebsite.co.il/
החלק בכתובת ה – URL שמתייחס למוצר עצמו החלק בכתובת ה – URL שמייחס לקטגורייה של המוצר כתובת האתר

 

  • לשלב את מילת המפתח בתיאור כל אחד מהמוצרים (מתנה לחג, מתנה לעובדים וכולי).
  • הגדרות המוצרים ככותרות H בהתאם להיררכיה של תוכן העמוד.
  • ביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש לקטגוריות הראשיות ולא לכל מוצר בנפרד (אלא אם יש מוצר ספציפי שרוצים לקדם באופן מיוחד).
  • עבודה נכונה עם Google My Business.
  • הוספת תוכן רלוונטי לכל קטגוריית מוצרים, כמו גם למוצרים עצמם.

 

קידום חנות תכשיטים בגוגל

יש לך חנות תכשיטים? אני לא צריך להסביר לך מי המתחרים שלך ומה סדר הגודל שלהם. האתר שלך, לפני כל דבר אחר, חייב לעמוד בסטנדרטים גבוהים מאוד. קניית תכשיט שונה מסוגי קניות אחרים, והמצב הנפשי בו נמצא הקונה הפוטנציאלי שלך הוא של התרוממות רוח, של יוקרה, של מי שנכנס כרגע בשערי ריזורט החלומות שלו באיים הקריביים ושכל דבר שעלול לשבור לו את הקיר הרביעי שמפריד בין הדימוי שלו – מישהו שמתכוון לשלם כסף בשביל לקבל דברים יפים – עלול להבריח אותו מהאתר שלך, וגם מתוצאות החיפוש של גוגל. אז איך אפשר להגיע לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל עם אתר שמציע תכשיטים לקנייה ולהשאיר את הקונים הפוטנציאליים שלך באתר?

  • בחירת דומיין חזק עם כתובת URL ייחודית, עדיף כזו שתכיל מילה שקשורה לעולם התכשיטים.
  • בניית אתר ידידותי בממשק יעיל שניתן לבצע בו שינויים על פי הצורך.
  • יצירת חווית משתמש ברמה גבוהה (תהליך קנייה פשוט, מהירות טעינת אתר, התאמה האתר למובייל, תפריטים ברורים ולחיצים, הנגשת האתר).
  • ביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש (תגיות Meta, כותרות H, בדיקת כתובות URL ושינוי במידת הצורך כולל ביצוע הפניות – 301).
  • חלוקה נכונה של האתר לפי היררכיה של – עמוד בית > עמודי קטגוריית מוצרים > מוצרי קצה. (כתובות ה – URL חייבות להתאים להיררכיה הזו).
  • כתיבת תוכן לעמודי הקטגוריה ולמוצרים באופן שוטף.
  • שילוב תמונות לצד התכשיטים, כתיבת תיאור שמכיל את מילת החיפוש (למשל – צמיד טניס) לכל מוצר, והגדרת טקסט Alt לתמונה (הגדרה המתארת לגוגל את תוכן התמונה).
  • ליצור עמוד ספציפי לכל קטגוריית מוצרים.
  • התאמת כתובת ה – URL ספציפית ייחודית לכל עמוד:

(goldforyou.co.il/צמידי-חוטים, goldforyou.co.il/צמידי-טניס)

  • לבנות את היררכיית כתובות ה – URL בצורה נכונה, כך שכתובת ה – URL של עמודי קטגוריית המוצרים תכיל את מילות המפתח הנכונות ותהיה צמודה לכתובת הדומיין, ושכתובות ה – URL של המוצרים לא יהיו באותה היררכיה, כלומר שייראו כך:
/צמיד-טניס-משובץ-1-קראט-יהלומים-בזהב-לבן-צהוב-או-אדום /צמידי-טניס goldforyou.co.il/
החלק בכתובת ה – URL שמתייחס למוצר עצמו החלק בכתובת ה – URL שמייחס לקטגורייה של המוצר כתובת האתר

 

  • לשלב את מילת המפתח בתיאור כל אחד מהמוצרים (צמיד טניס, צמיד חוטים, עגיל יהלום וכולי).
  • הגדרות המוצרים ככותרות H בהתאם להיררכיה של תוכן העמוד.
  • ביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש לקטגוריות הראשיות ולא לכל מוצר בנפרד (אלא אם יש מוצר ספציפי שרוצים לקדם באופן מיוחד).
  • עבודה נכונה עם Google My Business.
  • הוספת תוכן רלוונטי לכל קטגוריית תכשיטים, כמו גם לתכשיטים עצמם.

 

קידום חנות צעצועים

יש לך חנות צעצועים קטנה ומתוקה, או האנגר ענק שמציע צעצועים בסיטונאות? כך או כך, התחרות שלך בעולם הצעצועים היא גדולה, כשהמתחרים שלך הם בחלק מהמקרים תאגידי ענק עולמיים. אז איך אפשר להתחרות הענקיות צעצועים כמו Toys R us? איך אפשר להגיע לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל עם אתר שמציע צעצועים לילדים ולהשאיר את הקונים הפוטנציאליים שלך באתר?

  • בחירת דומיין חזק עם כתובת URL ייחודית, עדיף כזו שתכיל מילה שקשורה לעולם הצעצועים (דומיין שיכיל את המילה toys).
  • בניית אתר ידידותי בממשק יעיל שניתן לבצע בו שינויים על פי הצורך.
  • יצירת חווית משתמש ברמה גבוהה (תהליך קנייה פשוט, מהירות טעינת אתר, התאמה האתר למובייל, תפריטים ברורים ולחיצים, הנגשת האתר).
  • ביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש (תגיות Meta, כותרות H, בדיקת כתובות URL ושינוי במידת הצורך כולל ביצוע הפניות – 301).
  • חלוקה נכונה של האתר לפי היררכיה של – עמוד בית > עמודי קטגוריית מוצרים > מוצרי קצה. (כתובות ה – URL חייבות להתאים להיררכיה הזו).
  • כתיבת תוכן לעמודי הקטגוריה ולמוצרים באופן שוטף.
  • שילוב תמונות לצד הצעצועים, כתיבת תיאור שמכיל את מילת החיפוש לכל מוצר (למשל, אם המוצר הוא צעצוע שמיועד לתינוקות ניובורן אז תיאור המוצר צריך להכיל את הביטוי – 'צעצוע לניו בורן' – ואז את שם הצעצוע).
  • הגדרת טקסט Alt לתמונה (הגדרה המתארת לגוגל את תוכן התמונה).
  • יצירת עמוד ספציפי לכל קטגוריית מוצרים (צעצועי ניו בורן, כלי חוץ ורכיבה, צעצועי ספורט, וכולי).
  • התאמת כתובת ה – URL ספציפית ייחודית לכל עמוד:

(mytoyshop.co.il/כלי-חוץ-ורכיבה, mytoyshop.co.il/צעצועים-לחצר)

  • לבנות את היררכיית כתובות ה – URL בצורה נכונה, כך שכתובת ה – URL של עמודי קטגוריית המוצרים תכיל את מילות המפתח הנכונות ותהיה צמודה לכתובת הדומיין, ושכתובות ה – URL של המוצרים לא יהיו באותה היררכיה, כלומר שייראו כך:

 

/כלי-חפירה-בחול /צעצועים-לחצר mytoyshop.co.il/
החלק בכתובת ה – URL שמתייחס למוצר עצמו החלק בכתובת ה – URL שמייחס לקטגורייה של המוצר כתובת האתר

 

  • לשלב את מילת המפתח בתיאור כל אחד מהמוצרים (פאזל, מכונית, רכבת וכולי).
  • הגדרות המוצרים ככותרות H בהתאם להיררכיה של תוכן העמוד.
  • ביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש לקטגוריות הראשיות ולא לכל מוצר בנפרד (אלא אם יש מוצר ספציפי שרוצים לקדם באופן מיוחד).
  • עבודה נכונה עם Google My Business.
  • הוספת תוכן רלוונטי לכל קטגוריית הצעצועים, כמו גם לצעצועים עצמם.

 

 

קידום נותני שירותים בגוגל

שירותים הם כל התחומים בהם בעלי עסקים מציעים ללקוחות הפוטנציאליים שלהם קניין פיזי, רוחני או פיננסי. יש לך חברה שמספקת שירותים בתחום מסוים (למשל – חברת ביטוח), ויש לך מתחרים רציניים עם תקציבים גדולים מאוד שמפרסמים את עצמם בכל פלטפורמה אפשרית, כולל בגוגל. היופי שבקידום אורגני הוא שכל עוד האתר שלך נותן לגולש את התוצאה הטובה ביותר עבור חיפוש ספציפי – לגוגל לא ממש אכפת אם יש לך תאגיד של מיליארדים או סוכנות ביטוח קטנה. אז מה צריך לעשות כדי לשחק בליגה של הגדולים בכל הנוגע לקידום שירותים בגוגל?

קידום חברת ביטוח

יש לך סוכנות ביטוח קטנה שעובדת עם חברות ביטוח גדולות? אולי לא ידעת, אבל חברות הביטוח איתן העסק של עובד, הן גם המתחרות שלך בגוגל. אז נכון, בסופו של דבר חברות הביטוח וסוכנויות הביטוח, לפחות בכל הנוגע לביטוח רכב, הולכות יד ביד, אבל כשזה מגיע לקידום העסק שלך בגוגל ולשאיפה שלך להשיג לקוחות בעצמך מבלי להיות תלוי בחברות הביטוח הגדולות – קידום אורגני הוא הפתרון הריאלי עבורך. אז איך עושים את זה?

  • בחירת דומיין חזק עם כתובת URL ייחודית, עדיף כזו שתכיל מילה שקשורה לעולם הביטות (דומיין שיכיל את המילה insurance).
  • בניית אתר ידידותי בממשק יעיל שניתן לבצע בו שינויים על פי הצורך.
  • יצירת חווית משתמש ברמה גבוהה (תהליך תהליך השארת פרטים פשוט, מהירות טעינת אתר, התאמה האתר למובייל, תפריטים ברורים ולחיצים, הנגשת האתר).
  • ביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש (תגיות Meta, כותרות H, בדיקת כתובות URL ושינוי במידת הצורך כולל ביצוע הפניות – 301).
  • חלוקה נכונה של האתר לפי היררכיה של – עמוד בית > עמודי קטגוריית מוצרי ביטוח > מוצרי הביטוח עצמם. (כתובות ה – URL חייבות להתאים להיררכיה הזו).
  • כתיבת תוכן לעמודי הקטגוריה ולשירותים באופן שוטף וכתיבת בלוג מקצועי בנושא ביטוח.
  • שילוב תמונות, כתיבת תיאור שמכיל את מילת החיפוש לכל שירות.
  • הגדרת טקסט Alt לתמונה (הגדרה המתארת לגוגל את תוכן התמונה).
  • יצירת עמוד ספציפי לכל קטגוריית שירותים (ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח בריאות).
  • יצירת עמוד ספציפי לכל שירות, תחת הקטגוריה שמעל (למשל – ביטוח מקיף, ביטוח חובה, ביטוח צד ג', ביטוח נהג צעיר, ביטוח לפי קילומטר – תחת הקטגוריה הראשית 'ביטוח רכב').
  • התאמת כתובת ה – URL ספציפית ייחודית לכל עמוד:

(myinsurancewebsite.co.il/ביטוח-רכב, myinsurancewebsite.co.il/ביטוח-דירה)

  • לבנות את היררכיית כתובות ה – URL בצורה נכונה, כך שכתובת ה – URL של עמודי קטגוריית השירותים תכיל את מילות המפתח הנכונות ותהיה צמודה לכתובת הדומיין, ושכתובות ה – URL של המוצרים לא יהיו באותה היררכיה, כלומר שייראו כך:
/מקיף /ביטוח-רכב myinsurancewebsite.co.il/
החלק בכתובת ה – URL שמתייחס למוצר עצמו החלק בכתובת ה – URL שמייחס לקטגורייה של השירות כתובת האתר

 

  • לשלב את מילת המפתח בתיאור כל אחד מהשירותים (ביטוח מחלות קשות, חבות מעבידים, ביטוח מסעדות וכולי).
  • הגדרות המוצרים ככותרות Hבהתאם להיררכיה של תוכן העמוד.
  • ביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש לקטגוריות הראשיות ולא לכל עמוד בלוג שעוסק בנושא בנפרד (המטרה היא שיהיה עמוד אחד חזק לכל סוג שירות ועמודי בלוג שיתמכו בעמוד הזה מלמטה).
  • עבודה נכונה עם Google My Business.

 

קידום חברת ניקיון

יש לך חברת ניקיון? אם בעבר יכולת להסתמך על המלצות של לקוחות ועל קבלת עבודות באזור שלך על סמך 'פה לאוזן', היום, דווקא בתחומי הבית (ניקיון, אחזקה, שיפוצים וכו') הדרך היעילה ביותר להגיע לקהל הרחב היא דרך מנועי החיפוש. אם בתחומים אחרים אנשים מתחברים לקבוצות נושא ברשתות חברתיות, בכל הנוגע לעבודות ניקיון ותיקונים זה כמעט ולא קורה, ולכן גוגל היא הפלטפורמה המרכזית בעזרתה ניתן ללקוחות הפוטנציאליים שלך. אז איך עושים את זה?

  • בחירת דומיין חזק עם כתובת URL ייחודית, עדיף כזו שתכיל מילה שקשורה לעולם הביטות (דומיין שיכיל את המילה clean).
  • בניית אתר ידידותי בממשק יעיל שניתן לבצע בו שינויים על פי הצורך.
  • יצירת חווית משתמש ברמה גבוהה (תהליך תהליך השארת פרטים פשוט, מהירות טעינת אתר, התאמה האתר למובייל, תפריטים ברורים ולחיצים, הנגשת האתר).
  • ביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש (תגיות Meta, כותרות H, בדיקת כתובות URL ושינוי במידת הצורך כולל ביצוע הפניות – 301).
  • חלוקה נכונה של האתר לפי היררכיה של – עמוד בית > עמודי קטגוריית שירותי ניקיון (ניקיון לבית, ניקיון משרד, ניקיון רכב וכו') > שירותי הניקיון עצמם (פוליש ווקס, ניקיון לאחר שיפוץ, ניקוי ריפודים ברכב וכו'). (כתובות ה – URL חייבות להתאים להיררכיה הזו).
  • כתיבת תוכן לעמודי הקטגוריה ולשירותים באופן שוטף וכתיבת בלוג מקצועי בנושא ניקיון (טיפים, רעיונות, דגשים מיוחדים לעבודות ניקיון, תוכן DIY וכו').
  • שילוב תמונות, כתיבת תיאור שמכיל את מילת החיפוש לכל שירות.
  • הגדרת טקסט Alt לתמונה (הגדרה המתארת לגוגל את תוכן התמונה).
  • יצירת עמוד ספציפי לכל קטגוריית שירותים (ניקיון דירה, ניקיון רכב, ניקיון משרד, ניקיון בניין משותף).
  • יצירת עמוד ספציפי לכל שירות, תחת הקטגוריה שמעל (למשל – פוליש ווקס לדירה, פוליש ווקס למשרד, פוליש ווקס לרכב וכו').
  • התאמת כתובת ה – URL ספציפית ייחודית לכל עמוד:

(cleaningservicewebsite.co.il/פוליש-ווקס-לדירה, cleaningservicewebsite.co.il/פוליש-ווקס-למשרד)

  • לבנות את היררכיית כתובות ה – URL בצורה נכונה, כך שכתובת ה – URL של עמודי קטגוריית השירותים תכיל את מילות המפתח הנכונות ותהיה צמודה לכתובת הדומיין, ושכתובות ה – URL של השירותים לא יהיו באותה היררכיה, כלומר שייראו כך:
/לאחר-שיפוץ /ניקיון-דירה cleaningservicewebsite.co.il/
החלק בכתובת ה – URL שמתייחס לשירות עצמו החלק בכתובת ה – URL שמייחס לקטגורייה של השירות כתובת האתר

 

  • לשלב את מילת המפתח בתיאור כל אחד מהשירותים (ניקיון לאחר שיפוץ, ניקיון לפני מעבר דירה, פוליש ווקס לרכב וכו').
  • הגדרות כותרות H בהתאם להיררכיה של תוכן העמוד.
  • ביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש לקטגוריות הראשיות ולא לכל עמוד בלוג שעוסק בנושא בנפרד (המטרה היא שיהיה עמוד אחד חזק לכל סוג שירות ועמודי בלוג שיתמכו בעמוד הזה מלמטה).
  • עבודה נכונה עם Google My Business.
  • שילוב המלצות אמיתיות של לקוחות מרוצים באתר ועידוד כתיבת המלצות בדף העסק שלך בגוגל.

 

קידום חברת אבטחה

יש לך חברת אבטחה? עבודה עם ארגונים ממשלתיים, עם חברות ומתחמי הייטק וקניות גדולים, עם מפעלים, עם מוסדות חינוך ובריאות ציבוריים – כל אלה דורשים במקרים רבים הגשת מועמדות למכרז והתמודדות מול חברות אבטחה אחרות על הפרויקט. אבל מאחורי המכרז עומדים אנשים, והכלי הראשון שיש ברשותם כשהם בוחנים את המועמדות של החברה שלך לפרויקט הוא הטלפון שיש להם בכיס והחיפוש בגוגל. אם חברת האבטחה שלך לא נמצאת בין התוצאות הראשונות בגוגל בכל מה שקשור לביטויים הרלוונטיים לתחום שלך – הרושם הראשוני שלך על אנשי המכרז מפגע ויש סיכוי לא רע שהם יעברו למועמד הבא. אז איך עושים את זה?

  • בחירת דומיין חזק עם כתובת URL ייחודית, עדיף כזו שתכיל מילה שקשורה לעולם הביטות (דומיין שיכיל את המילה security).
  • בניית אתר ידידותי בממשק יעיל שניתן לבצע בו שינויים על פי הצורך.
  • יצירת חווית משתמש ברמה גבוהה (תהליך תהליך השארת פרטים פשוט, מהירות טעינת אתר, התאמה האתר למובייל, תפריטים ברורים ולחיצים, הנגשת האתר).
  • ביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש (תגיות Meta, כותרות H, בדיקת כתובות URL ושינוי במידת הצורך כולל ביצוע הפניות – 301).
  • חלוקה נכונה של האתר לפי היררכיה של – עמוד בית > עמודי קטגוריית שירותי אבטחה (אבטחת מוסדות ציבור, אבטחת בנייני מגורים, אבטחת משרדים וכו') > שירותי האבטחה עצמם (אבטחת בתי ספר, אבטחת בתי חולים וכו'). (כתובות ה – URL חייבות להתאים להיררכיה הזו).
  • כתיבת תוכן לעמודי הקטגוריה ולשירותים באופן שוטף וכתיבת בלוג מקצועי בנושא אבטחה (טיפים, דברים שחשוב לדעת וכו').
  • שילוב תמונות, כתיבת תיאור שמכיל את מילת החיפוש לכל שירות.
  • הגדרת טקסט Alt לתמונה (הגדרה המתארת לגוגל את תוכן התמונה).
  • התאמת כתובת ה – URL ספציפית ייחודית לכל עמוד:

(securitywebsite.co.il/אבטחת-בתי-ספר, securitywebsite.co.il/אבטחת-בתי-חולים)

  • לבנות את היררכיית כתובות ה – URL בצורה נכונה, כך שכתובת ה – URL של עמודי קטגוריית השירותים תכיל את מילות המפתח הנכונות ותהיה צמודה לכתובת הדומיין, ושכתובות ה – URL של השירותים לא יהיו באותה היררכיה, כלומר שייראו כך:
/בתי-חולים /אבטחת-מוסדות-ציבור securitywebsite.co.il/
החלק בכתובת ה – URL שמתייחס לשירות עצמו החלק בכתובת ה – URL שמייחס לקטגורייה של השירות כתובת האתר

 

  • לשלב את מילת המפתח בתיאור כל אחד מהשירותים (אבטחת בתי ספר, אבטחת מוסדות ציבור, אבטחת בנייני מגורים, אבטחת יישובים וכו').
  • הגדרות כותרות H בהתאם להיררכיה של תוכן העמוד.
  • ביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש לקטגוריות הראשיות ולא לכל עמוד בלוג שעוסק בנושא בנפרד (המטרה היא שיהיה עמוד אחד חזק לכל סוג שירות ועמודי בלוג שיתמכו בעמוד הזה מלמטה).
  • עבודה נכונה עם Google My Business.
  • שילוב המלצות אמיתיות של לקוחות מרוצים באתר ועידוד כתיבת המלצות בדף העסק שלך בגוגל.

 

קידום חברה לבנייה

יש לך חברת בנייה? תנופת הבניה של השנים האחרונות יצרה מצב בו חברות יזמות גדולות עובדות עם חברות בניה שונות בפרויקטים שונים, גם אם חברת היזמות הייתה רגילה לעבוד עם חברת בנייה אחת. זו ההזדמנות שלך להשתלב בפרויקטים גדולים, וכמובן שגם להגיע ללקוחות פרטיים ולהשתלב בפרויקטים צנועים יותר – בעזרת השתלבות במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל. אז איך עושים את זה?

  • בחירת דומיין חזק עם כתובת URL ייחודית, עדיף כזו שתכיל מילה שקשורה לעולם הביטות (דומיין שיכיל את המילה בנייה או הנדסה).
  • בניית אתר ידידותי בממשק יעיל שניתן לבצע בו שינויים על פי הצורך.
  • יצירת חווית משתמש ברמה גבוהה (תהליך תהליך השארת פרטים פשוט, מהירות טעינת אתר, התאמה האתר למובייל, תפריטים ברורים ולחיצים, הנגשת האתר).
  • ביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש (תגיות Meta, כותרות H, בדיקת כתובות URL ושינוי במידת הצורך כולל ביצוע הפניות – 301).
  • חלוקה נכונה של האתר לפי היררכיה של – עמוד בית > עמודי קטגוריית שירותי בנייה (בניית בניינים, בניית בתים פרטיים, בניית מתחמים וכו') > שירותי הבנייה עצמם (בניית בתים יבילים, בניית ממ"ד, בניית חדר חיצוני וכו'). (כתובות ה – URL חייבות להתאים להיררכיה הזו).
  • כתיבת תוכן לעמודי הקטגוריה ולשירותים באופן שוטף וכתיבת בלוג מקצועי בנושא בנייה (טיפים, רעיונות לעיצוב, תהליכי בנייה ואישורים, דגשים מיוחדים לעבודות בנייה כו').
  • שילוב תמונות, כתיבת תיאור שמכיל את מילת החיפוש לכל שירות.
  • הגדרת טקסט Alt לתמונה (הגדרה המתארת לגוגל את תוכן התמונה).
  • התאמת כתובת ה – URL ספציפית ייחודית לכל עמוד:

(buildingserviceswebsite.co.il/בניית-בתים-פרטיים, buildingserviceswebsite.co.il/בניית-בתים יבילים)

  • לבנות את היררכיית כתובות ה – URL בצורה נכונה, כך שכתובת ה – URL של עמודי קטגוריית השירותים תכיל את מילות המפתח הנכונות ותהיה צמודה לכתובת הדומיין, ושכתובות ה – URL של השירותים לא יהיו באותה היררכיה, כלומר שייראו כך:
/פינוי-בינוי /התחדשות-עירונית buildingserviceswebsite.co.il/
החלק בכתובת ה – URL שמתייחס לשירות עצמו החלק בכתובת ה – URL שמייחס לקטגורייה של השירות כתובת האתר

 

  • לשלב את מילת המפתח בתיאור כל אחד מהשירותים (בניית ממ"ד, מבנה יביל, בניית מרפסת וכו').
  • הגדרות כותרות H בהתאם להיררכיה של תוכן העמוד.
  • ביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש לקטגוריות הראשיות ולא לכל עמוד בלוג שעוסק בנושא בנפרד (המטרה היא שיהיה עמוד אחד חזק לכל סוג שירות ועמודי בלוג שיתמכו בעמוד הזה מלמטה).
  • עבודה נכונה עם Google My Business.
  • שילוב המלצות אמיתיות של לקוחות מרוצים באתר ועידוד כתיבת המלצות בדף העסק שלך בגוגל.

 

איך לבחור חברת קידום אתרים שיודעת לקדם עסקים בגוגל?

קידום אתרים אורגני מתבסס על הערכות ועל ניסיון להגיע לרמת דיוק גבוהה ככל הניתן. אפשר לקדם אתרים בכל מני דרכים, אבל בסוף המטרה שלך היא שהאתר יגיע בתוך אל העמוד הראשון בגוגל. על פניו זה נשמע פשוט, אבל כל הפעולות אותן פירטתי מעלה (ופעולות נוספות כמו חיבור האתר לקישורים חיצוניים למשל), דורשות ידע, ניסיון, זמן ובעיקר מומחיות שלא לכל חברה יש.

אנחנו ב – webs, מקדמים מאות עסקים בארץ ובעולם. אנחנו עובדים על כלי מדידה מקצועיים כמו – ahrefs, שעוזרים לנו לעקוב אחר דירוג הדומיין שלך, ויחד עם כלי קידום אחרים, ועם הניסיון שמומחי הקידום שלנו צברו עם השנים, אנחנו נוכל לעזור לך לחשוף את האתר שלך לקהל יעד גדול.

רוצה לקבל ייעוץ מקצועי, ללא עלות, לקידום העסק שלך בגוגל? השאר פרטים ואחד ממומחה הSEO של WEBS יחזור אליך בהקדם>>

גלעד קמר - מנכ"ל וובס
גלעד קמר

גלעד קמר, מנכ”ל ומייסד וובס – חברה לקידום אתרים באינטרנט.


אני מביא איתי ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום הקידום האורגני והמון יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו