7 דברים שחשוב לבדוק לפני שסוגרים קידום אתרים

טיפים לבחירת חברה לקידום אתרים

קיבלת שיחה מחברה לקידום אתרים שמציעה לקדם את האתר שלך במנועי החיפוש? מעולה, אבל לפני שאתה סוגר יש מספר נקודות חשובות להכיר כדי לדעת שאתה מקבל שירות מקצועי במחיר הוגן:

לפני שנדבר על הטיפים עצמם, חשוב לדעת שקידום אתרים הוא תהליך שדורש זמן, השקעה וסבלנות. אל תמהר להאמין לכל מי שמבטיח תוצאות מיידיות, ואני אומר את זה אחרי יותר מעשור של קידום אתרים בכל תחום אפשרי, ומתוך ידיעה ברורה שקידום אתרים הוא תהליך מורכב עם משתנים רבים. ועכשיו לדברים שחשוב לבדוק לפני שסוגרים עם חברה לקידום אתרים.

בקצרה

המוניטין והביקורות של החברה: הדבר הראשון, והפשוט ביותר שאתה יכול לעשות, זה לחפש את שם החברה ולבדוק מה אנשים אומרים עליה בפלטפורמות שונות. אל תסמוך רק על אתר האינטרנט של החברה. אתה רוצה לקבל חוות דעת אמיתיות ואותנטיות, ובשביל זה אתה צריך לבדוק מה אנשים אומרים על החברה באתרי צד שלישי כמו Google Reviews או Yelp.

תוצאות ופורטפוליו: בדוק את תיק העבודות והמקרים של החברה. האם הם עבדו עם עסקים בענף שלך? מה היו התוצאות? אתה יכול לבדוק את זה באתר החברה ובעמוד הפייסבוק והלינקדאין שלה.

טכניקות SEO: באילו טכניקות ואסטרטגיות החברה משתמשת? בקש מנציגי החברה להעביר לך סקירה בסיסית של תוכנית ה-SEO שלהם עבור האתר שלך. אתה רוצה לוודא שהם משתמשים בטכניקות קידום אתרים עם כובע לבן (אתיות) ולא בטכניקות שחורות (לא אתיות) שעלולות לגרור ענישה של האתר שלך במנועי החיפוש.

תקשורת ודוחות: איך הם יתקשרו איתך ובאיזו תדירות? איך הם ידווחו על ההתקדמות שלהם? וודא שהחברה מתחייבת לספק לך ערוץ תקשורת ברור. חברות קידום אתרים עובדות עם עשרות, אם לא מאות לקוחות, וכוח האדם שלהן מצומצם. אתה רוצה לדעת שהחברה שלך מסוגלת לעמוד בעומס ושהיא עובדת בצורה ברורה ומסודרת.

מבנה התמחור: חשוב להבין את מבנה התמחור של השירות אותו אתה מקבל. תהליך קידום אתרים הוא לא תהליך מהיר ועשוי לדרוש השקעה לטווח ארוך. ודא שהתמחור ברור, שאתה יודע בדיוק איזה שירות אתה מקבל, מה נמצא במסגרת התקציב ומה לא. שירות תוכן למשל, בדרך כלל לא יהיה כלול בשירות, וחשוב לדעת את זה כדי למנוע אי הבנות ועוגמת נפש בהמשך.

ציר זמן: קידום אתרים הוא תהליך שלוקח זמן, ואם חברת SEO מבטיחה תוצאות מהירות, זה יכול להיות דגל אדום שכדאי שתשים אליו לב כמה שיותר מהר.

קידום אתר החברה: בדוק את קידום האתר של החברה בביטוי כמו 'חברה לקידום אתרים'. אם חברת קידום אתרים לא מדורגת במיקום נורמלי עבור מילות המפתח שלה, זה לא סימן טוב.

חברה לקידום אתרים בגוגל

מוניטין והמלצות על החברה

עם ניסיון של עשר שנים בקידום אתרים, אני יכול להגיד לך הרבה דברים על טכניקות ועל התפתחויות בתחום, אבל בסופו של דבר למדתי שמה שהכי חשוב זה מוניטין ואמינות. אני לא אומר את זה רק מתוך מספר השנים שאנחנו נמצאים בתחום, אלא מהאופן שבו ניצלנו את השנים הללו כדי ליצור לעצמנו ערך משמעותי עבור הלקוחות שלנו. במהלך העשור הזה, בנינו מוניטין חזק ויציב על ידי מימוש עקבי של ההבטחות שלנו ושל ציפיות הלקוח.

אני לא מתבייש להגיד שאני גאה במשובים שאנחנו מקבלים כחברה, ואני רואה בלקוחות שלנו לאורך הדרך שותפים. האם כולם היו מרוצים ברמה שהם נשארו איתנו למשך כל עשר השנים? לא. האם נשארנו ביחסים טובים עם כולם? חד משמעית כן. גם הלקוחות שכבר לא עובדים איתנו יעידו שעשינו כמיטב יכולתנו ועבדנו בצורה הכי מקצועית שאפשר, וזה כמובן לצד מאות לקוחות מרוצים שהגיעו למקומות הראשונים במנועי החיפוש. 

הלקוחות שלנו כוללים עסקים קטנים וארגונים גדולים, והם שיתפו את החוויות שלהם במספר פלטפורמות ביקורת, כולל Google Reviews:

ביקורות על קידום אתרים בגוגל

המלצות אלו משקפות את איכות העבודה שלנו, המחויבות שלנו לשביעות רצון הלקוחות, והמסירות שלנו לעזור לעסקים להשיג את יעדי ה-SEO שלהם.

עם זאת, אנחנו אף פעם לא עוצרים. כל ביקורת, חיובית או שלילית, היא הזדמנות למידה עבורנו. אנחנו מתייחסים ברצינות לכל משוב ומשתמשים בו כדי לחדד ולשפר עוד יותר את השירותים שלנו. הגישה הזאת הקנתה לנו לא רק מוניטין רב אלא גם תחושת אמון בקרב הלקוחות שלנו. אנחנו שקופים לחלוטין לגבי הפעילות שלנו ומעודדים לקוחות פוטנציאליים לבדוק את הביקורות והעדויות של הלקוחות שלנו כדי לקבל תובנה לגבי איכות השירות שלנו.

תוצאות ופורטפוליו

במהלך העשור האחרון, הייתה לנו הזדמנות לעבוד עם מגוון רחב של עסקים בתעשיות שונות. ניסיון הניסיון הזה העשיר את הידע ואת המומחיות שלנו וצייד אותנו בהבנה מגוונת של אסטרטגיות SEO ספציפיות לתעשייה.

תיק עבודות שמדבר בעד עצמו

תיק העבודות שלנו מציג את עומק הניסיון שלנו, את הפרויקטים שביצענו ואת התוצאות שהשגנו עבור הלקוחות שלנו. במהלך השנים אספנו את שלל המקרים שמקיפים המפרטים את התהליך שלנו, את האתגרים שעמדו בפנינו, איך טיפלנו בהם והתוצאות שלהם כמובן.

מכירים את השטח

במהלך השנים עזרנו לעסקים בתעשיות תחרותיות להשיג מקומות ראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל באמצעות שילוב של אסטרטגיית תוכן יעילה, בניית קישורים חזקה ואופטימיזציה יסודית של דפי האתר. אנו מבינים שכל תעשייה ועסק הם ייחודיים, ואנו מתאימים את האסטרטגיות שלנו בהתאם כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

הגישה שלנו היא הוליסטית

אנו מתמקדים בכל ההיבטים של SEO במקום להסתמך על טקטיקה אחת בלבד. בין אם מדובר ביצירת תוכן מרתק וידידותי לקידום אתרים, חיבור קישורים נכנסים באיכות גבוהה או אופטימיזציה של דפי האתר עבור מילות מפתח ממוקדות, אנו מבטיחים שכל המרכיבים יפעלו בהרמוניה כדי להגביר את דירוג החיפוש שלך.

אני אשמח לתת לך לשוחח עם לקוחות מהתחום שלך או מתחומים חופפים, גם כאלה שכבר לא עובדים איתנו. המקצועיות שלנו עומדת בראש סדר העדיפויות של החברה, ואנחנו מאמינים ששירות ומקצועיות מציירים תמונה ברורה של מה שאנחנו יכולים להשיג ביחד.

טכניקות SEO

כסוכנות לקידום אתרים, הטכניקות והאסטרטגיות שלנו מהוות את ליבת השירות. הגישה שלנו כוללת טקטיקות קידום אתרים אתיות (כובע לבן), מכיוון שאנו מאמינים בהשגת צמיחה לטווח ארוך עבור הלקוחות שלנו ולא מסתמכים על טריקים וקיצורי דרך שעלולים לפגוע באתר שלך בעתיד. בגדול אנחנו כחברה מתנערים מכל העניין של טכניקת כובע שחור אשר עשויות להניב תוצאות מהירות אך להוות סיכון לעונשים ממנועי החיפוש, ולפגוע במוניטין ובדירוג שלך בטווח הארוך.

שלושה טכניקות בהן אנחנו עושים שימוש

האסטרטגיות שלנו כוללות שלושה אלמנטים עיקריים: אופטימיזציה בדף (on page), אופטימיזציה מחוץ לדף (off page), וקידום אתרים טכני. אנו מבצעים אופטימיזציה קפדנית של כל דף אינטרנט עם מילות מפתח ממוקדות, מטא תגיות רלוונטיות ותוכן משכנע שלא רק פונה למנועי חיפוש אלא גם פונה בצורה הנכונה לקהל היעד שלך.

זה יחד עם אופטימיזציה חיצונית, שבה אנו מחברים לאתר שלך קישורים נכנסים באיכות גבוהה ממקורות מוסמכים, מה שמגביר את האמינות והנראות של האתר שלך בתוצאות של מנועי החיפוש.

חשיבות הצד הטכני של האתר

חשובה לא פחות היא ההתמקדות שלנו בקידום אתרים טכני, הכוללת אופטימיזציה של מבנה וביצועי האתר שלך לחוויית משתמש חלקה. זה כולל שיפור מהירות האתר, ידידותיות לנייד ופתרון בעיות סריקה או אינדקס כלשהן.

קידום אתרים מקומי

אנחנו שמים דגש על קידום אתרים מקומי עבור עסקים שמטרתם למשוך לקוחות מקומיים. אנו מייעלים את הנוכחות המקוונת שלך כך שאנשים באזור הגיאוגרפי שלך ימצאו אותך בקלות שמחפשים את השירותים שלך.

תקשורת ודוחות

מתוך הבנה שלעתים קרובות קידום אתרים יכול להיות מורכב ומלא במילים מסובכות שלא כולם מכירים, אנו נותנים עדיפות לתקשורת ברורה ותכופה עם הלקוחות שלנו. אנו מאמינים שכלקוח שלנו, אתה צריך להבין את העבודה שאנו עושים, מדוע אנו מבצעים אותה ואיזה תוצאות היא מניבה.

דוחות ועדכונים על בסיס קבוע

כחלק מהמחויבות שלנו לתקשורת עם הלקוח, אנו מספקים דוחות קבועים המפרטים את הפעולות שעשינו באתר, ההתקדמות והתוצאות שהושגו. דוחות אלה אינם מלאים במדדים ובטרמינולוגיה לא ברורים. במקום זאת, אנו הופכים אותם ברורים, תמציתיים ומובנים, ומסבירים כיצד כל מדד משפיע על העסק שלך. מעבר לזה, יש לך גישה אונליין להתעדכנות שוטפת במיקומי האתר שלך בגוגל.

פתוחים לשאלות

אנו מעודדים דיאלוג פתוח, מקבלים בברכה את השאלות שלך. יותר מזה, המעורבות שלך היא קריטית עבורנו מכיוון שאף אחד לא מבין את העסק שלך טוב יותר ממך. תקשורת שיתופית מבטיחה שמאמצי ה-SEO שלנו יתאימו בצורה מושלמת עם החזון והיעדים שלך.

מבנה תמחור

בפילוסופיה שלנו, שקיפות היא אבן היסוד של כל קשרי הלקוחות שלנו. זה משתרע גם על מבנה התמחור שלנו. אנו מאמינים במתן הבנה ברורה של מה המחיר כולל, ללא עמלות נסתרות או הפתעות. התמחור שלנו תחרותי, נותן תמורה לכסף מבלי להתפשר על איכות השירות.

שירותי קידום האתרים שלנו בנויים כדי להתאים לתקציבים, צרכים ויעדים שונים. אנחנו לא מאמינים בגישה אחת שמתאימה לכולם, אלא עובדים איתך כדי ליצור אסטרטגיית SEO מותאמת שתתאים לתקציב וליעדים העסקיים שלך.

אנו מאמינים שקידום אתרים טוב הוא השקעה המשתלמת בטווח הארוך. לכן, תוך התחשבות בתמחור שלנו, אנו מעודדים לקוחות להסתכל על התמונה הרחבה יותר של תנועה אורגנית מוגברת, דירוג גבוה יותר ושיפור בשיעורי המרה. אנו מתמקדים באספקת ערך העולה על ההשקעה שאתה משקיע בשירותים, ואנחנו בטוחים שקידום אורגני במנועי החיפוש יהיה יהווה את מקור התנועה העיקרי לעסק שלך.

ציר זמן

אסטרטגיית SEO היא כמו יין משובח, לוקח זמן לשאת תוצאות אבל כשזה מוכן זה פשוט נפלא. בחברה שלנו, אנחנו לא מבטיחים הצלחה בין לילה. במקום זאת, אנו מתחייבים לצמיחה יציבה שתועיל לעסק שלך בטווח הארוך.

אנו מגדירים לוחות זמנים מציאותיים עבור הלקוחות שלנו, ומבטיחים שאנו נותנים מספיק זמן לטקטיקות SEO השונות לעשות את הקסם שלהן. בדרך כלל, רוב אסטרטגיות קידום האתרים מתחילות להראות תוצאות משמעותיות בין שלושה לשישה חודשים. עם זאת, ציר זמן זה יכול להשתנות בהתאם לתחרותיות של התעשייה שלך ולמצב הנוכחי של קידום האתרים שלך.

בעת הגדרת לוחות זמנים, אנו לוקחים בחשבון מספר גורמים, כולל המטרות שלך, התחרות בתעשייה וביצועי האתר הנוכחיים. כל שלב באסטרטגיית ה-SEO שלנו כולל יעדים ספציפיים שאנו עוקבים אחריהם ומתקשרים אליך באופן קבוע, מה שמבטיח שאתה מודע להתקדמות המתבצעת.

קידום אתרים של החברה

אתר האינטרנט של החברה שלנו הוא הדגמה חיה של יכולות ה-SEO שלנו. יישמנו את המומחיות והאסטרטגיות שלנו כדי להבטיח שהאתר שלנו מדורג היטב עבור מילות מפתח ממוקדות. אנו מאמינים שחשוב לסוכנות קידום אתרים להראות שהם יכולים להצליח עם קידום אתרים משלהם כהוכחה לכשירות ואמינות.

ביצועי ה-SEO של האתר שלנו מציגים גם את ההקפדה שלנו על שיטות עבודה מומלצות, בין אם זה בעיצוב האתר, איכות התוכן, מהירות טעינת הדפים או התאמה לניידים. אנו ממליצים לך להסתכל ולהעריך בעצמך.

יחד עם זאת, את מירב המאמצים אנחנו מנתבים ללקוחות שלנו, כך שאנחנו לא שולטים בכל ביטויי קידום האתרים שפונים למקדמי אתרים אשר מנסים ללמוד איך לעשות את זה בעצמם. אנחנו לא בית ספר ללימוד קידום אתרים ואנחנו לא מנסים להיות כזה, אנחנו מדברים עם הלקוחות שלנו וזה הדבר החשוב לנו ביותר.

רוצה לקדם את האתר הפיננסי שלך בגוגל? אפשר להשאיר לנו הודעה ומומחה – SEO יחזור אליך לשיחת ייעוץ ללא עלות.

גלעד קמר - מנכ"ל וובס
גלעד קמר

גלעד קמר, מנכ”ל ומייסד וובס – חברה לקידום אתרים באינטרנט.


אני מביא איתי ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום הקידום האורגני והמון יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו