קידום אתרים לעורכי דין: איך עושים את זה?

עורכי דין בתחומים שונים משווקים את המשרד שלהם בדרכים שונות, כשקידום אתרים אורגני בגוגל הוא חלק עיקרי באסטרטגיית השיווק של המשרד. איך מקדמים אתרי עורכי דין בגוגל? תשובות בפנים.

שירותי עורך דין דומים לשירותים אחרים בהרבה מאוד מובנים. עורך דין מציע שירות, בדרך כלל באזור מסוים בארץ ובתחום ספציפי מתוך תחומי דין שונים. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל מה שעורכי דין רבים לא לוקחים בחשבון כשהם ניגשים למלאכת שיווק העסק שלהם, זה שבצד השני של המסך יש אדם שנמצא במצב רגשי מסוים, וכדי להגיע אליו צריך לפצח את המצב הרגשי הזה ולדעת כיצד לפנות אליו. אין דין אדם הזקוק לשירותי עורך דין לענייני גירושין כדין אדם הזקוק לשירותיו של עורך דין פלילי – וגוגל יודע את זה. אז איך אפשר להשתמש במידע הזה כדי לקדם את אתר עו"ד שלך בגוגל, ואילו דברים נוספים חשוב לדעת כדי לחשוף את משרד עורכי הדין לכמה שיותר אנשים?

איך בונים אסטרטגיית שיווק נכונה לעו"ד?

בניגוד לשיווק של תחומים אחרים, שיווק עורכי מצריך שימוש בכלים ובטקטיקות שונות. נכון, בסופו של דבר הפלטפורמות הן פחות או יותר אותן פלטפורמות (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ויוטיוב), אבל יש כמה אלמנטים שמשנים את חוקי המשחק עבור עורכי דין מבחינה שיווקית:

המצב הרגשי של הלקוח הפוטנציאלי

אני לא מתכוון להרחיב יותר מדי בנושא UX/UI וחוויית משתמש, אבל חשוב לדעת שרוב המקרים בהם אנשים פוגשים את הצורך בעורך דין, הוא, איך אני אגיד את זה, לא הכי סימפטי. הבעיה של עורכי דין רבים שבונים אסטרטגיית שיווק לנכסים הדיגיטליים שלהם (אתר, עמוד פייסבוק וכולי) היא שהם לא לוקחים את המצב הרגשי של הלקוחות הפוטנציאליים שלהם בחשבון. 

אדם שמחפש עורך דין לענייני גירושין לא עושה את זה מתוך סקרנות כללית (אלא אם הוא מהתחום או שיש לו עודף זמן ועולם תחביבים משונה). הוא עושה את זה כי הוא רוצה לדעת שעורך הדין שנמצא בצד השני של הנכס הדיגיטלי יודע על מה הוא מדבר. אין הרבה זמן לתפוס לקוחות פוטנציאליים במצב רגשי שלילי עם רמת סבלנות נמוכה ועם תחושת חוסר רצון לדלות את הפרטים הרלוונטיים מתוך טקסט ארוך שעובד בצורת שיווק ישנה (כזו שמדבר על 'אני ואני ואני'). 

בהמשך אני אדבר נקודתית על אסטרטגיית תוכן לאתר של עורכי דין ואני אסביר את לבנות את התוכן בצורה שתתאים לצורת שיווק יעילה שרואה את הלקוח שנמצא בצד השני של המסך, אבל אני רק אוסיף ואומר, מתוך ניסיון של לא מעט שנים במקצוע, שכל אסטרטגיית שיווק ולא משנה אם אנחנו מדברים על קידום אתרים אורגני בגוגל או קידום ממומן בלינקדאין – חייבת 'לדבר עם' ולא 'לדבר על', ובעיקר לא על עצמך.

דרישות החוק וענייני חיסיון

כשמדברים על קידום אתרים שעוסקים בנושאים רגילים כמו תחום המשפט, חשוב לשמור על מגבלות החוק מצד אחד ומצד שני צריך למצוא את הדרך לעניין את הקורא ולהגיע למצב של אחוזי נטישה נמוכים (מה שמשפיע על קידום האתר בגוגל). 

אני לא מצפה שעורכי דין עסוקים יישבו ויכתבו את התוכן לאתר שלהם בעצמם, מה גם שמבחינה שיווקית לא בטוח שזה הפתרון הנכון. מצד שני, לא הייתי מציע לך להסתמך על כל כותב תוכן חסר ניסיון ועל כל חברה לקידום אתרים שמציעה לך מחיר זול, מבלי לבדוק שיש להם ניסיון וידע בקידום אתרי עורכי דין

אני אתן דוגמא מעולמות קצת שונים, אבל לא מאוד רחוקים. בעולם הקמעונאות, בעל אתר שהציג מחיר מסוים באתר שלו, גם אם המחיר נכתב בטעות, עלול לספוג את הטעות הזו במידה ולקוח פוטנציאלי ביצע רכישה דרך האתר. אז נכון, תהליך ההתקשרות בין עורך דין לבין לקוח הוא שונה מזה המתנהל בין קונה למוכר, אבל בסופו של דבר, מי כמוך כעו"ד יודע, צריך לשים דגש גם על מה כתוב ועל הדרך בה הדברים עוברים באתר שלך. את כל הדברים האלה צריך לקחת בחשבון כשבונים אסטרטגיית שיווק.

דגש גדול יותר שפלטפורמות השיווק נותנות לתוכן

עדכון הליבה של גוגל שם דגש מיוחד על כל עניין התוכן והאוטו ריטה בכל הנוגע לכתיבה באתרים, במיוחד באתרים סמכותיים בתחומים ספציפיים שדורשים הכשרה וידע כמו רפואה וכמו משפטים. 

אתר של עורך דין הוא לא עוד אתר אינטרנט והוא נמדד על פי קריטריונים שונים מאתרים שמציגים תוכן בהקשר של חנויות, שירותי אינסטלציה, שירותי איטום, נסיעות לחול וכולי. כשאנו מתכננים את טיב התוכן, את צורתו, את מה שהוא יכלול ויותר מזה את מה שהוא לא יכלול, אנחנו לוקחים בחשבון שמאחורי כל מילה מופיע בעל האתר וזה לא משנה עם מי שכתב את התוכן הוא בעל האתר עצמו כלומר העורך דין, או שמדובר ב כותב תוכן חיצוני. 

גוגל מסוגלים לפגוע ואף להעניש אתרים בתחומים קשים שאמורים לספק מידע מקצועי שלא משתמע לשני פנים במידה ובעל האתר אפשר לתוכן שאינו ראוי בעיני גוגל להימצא באתר שלו הוא להיות חשוף למנועי החיפוש. זה נכון גם לפלטפורמות השונות כמו פייסבוק, אינסטגרם, linkedin וכולי. 

אז מעבר לתדמית שלך איש מקצוע שיודע את העבודה שלו שמבין בתחום המשפט והוא נמצא ושם מסוגל לתת ללקוח הפוטנציאלי את המענה האיכותי המקצועי והטוב ביותר, תוכן שאינו עומד בקריטריונים האלו עלול אפילו לפגוע בנכסים הדיגיטליים שלך ובמיקומים שלך בגוגל.

מה החשיבות של קידום אורגני בגוגל לאתרי עו"ד?

יש לא מעט בעלי עסקים ששואלים למה הם צריכים להיכנס למלחמה הזאת שנקראת 'קידום אורגני בגוגל', כשהם יכולים לבנות על קמפיינים ממומנים בלי לעבור את כל הדרך הקשה של יצירה ותחזוק אתר אינטרנט שיעמוד בסטנדרטים הגבוהים של גוגל. 

לא מעט בעלי עסקים, ביניהם גם עורכי דין רבים, מעדיפים לבנות 'אתר תדמית' קטן, בלי הרבה תוכן, או 'לדחוף' עמודי נחיתה חיצוניים בקמפיינים ממומנים בגוגל, בלי להשקיע באתר אינטרנט איכותי עם תוכן רלוונטי ועם אסטרטגיית קידום לטווח הארוך. 

הבעיה עם הגישה הזאת היא שמי שנוקט בה מפספס כבר היום נתח משמעותי מהלקוחות הפוטנציאליים שלו, שכבר פיתחו 'עיוורון' למודעות ממומנות, שלא לדבר על חוסמי הפרסומות שמותקנים במחשבים ובטלפונים רבים, בטח ובטח כשאנחנו מדברים על לקוחות פוטנציאליים מחברות מסורתיות יותר. 

קהל היעד הצעיר יחסית מודע לפרסום ויודע לדלג מעליו. הקהל הזה מבין היטב שאתר שהגיע לעמוד הראשון בגוגל ביחס לחיפוש מסוים, ייתן לו מענה איכותי יותר לשאילתה שלו מכל מודעה ממומנת שנמצאת מעליו. 

דווקא הקושי הגדול להגיע לעמוד הראשון בתוצאות האורגניות הראשונות של גוגל, הופכים את האלגוריתם שלו לכזה שהגולשים סומכים עליו יותר, כך שאם האתר שלך יגיע לשם, התדמית שלו תעלה באופן אוטומטי. 

ושוב חוזרים לנושא של בניית הקישורים (BACKLINKS)

יש חשיבות רבה לקישורים ולאיכות של הקישורים הנבנים לכיוון האתר. מומלץ לבנות קישורים עם תוכן רלוונטי עד כמה שאפשר ורצוי שהאתר יהיה "חזק" עד כמה שניתן. 

לדוגמא: נעדיף קישור לאתר שלנו מאתר תקדין ביחס לקישור מאתר מגזין PC אפילו שלצורך הדוגמא, מגזין PC יהיה אתר "חזק" (DA גבוהה) יותר מבחינת הפרמטרים הקידומיים שלו לעומת אתר תקדין.

לחלק מחברות הקידום (לנו לדוגמא) יש רשתות דומיינים בבעלותן כך שהן יכולות לשלוט בתוכן היוצא מכל דומיין. על-ידי כך ניתן להקטין באופן משמעותי את תקציב הקידום. 

האפשרות האחרת (ואני ממליץ בנוסף לקישורים הנ"ל), היא לפרסם כתבות מדיה באתרים.

מה ההבדל בין אתרים רגילים לאתר עורכי דין?

'אתר הוא אתר הוא אתר', נכון? אז זהו, שלא. האלגוריתם של גוגל מתייחס לאתרים מתחומים שונים בצורה שונה. אתרים מתחום המשפט חייבים, לצורך העניין, להציג את שם הכותב (Author) כשמוסיפים מאמר תוכן לאתר. 

באתרים אחרים גוגל לא תמיד מייחסים חשיבות גדולה לעניין ה – Author (למרות שמומלץ להוסיף את שם הכותב/ת לכל פוסט בבלוג של כל תחום שהוא), אבל בכל הנוגע לתחומים כמו רפואה ומשפט, מי שכותב את התוכן או מפרסם את התוכן באתר שלו, נדרש לעשות את זה תחת שמו. 

מצד אחד זה נותן לך דירוג גבוה יותר בגוגל, אבל מצד שני זה מצריך משנה זהירות ובחירה באנשים הנכונים לכתיבת התוכן ולקידום האתר בשמך. הדרך שלא מעט עורכי דין בוחרים כדי לקדם את האתר שלהם, בלי להסתבך עם האלגוריתם של גוגל, היא לפסוח באלגנטיות מעל לכל מכשול ענייני ולהציג אתר שמלא בעמודים עם תוכן שיווקי, אבל בלי הרבה תוכן שקשור באמת למידע אותו הגולש מחפש. 

זה אולי נשמע כמו פתרון יעיל, אבל קשה מאוד לשכנע את גוגל שהאתר שלך מציג תוכן עניינים שנותן ערך לגולש, כשכל מה שכתוב בעמוד, לצורך העניין, זה – 'מחפש עורך דין גירושין? השאר מספר טלפון…', לא עובד.

למה גוגל מייחסים חשיבות להבדלים בין סוגי התכנים באתר?

השאלה שעומדת מאחורי השאלה הזאת היא – איך אפשר להעביר לגולש (ולגוגל) מידע, בלי שהמידע יהפוך להרצאה משעממת? המטרה היא בסופו של דבר להניע את הגולש לפעולה, ולא רק להציג לגוגל אתר מלא בעמודי תוכן מועילים לטובת הציבור.

אז כאן אנחנו כבר נכנסים לעניין 'טריקי', כי האמת היא שגוגל לא חייבת לאתרים שום דבר, וכל מה שהם רוצים (כמו כל עסק רווחי) זה לתת ללקוחות שלהם את המענה הטוב ביותר לשאילתה שלהם, כך שהם יחזרו לגוגל גם בפעם הבאה (כאילו שיש באמת ברירה אחרת). לפעמים מה שאנשים מחפשים זה באמת שירות או מוצר מסוים, ואז גוגל ייתן להם תוצאות עם פחות תוכן ויותר 'הנעה לפעולה', אבל לפעמים האלגוריתם של גוגל מזהה שמה שאנשים רוצים למצוא כשהם מחפשים ביטוי מסוים, זה מידע. 

המטרה של קידום אתרים מקצועי היא לזהות את ההבדלים הללו, להבין באילו מקרים אנשים מחפשים שירות ובאילו מקרים הם מחפשים מידע ולהתאים את מבנה ואת תוכן העמוד לאותו סוג שאילתה. המטרה של כתיבת תוכן איכותית היא להצליח להניע לפעולה גם בעמודים שאמורים להציג מידע, בלי 'לדחוף' מסרים שיווקיים בכוח.

כדי להביא אתר של משרד עורכי דין לעמוד הראשון בגוגל בתחום בו הוא נמצא, מקדם אתרים מקצועי צריך להתחשב בהבדלים הללו שבין סוגי התכנים, כשהמטרה הראשונה והחשובה ביותר היא הגדלת הסמכות של האתר שלך באותו תחום חיפוש בגוגל. ככל שיהיו לך עמודי תוכן חזקים, גם כאלו שאינם מניעים לפעולה בהכרח, כך סמכות האתר שלך תעלה, ובסופו של דבר – אין דבר שיווקי יותר ומניע יותר לפעולה מעמוד שנמצא בתוצאה 1 – 3 באזור התוצאות האורגניות בגוגל.

מה ההבדל בין קידום עו"ד בתחומים שונים בגוגל?

אני אתחיל בדוגמא שתמחיש את ההבדל. אני כותב בגוגל את מילות החיפוש 'עורך דין פלילי', וזו התוצאה שאני מקבל: 

אפשר לשים לב לטון בו תגיות ה – Mata, ובעיקר תגיות ה – Meta Description, כתובות. הטון הוא מאוד ענייני, קצר, חד וממוקד. הטון הזה מלווה את התוצאות הראשונות בתחום הזה גם בתוך העמודים עצמם, אבל כבר בעמוד החיפוש הגולש מקבל את התוצאות שאלגוריתם החיפוש של גוגל מזהה כרלוונטיות ביותר עבורו. הרלוונטיות איננה מסתכמת באיכות התוצאה, אלא גם בשפה בה התוצאה פונה למחפש. על פי טיב התוצאות אני יכול להסיק שרוב ההקלקות על תוצאות החיפוש 'עורך דין פלילי', מעידות על גולשים שמחפשים משרד שלא 'מבלבל את השכל', שיודע לתת מענה קצר, ענייני וחד לבעיה ספציפית ושלא 'ימרח' אותם.

השפה והטון הם שונים לגמרי כשאני מחפש בגוגל את הביטוי 'עורך דין גירושין':

כאן אפשר לשים לב להבדלים בצורה די ברורה. תיאור העמוד כתוב בטון פתוח ויכול יותר, פחות חד טפחות קצר, יותר מזמין ואפילו 'מלטף'. המצב הרגשי בו נמצאים הגולשים שמחפשים את שירותיו של עורך דין לענייני גירושין הוא מצב רגשי של 'פצע פתוח', ומה שהם מחפשים, לפחות על פי התוצאות שגוגל מציג ועל סמך העמודים עליהם רוב המחפשים לוחצים לאורך זמן, זה אתר שיבין את המקום בו הם נמצאים וייתן להם סוג של מעטפת שתכיל אותם ואת המצב שלהם, בלי טראומות מיותרות.

באילו כלים חשוב להשתמש כדי לקדם את משרד עורכי הדין שלך בגוגל?

מה המשמעות של תוכן איכותי באתר עו"ד?

המשמעות היא בראש ובראשונה להבין את הצורך של הקורא. לא מעט בעלי אתרים וכותבי תוכן בתחומים שונים, כמו גם בתחום המשפט, ניגשים לכתיבת התוכן באתר שלהם מבלי לעשות הכנה מוקדמת ובלי להבין את המצב הרגשי בו נמצאים הקוראים שלהם ואת השפה בה יש לדבא אליהם בעמוד ספציפי. 

הבעיה היא שהדבר הראשון שרוב בעלי העסקים, כולל עורכי דין, הולכים אליו – הוא שיווק השירות אותו הם מציעים, ולפעמים גם בצורה אגריסיבית, תוך שהם מדברים על עצמם ולא על המצב של הקורא. 

שיווק אגרסיבי של שירותי עריכת דין, עלול לגרום לקורא לנטוש את האתר בשלב מוקדם. השלב הראשון חייב להיות בשאלה – למה אני כותב את התוכן הזה? כלומר, למי התוכן מיועד, ומה קהל היעד של התוכן שלי רוצה בעצם לקבל? האם זה מידע? האם זה שירות? האם זה מחיר? האם חוות דעת? 

כדי להבין מה הצורך של קהל היעד שלך, צריך להבין מה השירות או המידע שעמוד ספציפי אמור לתת לו. זה שמשרד עורכי הדין שלך הוא 'הכי טוב בארץ', או זה שיש לו 'אלפי לקוחות מרוצים', זה לאו דווקא הדבר הראשון שמעניין את הקורא. יכול להיות שהוא לא מכיר את המשרד שלך וכול להיות שהוא מכיר את המשרד שלך אבל הוא לא יודע מה הייחודיות שלו לעומת המתחרים שלך, ויכול להיות שהוא פשוט מחפש מחיר זול. כך או כך, השירות אותו המשרד שלך מציע הוא אף פעם לא – צורך בפני עצמם. 

אם התוכן שלך מדבר על 'עורך דין גירושין', למשל, אז הצורך של הקורא שלך הוא לא – 'עורך דין גירושין', הצורך שלו הוא להצליח להתרגש בצורה מכובדת. הבנת את הצורך של קהל היעד שלך? אז קדימה, לשלב הבא.

לדבר לקורא באופן ישיר

הכלי אולי היעיל ביותר לתפיסת הקורא בשלב מוקדם בטקסט, הוא באמצעות דיבור ישיר. התוכן שלך הוא  לא הרצאה ולא נאום. הקהל אליו התוכן שלך פונה שלך הוא אדם אחד בכל פעם, כן, אחד, גם כאשר מאות אלפי בני אדם נחשפים אליו. 

שימוש בגוף שני – יחיד, הופך את התוכן אפילו לאטרקטיבי יותר. שני דברים נוספים שחשוב להקפיד עליהם: כתיבה בלשון יוניסקס, והעדפת לשון 'פעיל' על פני 'סביל'.

מצא את ההבדלים:

אופציה ראשונה:

"משרד עורכי הדין שלנו מתמחה בדיני גירושין כבר 20 שנה ואנחנו ניתן לך את השירות הטוב ביותר, באחריות."

אופציה שנייה:

"רוצה למצוא עו"ד גירושין שיעזור לך להיפרד בצורה קלה ומכבדת? משרד עורכי הדין שלנו מציע לך ליווי מקצועי לכל אורך התהליך. עם 20 שנות ניסיון, אנחנו כאן כדי להבטיח לך…"

חוק ה – 80/20 בכתיבת תוכן לאתר עורכי דין

למה חשוב להכיר וליישם את חוק ה – 80/20? כי זה יכול להיות החוק שיהפוך את האתר שלך מ – 'אתר תדמית', לאתר שמצליח לייצר המרות.

אז אמרתי כבר שהשירות שלך לא באמת מעניין את הקורא ברמה האינטלקטואלית, ושכל מה שמעניין אותו זה מה הוא יכול לקבל מהתוכן שלך? אמרתי. אז מה עושים עם זה? אחת הטכניקות היעילות ביותר להנגשת תוכן שיווקי לקורא חסר הסבלנות, היא חוק ה – 80/20. מה החוק הזה בעצם אומר? פשוט, שעל – 80% מהתוכן שלך לעסוק בצרכי הקוראים, ועל – 20% מהתוכן (מקסימום) לעסוק בדברים אחרים, כמו משרד עורכי הדין שלך, מידע על השירות באופן כללי וכולי. 

טכניקה יעילה יעילה שיכולה לסייע לך לתפוס את הקורא ולכתוב בצורה ישירה ונגישה – היא חוק ה – 80/20. כותבי תוכן וקופירייטרים מקצועיים משתמשים בחוק הזה בכל טקסט שהם כותבים, לא משנה מה המסר השיווקי, המידע המקצועי, או אורך התוכן.

על מנת להשתמש בחוק הזה בצורה יעילה, חשוב להבין מה המידע שלך יכול לתת לקוראים, כלומר – על איזה צורך הוא עונה. ברגע שהצורך מובן, מה שנשאר הוא להתאים את המוצר או השירות שלך לאותו צורך.

אחרי שהבנת את הצורך (להיפרד בכבוד, לצאת מתסבוכת פלילית, לפתור סכסוך ירושה, לבטל דוח תנועה וכולי), חוק ה – 80/20 הופך לחלק אינטגרלי מהכתיבה באופן די טבעי. 

לפתוח חשבון Google My Business בחינם

Google My Business הוא כלי שיווק ופרסום חינמי של גוגל, המאפשר לעסקים לפרסם עדכונים בנוגע לפעילות העסק בפרופיל שלהם, לקדם את האתר ואת פרופיל העסק שלך בחיפוש ובמפות Google, לשפר את תוכן פרופיל העסק ולבצע פעולות נוספות בחינם, ולמי שמעוניין להשקיע – גם בתשלום. 

שימוש בגוגל לעסקים מגביר את הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלך ברשת באופן מיידי, על ידי הצגת משרד עורכי הדין שלך באזור החיפוש בו הוא נמצא, מה שיכול להוביל לחשיפה גדולה יותר.

האם קידום אורגני בגוגל מתאים לכל משרד עורכי דין?

91% מכלל התכנים שנמצאים באינטרנט אינם מקבלים תנועה מגוגל. 95% מהגולשים לא עוברים לעמוד 2 בתוצאות החיפוש בגוגל. אם לא די בכך, 55 אחוז מהמבקרים בדפי אינטרנט מבלים 15 שניות או פחות בדף.

הנתונים הללו בעצם מראים שהרוב המוחלט של הגולשים מקנים מהימנות לתוצאות החיפוש. מי שמופיע בעמוד הראשון זוכה לחשיפה גדולה ולהערכה, מי שבעמוד השני מתנדנד בין חיים למוות ומי שבעמוד השלישי ודרומה לא באמת קיים. יש לך אתר אינטרנט? האפשרות שהאתר יגיע למחשב, לטאבלט או לנייד של לקוח פוטנציאלי, ללא קידום אתרים מקצועי היא נמוכה, עד לא קיימת.  

קידום אתרים אורגני הוא כלי אסטרטגי לטווח ארוך. אם יש לך ציפייה לראות תוצאות מיידיות בהתקשרות עם חברת קידום אתרים מקצועית, עדיף לך לפנות לקידום ממומן. קידום אתרים אורגני לוקח זמן, מאחר וגוגל בנתה את פלטפורמת הידע הגדולה בעולם ולא את לוח המודעות הגדול בתבל. google כמובן מאפשרים ומעודדים פרסום בתשלום, והם אף מציגים את התוצאות הממומנות מעל לתוצאות החיפוש האורגניות, אבל הרלוונטיות של גוגל והעוצמה של מנוע החיפוש החזק המהפכני עבור הגולש, הם לא בטיוב פרסומות, אלא ברלוונטיות המידע שהגולש מקבל. 

אז למה לא להשקיע בקידום ממומן בלבד? מעבר לעובדה שיותר ויותר גולשים משתמשים בחוסמי פרסומות שמונעים מפרסום ממומן להגיע אליהם, הסיבה הפשוטה לצורך בקידום אורגני היא שבדיוק כמו שאתה יודע שהתוצאה היא ממומנת, כך גם הגולש יודע את זה. יש לך אתר אינטרנט אליו תרצה למשוך גולשים כדי שיצרכו בסופו של דבר את שירותי משרד עורכי הדין שלך? יש לך נכונות להשקיע בקידום האתר לטווח ארוך? קידום אתרים אורגני מתאים לך בהחלט. 

רוצה לקבל ייעוץ מקצועי, ללא עלות, לקידום העסק שלך בגוגל? השאר פרטים ואחד ממומחה ה- SEO של WEBS יחזור אליך בהקדם>>.

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו