דף הבית » ניהול מוניטין
ניהול מוניטין באינטרנט
שיפור תדמיתי במנועי החיפוש
יש לנו את הידע המקצועי והניסיון המעשי,
לצד מוניטין ואמינות בשוק,
ונשמח להעמיד אותם לרשותך!
נשמח לעמוד לרשותך
מהו ניהול מוניטין באינטרנט?
בעולם המודרני השם שלך הוא למעשה המוניטין המקוון שלך, וכידוע, השם שלך הוא הכל!
ביקורות שליליות, הערות לא הוגנות או מידע מטעה עלולים להשפיע באופן משמעותי על העסק או המותג האישי שלכם. זו הסיבה שכל כך חשוב לנטר ולנהל את הנוכחות המקוונת שלכם, במיוחד בגוגל. כשמנהלים את המוניטין ברשת (Reputation Management) דואגים בעצם לשיפור הרושם הראשוני עליכם בעיני הגולשים.
יש לכם נוכחות באינטרנט?
האם הנוכחות הזו חיובית או שלילית?
אם גם אתם שואלים את עצמכם את השאלות הללו, אתם ממש לא לבד.
תוכלו לשנות ולשפר את המצב על ידי שינוי המיתוג והתדמית שלכם, יצירת נוכחות חיובית ברשת וניהול נכון של המוניטין,
ואנחנו יכולים לעזור לכם עם זה.
ניהול מוניטין לאנשים: האם השם שלך חשוב לך בגוגל?
ניסיתם להכניס את השם שלכם או את שם העסק לגוגל וקיבלתם תוצאות שליליות?
כל המידע עליכם נשמר בגוגל ולא ניתן להעלים אותו או לבצע מחיקה (למעט מקרים מועטים בהם ניתן לפנות למנהל האתר ולבקש ממנו למחוק – לא תמיד זה עובד), אל דאגה יש פתרון למצב.
ניהול מוניטין ברשת הוא חלק מאסטרטגיית שיווק ארוכת טווח שכל אדם שחשובה לו התדמית שלו בעיני הציבור עסק לקחת על עצמו. גם אם קיימים תכנים שליליים שנכתבו עליכם או על העסק שלכם והם נמצאים במקום די גבוה בדירוג של גוגל, יש דרך לדחוק את התכנים השליליים כלפי מטה אל דפים אחוריים ובכך להראות תדמית נקייה בעיני הגולש.
כדי לתקן את המצב הקיים, יש צורך בייצור נוכחות חיובית ברשת, מיד נסביר איך עושים את זה הלכה למעשה.
ניהול מוניטין ברשת מתבצע באופן כזה שיאפשר לתכנים חיוביים לעלות למעלה ולגרום להדחקת אזכורים שליליים לתחתית החיפוש אל הדפים האחרונים. הצפה למעלה של תכנים חיוביים על העסק שלכם או אזכורים של שמכם, יכולה להשפיע באופן מהותי על המוניטין שלכם ברשת.
תוכן חיובי או שלילי ברשת יכול להיות מסוגים שונים כגון מאמרים, פוסטים בפייסבוק, בלוגים, תגובות וכדומה, כל עוד התוכן הזה מופיע בדף הראשון בגוגל. כדי לאתר תכנים שליליים, ניתן לבצע חיפוש על ידי כלים מתקדמים שמתריעים בכל פעם שמופיעה מילת מפתח מסוימת כגון שמכם או שם העסק שלכם.
כיצד לבצע זאת בצורה עצמאית?
אם בכל זאת אתם מעוניינים לפעול בעצמכם במקביל לפעילות שירותי ניהול המוניטין, תוכלו לייצר תוכן חיובי שיכול לסייע בדחיקת האזכורים השליליים.
למשל פרסום של תוכן חיובי בדף העסקי שלכם בפייסבוק, בלינקדאין, אפשר להקים דף נחיתה לעסק שלכם, לפתוח בלוג וערוץ יו טיוב. כל אלו יוכלו לתרום לשיפור התדמית שלכם בעיני הלקוחות, הגולשים באתר וכמובן בעיני גוגל שתקדם תכנים איכותיים.
ככל שכמות הנכסים החיוביים שלכם תהיה גבוהה יותר, כך יש סיכוי גבוה יותר לדחוק את האזכורים השליליים. מומלץ לפתוח את הבלוג שלכם בפלטפורמות מובילות ומוכרות. חשוב מאד להתמיד בכתיבת התכנים, נסו ליצור תוכנית עבודה שבועית או חודשית לבלוג שלכם. בנו אסטרטגיית תוכן שתכיל את הנושאים שתרצו לכתוב ולהכניס לבלוג החדש שלכם. בנוסף השאירו תגובות בפורומים ובלוגים אחרים והשתדלו לכתוב תוכן איכותי ומקצועי בתחום שלכם, גם אלו יוכלו לתרום לשיפור התדמית שלכם באינטרנט. בנוסף ניתן לנסות וליצור קשר עם מגזינים אינטרנטיים ולעניין אותם בחומר כתוב איכותי לפרסום.
אז איך גורמים לזה לקרות?
אחת הדרכים לגרום לעלייה בתכנים חיוביים היא על ידי כתיבת תוכן חדש, חיובי ואיכותי, לפרסמו באתרי מדיה חדשותיים לאתר וברשתות חברתיות.
השלב השני הוא קידום של התוכן באתרים בעלי סמכות גבוהה בעיני גוגל. סמכות מקנה לאתרים דירוג גבוה יותר בגוגל, על ידי בחינה של פרמטרים שונים. אתר סמכותי בעיני גוגל הוא כזה שיזרים מספיק “כוח קידום” (LINK JUICE) אל הנכס האינטרנטי אותו נרצה לדחוף קדימה ועל-ידי כך, תעזור לאותה כתבה חיובית לעלות כלפי מעלה בתוצאות החיפוש בגוגל.
דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא מקור המידע המכיל את האזכור השלילי עליכם, במידה ומדובר באתר בעל סמכות גבוהה (ידיעות אחרונות, גלובס, BBC, CNN ועוד רבים), ייתכן שהסרת התוכן השלילי או קידום תוכן חיובי עשויים לארוך זמן רב יותר, לכן עליכם להתאזר בסבלנות כדי לקבל את התוצאות הרצויות. מומלץ להיעזר בחברה לקידום אתרים שתסייע בתהליך הקידום בצורה אפקטיבית.
דחיקת אזכורים שליליים ברשת
אזכורים שליליים ברשת יכולים לבוא לידי ביטוי בכל מיני צורות. למשל, אם אדם מסוים מופיע בפסק דין, גוגל מאחזרת את התוצאה, גם אם מדובר בפסק דין ישן, הוא עדיין יופיע ברשת ועלול להכתים את שמו. חשיפה של פרטים אישיים שלכם, ביקורות שליליות על העסק המתפרסמות ברשתות חברתיות, הוצאת דיבה או הוצאת שם רע, תגובות בפורומים ובלוגים יכולים לגרום נזק רב למוניטין ברשת.
חשוב לדעת שלרוב, אין אפשרות למחוק לצמיתות אזכורים שליליים שנכתבו עליכם באינטרנט, אך ניתן למזער את הנזק שהם גרמו בצורה משמעותית. השיטה עובדת בצורה כזו שהאזכורים השליליים יידחקו כלפי מטה עד כמה שניתן. על פי מחקרים שבוצעו בנוגע להרגלי הגלישה של המשתמשים, נמצא שקרוב ל-90% מהגולשים אינם מגיעים לדף השלישי או הרביעי בתוצאות החיפוש ומסיבה זו הדחקת האזכורים השליליים היא הפתרון האופטימלי לשיפור התדמית במנוע החיפוש. דחיקת אזכורים שליליים מצריכה ידע וניסיון מקצועי של מקדם אתרים לצורך תיקון המוניטין שלכם ברשת ודרושה לצורך בניית אסטרטגיה נכונה למזעור הנזק ולקידום תכנים חיוביים של העסק שלכם.
שירותי ניהול מוניטין בגוגל
בעקבות השינויים המהירים שהתרחשו בזירת הרשתות החברתיות, התחילה תופעת “השיימינג” שגרמה גם לאנשים פרטיים לפנות לשירותי ניהול מוניטין כדי לנקות את שמם, לייצר עבורם תדמית חיובית ולמזער את הנזקים שנגרמו להם כתוצאה מאזכורים שליליים ברשת.
יש לך תוצאות שליליות בגוגל?
מעוניין שניפטר מהן עבורך?
אנו ניצור, יחד איתך, אסטרטגיה מותאמת אישית של מוניטין חיובי.
נסייע לך לבנות אסטרטגיית תוכן לטווח ארוך, שתסייע בקידום התכנים החיוביים, ונדאג למיתוג נכון שלך ושל העסק שלך.
יש לנו את הידע המקצועי והניסיון המעשי, לצד מוניטין ואמינות בשוק, ונשמח להעמיד אותם לרשותך ולסייע לך.