יצירת תוכן + ויזואל לשיווק דיגיטלי בלינקדאין

יצירת תוכן + ויזואל לשיווק דיגיטלי בלינקדאין

אז אמרו לך שלינקדאין זה חשוב, אבל עוד לא בדיוק הבנת מה הסיפור של הרשת החברתית המקצועית הזאת? במדריך הבא אסביר לך מה הסיפור של לינקדאין, מה היתרונות של הרשת החברתית הזו ואיך להשתמש בה לחיזוק המותג וליצירת תוכן וקמפיינים ויזואלים. 

לינקדאין היא פלטפורמת רשת מקצועית מובילה, שמציעה יתרונות שיווקיים דיגיטליים ייחודיים בכך שהיא מאפשרת לעסקים להגיע לקהל ממוקד ואיכותי של אנשי מקצוע, ולמקבלי החלטות ומשפיעים בתעשייה.

באמצעות פורמטים מותאמים אישית של מודעות, ניתוחים חזקים והזדמנויות תוכן אורגני, חברות ועסקים יכולים לשפר את נראות המותג שלהם, לטפח מערכות יחסים משמעותיות של B2B, להניע לידים רצויים ולמקם את עצמם כמובילי מחשבה בתעשיות שלהם. הדגש של הפלטפורמה על תוכן מקצועי וקשרים מבטיח כי מאמצי השיווק מכוונים לקהל המחפש באופן פעיל תובנות, שותפויות ופתרונות בתעשייה. אז איך מייצרים תוכן ויזואלי וכתוב שמתאים ללידנקאין?

למה לינקדאין?

אז נכון, לינקדאין לא מדגדגת את אחוזי השימוש בפלטפורמות אינטרנטיות אחרות כמו מנועי החיפוש שמחזיקה בכ – 80% מכלל התנועה ברשת, כשפייסבוק ונספחותיה מחזיקות כמעט בכל השאר. יחד עם זאת, מי שנמצא בלינקדאין הם בדיוק האנשים שאתה רוצה לחשוף מולם את העסק שלך. לינקדאין זה המקום להשתתף בשיח מקצועי בינך קולגות מהארץ ומהעולם, מה שיכול לשמש אותך בשני כיוונים – בכיוון של יצירת שם אל מול השחקנים המובילים בשוק שלך, ובכיוון של מיתוג אל מול הלקוחות הפוטנציאליים שלך, כמי שנמצא בליגה של הגדולים.

מחפש דרכים יעילות לחשוף את תוכן האתר שלך ליותר אנשים? אנחנו ב – Webs לא מסתפקים בלהביא אתרים למקומות הראשונים בגוגל – אנחנו נעזור לאתר שלך להכניס יותר כסף. השאר פרטים כאן >>

מה אפשר לעשות עם לינקדאין?

במקום להסביר אני אתחיל ישר בדוגמא. נניח שאני רוצה ליצור פוסטים במדיה חברתית שמתאימים לאלגוריתם של לינקדאין למפתחים עסקיים כאשר מטרת הפוסטים הללו היא לגרום להם להשאיר מידע על קידום אורגני של האתר העסקי במנועי החיפוש ברשת. כדי לעשות אני קודם כל צריך:

להבין את הקהל: מפתחים עסקיים מחפשים הזדמנויות, צמיחה ואסטרטגיות שיכולות לעזור להם להרחיב את עסקיהם. הפוסט שאכתוב צריך לתקשר עם הצרכים והאתגרים שלהם.

תוכן מרתק: עליי להתחיל עם כותרת משכנעת או שאלה שתופסת תשומת לב. לדוגמא, "הבמה העולמית מחכה למפתחים עסקיים שאפתניים כמוך."

שימוש בוויזואליה: האלגוריתם של לינקדאין נוטה להעדיף פוסטים עם תמונות, סרטונים או מדיה אחרת. אם אני רוצה לבלוט, עליי להשתמש בתמונה או אינפוגרפיקה רלוונטית המדגישה את חשיבות הקידום האורגני. למשל, תמונה כזאת:

הקונספט של התמונה הוא 'צמיחה אורגנית', ואני יכול לקשר אותה למושג 'קידום אורגני'. פרומט מהסוג הזה הוא בעל הציון הגבוה ביותר עם ציון משוכלל של –  20.1, לעומת האלטרנטיבות שעמדו לרשותי ביחס לקמפיין הזה, שהיו בעלות ציון של 18.7, 12.1, 10.4, 8.1, ו – 6.3:

קידום אורגני של מפתח עסקי

הצעת ערך: עליי לציין בבירור את היתרונות של מה שאני מציע. לדוגמא, "על ידי שיתוף התובנות שלך עם רשתות, אתה תהיה חלק מקהילה שנמצאת בחזית אסטרטגיות החיפוש האורגניות."

צור קשר עם מגיבים: עליי לעודד מעורבות על ידי שאילת שאלות פתוחות ותגובה לתגובות. ככל שהפוסט שלך יקבל יותר מעורבות, כך הוא יקבל יותר נראות בלינקדאין.

השתמש בהאשטגים רלוונטיים: דבר נוסף שארצה זה לעשות שימוש בהאשטגים רלוונטיים יכול להגדיל את הנראות של הפוסט שלי. אולי ארצה להשתמש בהאשטגים כמו #חיפוש אורגני, #צמיחה עסקית, #קידום אתרים ו – # שיווק דיגיטלי.

קריאה לפעולה: כמו כל תוכן, גם את התכנים שאני מפרסם בליקנדאין אני אסיים תמיד בקריאה לפעולה ברורה. לדוגמא, "רוצה להפוך את החברה שלך למותג? השאר פרטים כאן [טופס הרשמה], ואנחנו נחזור אליך לשיחת ייעוץ ללא עלות."

חשוב לזכור, האלגוריתם של לינקדאין נוטה להעדיף פוסטים שמקבלים מעורבות מוקדמת, לכן עליי לשתף את הפוסט בזמן ביום שבו קהל היעד שלי (מפתחים עסקיים) פעיל ביותר בפלטפורמה. כמו כן, אני ארצה לשקול לקדם את הפוסט כדי להגיע לקהל רחב יותר.

כיצד האלגוריתם של לינקדאין יודע להתאים את המודעה שלי למפתח עסקי?

יכולות מיקוד המודעות של לינקדאין מתוחכמות למדי, והן מסתמכות על שילוב של נתונים המסופקים על ידי המשתמש, פעילות המשתמש ונתונים מוסקים. כך האלגוריתם של לינקדאין מתאים את המודעה שלך למפתח עסקי:

נתוני פרופיל: משתמשי לינקדאין מספקים שפע של מידע בפרופילים שלהם, כולל הגדרת התפקיד שלהם, תעשיות, מיומנויות, חברות שעבדו עבורן ועוד. בדוגמאות שבהמשך אני אדבר על פוסטים שאותם אני, בתור חברה לקידום אתרים, מכוון למפתחים עסקיים כדי למשוך אותם אליי דרך לינקדאין. אם מישהו מפרט "מפתח עסקי" כתפקידו הנוכחי או העבר, לינקדאין יכולה למקד אותו ישירות על סמך זה.

נתוני חברה: לינקדאין יודעת היכן משתמש עובד ויכולה להסיק את תפקידו או הוותק שלו על סמך גודל החברה ואופי החברה. לדוגמה, אם מישהו עובד בסוכנות שיווק דיגיטלי, הוא עשוי להיות נוטה יותר לתפקידי פיתוח עסקי.

מיומנויות & חסויות: משתמשים רשימת מיומנויות על הפרופילים שלהם, והם מקבלים חסויות עבור מיומנויות אלה מן הקשרים שלהם. אם" פיתוח עסקי " הוא מיומנות שאושרה מספר פעמים, זהו אינדיקטור חזק למומחיות שלהם בתחום זה.

אינטראקציה עם תוכן: לינקדאין עוקבת אחר התוכן שמשתמשים מתקשרים איתו. אם משתמש צורך לעתים קרובות בתוכן הקשור לפיתוח עסקי, אסטרטגיות מכירה או נושאים קשורים, לינקדאין מסיקה את העניין או המומחיות שלו בתחום זה.

קבוצות וארגונים: להיות חבר בקבוצות לינקדאין ספציפיות (כמו אלה המוקדשות לפיתוח עסקי או אסטרטגיות מכירה) יכול להיות גם פרמטר מיקוד.

היסטוריית מעורבות מודעות: האלגוריתם של לינקדאין לומד מאינטראקציות מודעות קודמות של משתמשים. אם משתמש עסק בעבר במודעות הקשורות לכלים או שירותים לפיתוח עסקי, סביר להניח שהוא יראה מודעות דומות בעתיד.

קהלים דומים: לינקדאין מאפשרת למפרסמים למקד " קהלים דומים". המשמעות היא שאם יש לך רשימה של מפתחים עסקיים שעסקת איתם בעבר, לינקדאין יכולה למקד למשתמשים שיש להם פרופילים והתנהגויות דומות.

מיקוד מחדש של אתרים: אם הטמעת את תג התובנה של לינקדאין באתר שלך, תוכל למקד מחדש מבקרים שהפגינו עניין בנושאים או שירותים קשורים באתר שלך.

בעת הגדרת קמפיין מודעות בלינקדאין, תוכל לציין קריטריוני מיקוד אלה כדי להבטיח שהמודעה שלך תגיע לקהל הנכון. עם זאת, חשוב למצוא איזון; מיקוד צר מדי יכול להגביל את טווח ההגעה של המודעה שלך, בעוד שמיקוד רחב מדי עשוי לא להיות יעיל בהגעה לקהל הרצוי.

איך לכתוב פוסטים בלינקדאין

כותרות

הסוד לכותת מרתקת זה להתחיל עם שאלה או הצהרה משכנעת. לדוגמא, במקרה של מפתחים עסקיים, כותרות טובות לפוסט בלינקדאין יכולות להיות:

  • "האם העסק שלך ממקסם פוטנציאל חיפוש אורגני?"
  • "ביטול נעילת כוח החיפוש האורגני: האם אתה בפנים?"

ספק הקשר

הסבר בקצרה את החשיבות של קידום אורגני לאתרים עסקיים. לדוגמא:

"בעידן הדיגיטלי של ימינו, החיפוש האורגני נותר אבן יסוד לצמיחה אורגנית של העסק. אבל איך עסקים דומים לשלך הצליחו לעשות את זה?"

הצעת ערך

הדגש את היתרונות של שיתוף מידע עם קורים. לדוגמא:

"על ידי שיתוף התובנות שלך, תיצור תרומה למאגר של שיטות עבודה מומלצות, לצבור חשיפה, ולייצר חיבורים עם אנשי מקצוע בעלי דעות דומות."

לעסוק בשאלה

לעודד מעורבות על ידי הצבת שאלה מעוררת מחשבה. לדוגמא:

  • "מהי אסטרטגיית החיפוש האורגנית היחידה בה אתה נשבע לפיתוח עסקי?"
  • "איך חיפוש אורגני עשה את ההבדל במסע הצמיחה העסקית שלך?"

קריאה לפעולה (CTA)

יש להדריך את הקוראים בבירור בשלבים הבאים שעליהם לעשות. לדוגמא:

"שתף את התובנות שלך בתגובות למטה או פנה ישירות אלינו."

השתמש בהאשטגים רלוונטיים

שלב האשטגים רלוונטיים כדי להגדיל את נראות הפוסט. שקול:

# חיפוש אורגני

# פיתוח עסקי

# אתרי קידום אתרים

# צמיחה דיגיטלית

חשוב לשמור על הפוסט שלך תמציתי אך מרתק. משתמשי לינקדאין לרוב גולשים בעדכונים שלהם, כך שהפוסט שלך אמור להיות מסוגל לתפוס את תשומת ליבם במהירות. כמו כן, יש להקפיד להשיב לכל הערות או משוב שתקבל כדי להגביר את הנראות של הפוסט ולטפח אינטראקציה קהילתית.

מחקר להבנת הצרכים של קהל היעד

עכשיו יבוא התלמיד החכם וישאל – איזה מחקר אני צריך לעשות כדי לדעת מה המפתחים העסקיים עושים כדי שאדע על מה לכתוב? שאלה מעולה. הבנת קהל היעד שלך, במקרה שלי, מפתחים עסקיים, היא קריטית ליצירת תוכן המדבר אליהם. הנה כמה שלבים מומלצים לביצוע המחקר:

הגדרת קהל היעד

לא כל המפתחים העסקיים זהים. הם עשויים לעבוד בתעשיות שונות, יש להם רמות שונות של ניסיון, או מיקוד שונה בהיבטים שונים של פיתוח עסקי. לכן, עליי להתחיל בהגדרת הפלח הספציפי של מפתחים עסקיים שאליהם ברצוני לפנות.

ראיונות וסקרים

ראיונות: לנהל ראיונות אחד על אחד עם כמה מפתחים עסקיים. זה ייתן לך תובנות עמוקות לגבי האתגרים, הצרכים והאינטרסים שלהם.

סקרים: השתמש בפלטפורמות כמו סורווימונקי או טפסים של גוגל כדי ליצור סקרים ולהפיץ אותם לקהל רחב יותר. זה יכול לעזור לך לזהות מגמות נפוצות ונקודות כאב.

ניתוח תוכן קיים

  • עיון במאמרים, פוסטים או דיונים פופולריים בלינקדאין הקשורים לתחום אליו אתה פונה.
  • זיהוי הנושאים שמייצרים הכי הרבה מעורבות (לייקים, שיתופים, הערות).
  • בדיקת פרסומים ספציפיים לתעשייה או בלוגים שמפתחים עסקיים עשויים לקרוא.

השתתף בקבוצות לינקדאין

הצטרפות לקבוצות לינקדאין הקשורות לקהל היעד שלך. עקוב אחר דיונים, ראה אילו שאלות נשאלות לעתים קרובות וציין את הנושאים שמייצרים הכי הרבה עניין.

ניתוח מתחרים

  • זהה חברות או אנשים שמכוונים למפתחים עסקיים עם התוכן שלהם.
  • נתח את קטעי התוכן המוצלחים ביותר שלהם לקבלת תובנות בנושאים, טון ופורמט.

דוחות ומחקרים בתעשייה

חפש דוחות אחרונים בתעשייה, ניירות לבנים או מחקרים הקשורים לפיתוח עסקי. אלה יכולים לספק תובנות מונעות נתונים ומגמות מתפתחות.

מחקר מילות מפתח

השתמש בכלים לביצוע מחקר מילות מפתח כמו מתכנן מילות המפתח של גוגל וכלים נוספים כדי לזהות אילו מונחים ונושאים מפתחים עסקיים מחפשים באינטרנט.

משוב מצוותי מכירות או תמיכת לקוחות

אם לחברה שלך יש צוות מכירות או תמיכת לקוחות המקיים אינטראקציה עם מפתחים עסקיים, אסוף מהם משוב. הם יכולים לספק תובנות לגבי השאלות והאתגרים שמפתחים עסקיים מעלים לעתים קרובות.

השתתף בסמינרים מקוונים וכנסים: גם אם אתה משתתף באופן וירטואלי, סמינרים מקוונים וכנסים יכולים לספק תובנות לגבי המגמות, האתגרים והאינטרסים האחרונים של מפתחים עסקיים.

הישאר מעודכן

עולם הפיתוח העסקי (בהקשר לדוגמא שהבאתי) הוא דינמי (כמו כל עולם עסקי אחר). הפוך את זה להרגל להישאר מעודכן עם חדשות בתעשייה, מגמות מתפתחות ושיטות עבודה מומלצות.

לאחר שתאסוף מידע זה, תהיה לך תמונה ברורה יותר של הנושאים החשובים ביותר למפתחים עסקיים. השתמש בידע זה כדי ליצור תוכן העונה על צרכיהם, עונה על שאלותיהם ומספק ערך. זכור, המטרה היא למקם את עצמך או את החברה שלך כמשאב יקר ערך עבור מפתחים עסקיים.

גלעד קמר - מנכ"ל וובס
גלעד קמר

גלעד קמר, מנכ”ל ומייסד וובס – חברה לקידום אתרים באינטרנט.


אני מביא איתי ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום הקידום האורגני והמון יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו