להשתמש ב- TikTok כדי למשוך יותר אנשים לאתר שלך

טיקטוק לקידום אתרים

TikTok זה כבר מזמן לא רק משחק ילדים. פלטפורמת התוכן הזו יכולה לשמש אותך באופן נפלא ולעזור לך לחשוף את המותג שלך לקהל יעד חדש וצעיר, להניע תנועה לנכסים הדיגיטלים שלך והשתלב באופן מושלם באסטרטגיה השיווקית של האתר. במדריך הזה אני אסביר מה היתרונות של הפלטפורמה ואיך משתמשים בה, אבל לפני כן הנה כמה שלבים שיעזרו לך להתחיל.

שלבים ראשונים בעולם השיווק TikTok

צור חשבון TikTok

הירשם לחשבון TikTok ובצע אופטימיזציה של הפרופיל שלך על ידי הוספת תמונת פרופיל, ביוגרפיה וקישור לאתר שלך.

הבן את קהל היעד שלך

זהה את הקהל שאליו אתה רוצה להגיע וצור תוכן המותאם לתחומי העניין, הצרכים וההעדפות שלו.

צור תוכן מרתק

TikTok ידועה כפלטפורמה של סרטונים קצרים ומעניינים, שלעתים קרובות הופכים לוויראליים. כדי להשתלב היטב בפלטפורמה הזו עליך ליצור תוכן משעשע, אינפורמטיבי או מעורר השראה. כמה רעיונות לתוכן כזה:

  • צילומים מאחורי הקלעים.
  • הדרכות או הוראות הקשורות לנישה שלך.
  • אתגרים או מגמות רלוונטיות לענף שלך.
  • שיתופי פעולה עם משפיענים או יוצרים אחרים.
  • תוכן שנוצר על ידי משתמשים.

השתמש בהאשטאגים באופן אסטרטגי

חקור האשטאגים פופולריים ורלוונטיים בנישה שלך כדי לשפר את יכולת הגילוי של התוכן שלך. אל תשכח ליצור ולהשתמש בהאשטאג ממותג המייצג את האתר או העסק שלך.

פרסם באופן עקבי

כדי להגדיל את הקהל שלך, פרסם תוכן באופן קבוע. נסה עם זמני פרסום ותדירויות שונות כדי לקבוע מה עובד הכי טוב עבור הקהל שלך.

צור קשר עם הקהל שלך

השב לתגובות, השתתף בשיחות וצור אינטראקציה עם העוקבים שלך. מעורבות עם הקהל שלך עוזרת לבנות תחושת קהילה ומעודדת משתמשים לבקר באתר שלך.

שתף את תוכן ה-TikTok שלך גם בפלטפורמות אחרות

שתף את סרטוני ה-TikTok שלך בפלטפורמות מדיה חברתית אחרות, כמו אינסטגרם, פייסבוק וטוויטר. זה יכול לעזור לך להגיע לקהל רחב יותר ולהביא יותר תנועה לאתר שלך.

עקוב אחר הביצועים שלך

עקוב באופן קבוע אחר ניתוח ביצועי חשבון ה-TikTok שלך כדי להבין אילו סוגי תוכן מניבים את הביצועים הטובים ביותר. זה יעזור לך לייעל את האסטרטגיה שלך ולשפר את התוצאות שלך לאורך זמן.

השתמש במודעות TikTok (אופציונלי)

אם תקציב השיווק שלך מאפשר את זה, שקול להשתמש במודעות ממונות של TikTok כדי להגיע לקהל גדול יותר ולהביא יותר תנועה לאתר שלך.

שיתוף פעולה עם משפיענים

שתף פעולה עם משפיענים בנישה שלך כדי ליצור יחד תוכן, שיכול לעזור לך להגיע לקהלים חדשים ולהוביל יותר תנועה לאתר שלך.

היה סבלני

זכור להיות סבלני ועקבי. בניית נוכחות חזקה ב-TikTok לוקחת זמן, אבל עם האסטרטגיה הנכונה אתה תוכל להצליח להעביר בהצלחה יותר אנשים לאתר שלך. 

שימוש ב TikTok לקידום אתרים

למה בכלל להשתמש בטיקטוק כדי לקדם את האתר שלך? למרות שטיקטוק עשוי שלא להשפיע ישירות על קידום האתר שלך, הוא יכול לתרום לנוכחות המקוונת הכוללת שלך, למודעות למותג ולהגדלת החשיפה. גורמים אלה יכולים להשפיע בעקיפין על דירוג החיפוש שלך ולעזור לשפר את הנראות של האתר שלך בדפי תוצאות מנועי החיפוש. אמנם טיקטוק עצמה אינה משפיעה ישירות על אופטימיזציה למנועי החיפוש של האתר שלך, אך היא יכולה לתרום לנוכחות המקוונת הכוללת שלך ולהשפיע בעקיפין על קידום אתרים בכמה דרכים:

מודעות למותג

יצירת תוכן מעניין שניתן לשיתוף בטיקטוק יכולה לעזור להגביר את המודעות למותג שלך. כאשר יותר אנשים מכירים את המותג שלך, הם נוטים יותר לחפש את האתר או התוכן שלך באמצעות מנועי חיפוש, מה שיכול כמובן להוביל לדירוג חיפוש אורגני גבוה יותר.

אותות מרשתות חברתיות

למרות שאותות מרשתות חברתיות אינם מהווים גורם דירוג ישיר באלגוריתם החיפוש של גוגל, נוכחות חזקה בפלטפורמות מדיה חברתית כמו טיקטוק עדיין יכולה להשפיע לטובה על קידום האתרים שלך. כאשר התוכן שלך משותף ומעורב, הוא מגביר את הנראות המקוונת של המותג שלך, מה שיכול, בין היתר, להוביל ליותר קישורים נכנסים ותעבורת הפניות.

קישורים נכנסים ותנועת הפניות

אם תוכן הטיקטוק שלך הופך לפופולרי, אתרים אחרים עשויים לקשר לתוכן שלך או להטמיע את סרטוני הטיקטוק שלך וליצור קישורים נכנסים לאתר שלך. קישורים נכנסים מאתרים סמכותיים יכולים לתרום לשיפור בדירוג קידום אתרים. בנוסף, תנועת הפניות מטיקטוק יכולה להגדיל את התנועה הכוללת של האתר שלך, מה שיכול לאותת למנועי החיפוש שהתוכן שלך הוא בעל ערך.

בניית קהילה

טיקטוק מאפשר לך להתחבר לקהל היעד שלך ולבנות קהילה נאמנה. קהילה זו יכולה להפוך לקהל התומכים של המותג שלך, קהל שישתף את התוכן שלך וליעזור לך לקדם את האתר שלך.

רעיונות לתוכן ותוכן שנוצר על ידי משתמשים

טיקטוק יכול לספק רעיונות לתוכן לאתר שלך ולתת לך תובנות לגבי הדברים שקהל היעד שלך היה רוצה לקבל. אתה יכול גם לעודד משתמשים ליצור תוכן סביב המותג או המוצרים שלך, אותם ניתן לשתף באתר שלך, ולספק תוכן טרי שמנועי החיפוש מעריכים.

חשיפה חוצת פלופורמות של המותג

ניתן להשתמש בטיקטוק לחשיפה חוצת פלופורמות של תוכן המותג שלך, כמו הבלוג שלך, ערוץ היוטיוב או אפילו הניוזלטרים שאתה מוציא לקהל היעד. זה יכול לעזור להניע תנועה לפלטפורמות אלה, ובכך להגביר את קידום האתרים בעקיפין.

האם TikTok היא לא פלטפורמת 'תוכן נמוך' שרק ילדים משתמשים בהם?

בעוד TikTok התחילה כפלטפורמה המשמשת בעיקר משתמשים צעירים, היא הפכה במהירות לכלי שיווקי רב ערך עבור יוצרים ועסקים מכל הסוגים. על ידי יצירת תוכן איכותי המותאם לקהל היעד שלך, אתה יכול למנף את הפוטנציאל של TikTok להוביל תנועה לאתר שלך ולבנות את נוכחות המותג שלך.

מה הוציא את TikTok מבלעדיות הילדים?

TikTok בהחלט צבר פופולריות בקרב משתמשים צעירים יותר, אבל היכולות של הפלטפורמה לא מוגבלות לילדים או לתוכן באיכות נמוכה. TikTok התפתחה לפלטפורמה מגוונת עם משתמשים מכל הגילאים ותחומי העניין. הפלטרפורמה כוללת כעת מגוון רחב של תוכן, החל מסרטונים חינוכיים, הדרכות עשה זאת בעצמך, בישול, כושר, אופנה, טיפים עסקיים, ועד לדיונים רציניים יותר על בריאות הנפש ובעיות חברתיות.

הרעיון שמאחורי האלגוריתם של TikTok

עסקים רבים, משפיענים ויוצרי תוכן גילו ש -TikTok היא מקום שהם חייבים להיות בו. על ידי שיתוף תוכן בעל ערך ומרתק שפונה לקהל רחב, עסקים מכל העולם מצליחים לחזק את המותג שלהם במספרים שהולכים וגדלים מדי יום. 

האלגוריתם של הפלטפורמה מבוסס על מעורבות משתמשים, כך שגם אם אתה מכוון למשתמשים מבוגרים יותר, הסרטונים שלך עדיין יכולים למשוך את הצופים אליהם אתה מכוון.

דוגמאות לאתרים רציניים שהצליחו באמצעות tiktok

יש לא מעט אתרים ועסקים רציניים שהצליחו באמצעות TikTok ככלי שיווקי. הנה כמה דוגמאות:

וושינגטון פוסט

ל-Washington Post, ארגון חדשות ידוע, יש חשבון TikTok פופולרי המשתף קטעי מחדר החדשות מאחורי הקלעים, ראיונות עם עיתונאים והדגשים מהמאמרים שלהם. הגישה החדשנית שלהם משכה קהל עוקבים גדול והובילה תנועה לאתר שלהם.

Gymshark

Gymshark, מותג בגדי כושר, משתמש ב-TikTok ביעילות כדי להציג את המוצרים שלהם, לקדם תוכניות אימון ולשתף פעולה עם משפיעני כושר. התוכן המעניין שלהם עזר להגדיל את המותג שלהם ולהוביל תנועה לחנות המקוונת שלהם.

Chipotle

Chipotle, רשת מסעדות מזון מהיר, השתמשה ב-TikTok כדי להתחבר ללקוחות באמצעות אתגרים, טרנדים ויראליים ותוכן הומוריסטי. ההצלחה שלהם ב-TikTok הובילה להגברת המודעות למותג והובילה לקוחות למסעדות ולאתר שלהם.

המינהל הלאומי לאוקיאנוס ואטמוספירה (NOAA)

NOAA, סוכנות ממשלתית אמריקאית המתמקדת במדעי הסביבה, השתמשה ב-TikTok כדי לשתף תוכן חינוכי על שינויי אקלים, מזג אוויר ושימור האוקיינוסים. הסרטונים האינפורמטיביים שלהם העלו את המודעות לעבודתם והובילו תנועה לאתר שלהם.

דוגמאות אלו מראות שעסקים וארגונים בתעשיות שונות יכולים להשתמש ב – TikTok כדי להניע תנועה לאתרים שלהם ולהגביר את המודעות למותג. על ידי יצירת תוכן מרתק ובעל ערך המותאם לקהל היעד שלך, אתה יכול להשיג הצלחה ב-TikTok ולהגדיל את הנוכחות המקוונת שלך.

אפשר להשתמש גם בסרטוני פגישות זום לשיווק בטיקטוק

אחת הטענות שאני מקבל מלא מעט לקוחות בנוגע ליצירת תוכן וידאו היא שזה עולה לא מעט כסף. זה נכון אם אתה מתכנן להפיק סרט מקצועי, אבל לא לשם זה קיימות פלטפורמות 'תוכן מהיר' כמו טיקטוק למשל. יש לך הקלטות של סרטונים מפגישות זום? אתה יכול לייעד מחדש סרטוני פגישות הזום לשיווק ב-TikTok, כל עוד התוכן מרתק, רלוונטי ומתאים לפורמט TikTok. הנה כמה טיפים כיצד ליישם מחדש את סרטוני הפגישות שלך בזום עבור TikTok:

ערוך את אורך הסרטון

סרטוני TikTok הם בדרך כלל קצרים, באורך מקסימלי של 3 דקות. אתה יכול לעררול את סרטון פגישת ה-Zoom שלך כך שיתאים למסגרת זמן זו, תוך התמקדות בחלקים המעניינים או החשובים ביותר בשיחה.

בצע אופטימיזציה של פורמט הסרטון

TikTok משתמש בפורמט וידאו אנכי (יחס רוחב-גובה של 9:16). ייתכן שתצטרך לחתוך או למסגר מחדש את סרטון הזום שלך כדי להתאים לפורמט הזה. ודא שהמרכיבים החשובים של הסרטון נראים בבירור ומרוכזים.

הוסף כיתוב ושכבות טקסט

משתמשי TikTok רבים צופים בסרטונים ללא קול, כך שהוספת כיתוב או שכבות טקסט יכולה לעזור להעביר את הנקודות העיקריות של הסרטון שלך. זה גם הופך את התוכן שלך לנגיש יותר לקהל רחב יותר.

השתמש באפקטים חזותיים מרתקים

TikTok מציע אפקטים חזותיים ומסננים שונים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לשפר את הסרטון שלך. שקול להוסיף את האלמנטים האלה כדי להפוך את התוכן שלך למושך יותר ומושך יותר מבחינה ויזואלית.

בחר מוזיקת ​​רקע קליטה

ל-TikTok יש ספרייה עצומה של מוזיקה מורשית שתוכל להשתמש בה כמוזיקת ​​רקע לסרטון שלך. בחר מסלול שמשלים את התוכן ומוסיף לאווירה הכללית של הסרטון.

השתמש בהאשטאגים רלוונטיים

כלול hashtags פופולריים ורלוונטיים הקשורים לנישה שלך כדי לשפר את יכולת הגילוי של הסרטון שלך. אתה יכול גם ליצור האשטאג ממותג כדי לעודד תוכן שנוצר על ידי משתמשים ולהגביר את נראות המותג.

בדוק סוגי תוכן שונים

ניסוי עם סוגים שונים של תוכן, כגון צילומים מאחורי הקלעים, מפגשי שאלות ותשובות, דיוני פאנל או ראיונות מומחים. זה יעזור לך לקבוע איזה תוכן מהדהד הכי טוב עם קהל היעד שלך.

זכור כי המפתח להצלחה ב-TikTok הוא יצירת תוכן מרתק ומשעשע שפונה לקהל היעד שלך. על ידי ייעוד מחדש של סרטוני הפגישות שלך ב-Zoom והתאמתם לפורמט TikTok, תוכל להשתמש בהם ביעילות לשיווק והנעת תנועה לאתר שלך.

האם אפשר להוביל תנועה מטיקטוק לנכסים הדיגיטלים שלך?

שאלה של לקוח: "האם אני יכול להשתמש בתוכן הקצר הזה כדי לגרום לאנשים להיכנס לערוץ היוטיוב שלי ולבלוג שלי? איך אני עושה את זה בלי לכעוס עליי את האלגורית של tiktok?" אז התשובה היא כן, אתה יכול להשתמש ב-TikTok כדי לקדם את ערוץ היוטיוב והבלוג שלך. המפתח הוא ליצור תוכן המספק ערך לקהל שלך תוך מתן סיבה לחקור את הפלטפורמות האחרות שלך. כך תוכל לעשות זאת מבלי להרגיז את האלגוריתם של TikTok:

 

צור תוכן מרתק ורלוונטי

צור סרטונים קצרים ומרתקים ב-TikTok הקשורים לערוץ YouTube או לתוכן הבלוג שלך. זה יעזור לך למשוך קהל שמתעניין בנישה שלך.

הציע הצצה או טיזר

שתף קטעים או תצוגות מקדימות של סרטוני YouTube או פוסטים בבלוג שלך ב-TikTok. זה יכול לעורר את העניין של הצופים שלך ולעודד אותם לבקר בפלטפורמות האחרות שלך לקבלת מידע נוסף.

לספק ערך ולבסס אמינות

שתף טיפים חשובים, תובנות או מידע שמציגים את המומחיות שלך בנישה שלך. זה יעזור לך לבנות אמינות ואמון עם קהל ה-TikTok שלך, מה שיגדיל את הסיכוי שהם יבקרו בערוץ YouTube או בבלוג שלך.

השתמש בקריאה לפעולה (CTA)

כלול CTA ברור בסרטוני ה-TikTok שלך או בכתוביות שלך, ועודד את הצופים לבקר בערוץ YouTube או בבלוג שלך לקבלת מידע נוסף. הימנע מלהיות פרסומי מדי, מכיוון שזה עלול להדאיג את הצופים.

לא 'לדחוף החוצה' בכוח

הזכר את ערוץ YouTube או הבלוג שלך בביוגרפיה שלך ב-TikTok או בכתוביות וידאו מבלי להיות פרסומי יתר על המידה. לדוגמה, תוכל לכתוב, "לתוכן מעמיק יותר, בדוק את ערוץ היוטיוב שלי (קישור בביו)."

שיתוף פעולה עם יוצרים אחרים

צור קשר עם יוצרי TikTok אחרים בנישה שלך כדי להרחיב את טווח ההגעה שלך. זה יכול לעזור לך להשיג עוקבים חדשים שעשויים להתעניין בערוץ YouTube או בבלוג שלך.

למנף מגמות ואתגרים

השתתף בטרנדים ואתגרים פופולריים הקשורים לנישה שלך. זה יכול לעזור לך להשיג נראות ולעודד את הצופים לחקור את התוכן האחר שלך.

היה עקבי

פרסם באופן קבוע ב-TikTok כדי לבנות את הקהל שלך ולשמור עליו מעורב. עקביות היא חיונית לשמירה על עניין ולהגדלת הסבירות שצופים יבקרו בפלטפורמות האחרות שלך. האלגוריתם של TikTok מתמקד בעיקר במעורבות משתמשים, אז כל עוד אתה יוצר תוכן מעניין ובעל ערך לקהל שלך, לא אמורות להיות לך בעיות עם האלגוריתם. התמקד במתן ערך וביצירת קשר עם הצופים שלך, והם יתעניינו באופן טבעי בערוץ היוטיוב ובבלוג שלך.

לסיכום

טיקטוק מציעה לעסקים וליוצרי תוכן הזדמנות ייחודית להגדיל את הנוכחות המקוונת שלהם, להניע תנועה לאתרי האינטרנט שלהם ולשפר בעקיפין את קידום האתרים שלהם. על ידי יצירת תוכן מרתק וניתן לשיתוף המותאם לקהל היעד שלך ומינוף מגמות ואתגרים, תוכל להגביר את המודעות למותג ולבנות קהילה נאמנה.

קידום מקביל של התוכן שלך בפלטפורמות שונות, שימוש בטיק טוק לקידום ערוץ היוטיוב או הבלוג שלך ועידוד תוכן שנוצר על ידי משתמשים יכול לשפר עוד יותר את הנראות המקוונת שלך. אמנם טיקטוק אינה משפיעה ישירות על דירוג קידום אתרים, אך תרומתה העקיפה למודעות למותג, לאותות חברתיים, לקישורים נכנסים ולתנועת הפניות יכולה להשפיע לטובה על ביצועי מנוע החיפוש של האתר שלך.

רוצה לשווק את העסק של באינטרנט? לשיחת ייעוץ ללא עלות צור איתנו קשר עוד היום.

גלעד קמר - מנכ"ל וובס
גלעד קמר

גלעד קמר, מנכ”ל ומייסד וובס – חברה לקידום אתרים באינטרנט.


אני מביא איתי ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום הקידום האורגני והמון יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו