קידום ממומן

לשלם רק עבור התוצאות

וובס מציעה שירות קידום ממומן (PPC) מקצועי,
מבוסס תוצאות, שיחשוף את החברה שלך
ואת מוצריה לקהל רחב ורלוונטי במהירות.

צריך תוצאות?

מה זה בעצם קידום ממומן PPC?

קידום ממומן בגוגל (PPC (Pay Per Click,  או תשלום לפי קליק, הוא מודל פרסום מקוון שבו מפרסמים משלמים עמלה בכל פעם שלוחצים על המודעה שלכם.

מדובר בערוץ פופולארי ומרכזי לשיווק באינטרנט, המיועד להגברת תנועה של גולשים לאתרים, ומתמקד בעיקר במודעות הראשונות והאחרונות בעמוד שמופיעות בתוצאות החיפוש של גוגל תחת הכותרת “מודעה”.

השימוש במודעות אלו מספק גם כלים אנליטיים חשובים הבוחנים את תפקוד והצלחת האתר שלכם מבחינת איכותו, חוויית משתמש, הנעה לפעולה, הנבת רווחים ועוד.

מקצוענות לשמה

כל קמפיין קידום ממומן PPC שלנו מבוסס על תהליך יסודי הכולל:

התאמה אישית – קידום ממומן מבוצע בהתאמה מלאה לצרכי העסק, לרבות מודעות עם ביטויים מתאימים וקישורים שונים לדפי אתר, דפי נחיתה, דף פייסבוק ועוד. כמו כן, נדאג למקד את הקמפיין למיקומים גיאוגרפיים רלוונטיים, לימים ולשעות המתאימים ביותר למוצר או לשירות, ולמאפייני הגלישה של קהל היעד.

חקר מילות מפתח – מותאם לצרכי PPC גם מבחינת עלויות.

אופטימיזציה שוטפת – משפרת את ביצועי הקידום, את התנועה ואת מספר ההקלקות ומאידך מפחיתה עלויות מילים.

תוכן טוב – עם מודעות מקוריות, ייחודיות ואטרקטיביות המשכנעות גולשים להיכנס ולבצע פעולות.

קישורים – רלוונטיים ואיכותיים, מחוברים לדפי נחיתה ולאתר שלגולשים באמת יש מה לעשות בהם ושעונים במדויק למסרי המודעה.

מסגרת תקציב – אנו דואגים לעמוד במסגרות תקציב שהוגדרו עבור עלות הקלקה ותקרת תקציב יומי, ללא חריגות. אנו מאמינים ויודעים שעם ההבנה והניסיון שלנו ההשקעה תוחזר ותניב רווחים.

מעקב וניתוח – אנו מבצעים מעקבים אחר תוצאות הקמפיין הממומן, מנתחים אחוזי המרה ונתונים נוספים ובהתאם לתוצאות מטייבים את הקמפיין.

תקציב נוח – עלות השירות שלנו נוחה ומתאימה לכל כיס.

למי זה טוב?

קמפיין קידום ממומן PPC מיועד לעסקים, חברות וארגונים בכל קנה מידה ובכל ענף במשק.

הוא נותן פתרון מעולה לצרכי שיווק מיידיים, כמו למשל אירועים ומבצעים בחגים או החדרת מוצר חדש לשוק. כמו כן, זהו כלי מעולה לחשיפה מהירה של אתר העסק, מוצריו ושירותיו, לניתוח ביצועי האתר ושיפורם.

קידום ממומן בגוגל עולה כסף. למעשה אתם משלמים לפי כל הקלקה על המודעה. כך שזה לא תמיד משתלם לכם כלכלית לטווח ארוך, וזו בדרך כלל פעילות יעילה תחומה בזמן ותקציב.

טווחי זמן של קידום אתרים ממומן

את ההבדל הזה ניתן להסביר כך: קידום ממומן בגוגל PPC הוא כמו ריצה למרחקים קצרים. אתם משקיעים, רצים מהר, מגיעים למקומות הראשונים, ומייד רואים תוצאות. הבעיה היא שקשה לשמור על הקצב הזה לאורך זמן וגם לא מומלץ לבריאות (לתקציב..).

אז איך שולטים בתקציב?

למרות האמור לעיל, קידום אתרים ממומן אינו אומר כמובן שאתם משתוללים מבחינה תקציבית. נהפוך הוא, מדובר בקמפיין שבו אתם יכולים להגדיר בצורה ברורה מאוד מהי מסגרת התקציב שלכם, ולמעשה לעולם לא לחרוג ממנה.

במילים אחרות, אין כאן השתוללות או הפתעות אלא דווקא אפשרות לעבוד בתקציב מאוד מדויק ומסודר.

מה יותר “שווה”? מודעה ממומנת או אורגנית?

מצד אחד, מחקרים מראים שגולשים מעניקים יתר סמכותיות לתוצאות שמופיעות במקומות הראשונים, והמודעות מוצגות תמיד בראש הדף. הם יוצאים מנקודת הנחה, לאו דווקא מוטעית, שאתר שעולה במקומות הראשונים מציע תוכן רלוונטי עבורם ושעומד מאחוריו גורם רציני ומקצועי.

אם כן, לכאורה מודעות של קידום ממומן בגוגל שמופיעות במקומות הכי גבוהים יכולות ליהנות מהסמכותיות הכי גדולה. ואולם, הדברים אינם כל כך פשוטים.

מדובר במודעות שלידן כתוב “מודעה” והגולשים יודעים כי הכוונה היא לפרסומת, ובימינו קיימת הסתייגות מסוימת מפרסומות. במילים אחרות, הן לא מקבלות את אותו יחס ישיר שבין מיקום ובין כמות ההקלקות כמו בקידום האורגני.

 

מתי כדאי להשתמש בקידום ממומן ומתי בקידום אורגני?

קודם כל, קידום אורגני הינו בגדר חובה לכל מי שרוצה שהאתר שלו יהיה יותר מאשר כרטיס ביקור.

אם מביאים בחשבון את העובדה שרק גולשים מעטים עוברים לעמוד השני של גוגל, אז מי שרוצה תנועה קבועה של גולשים לאתר ושל פניות מהאתר לעסק, חייב את הקידום האורגני.

יחד עם זאת, ישנם מצבים רבים שבהם קידום ממומן PPC משחק תפקיד חשוב.

מדובר בכלי חשוב ביותר למי שמעוניין לזכות בחשיפה מהירה ונרחבת, ואינו רוצה לחכות זמן רב לטפטוף הדרגתי של גולשים ולקוחות.

זהו כלי זמין וחיוני לבחינת האפקטיביות של דפי האתר, דפי נחיתה והתאמתם לצרכים ולמאפיינים של הלקוחות שלכם.

יתרון בולט של קידום ממומן הוא האפשרות להגיב באופן מהיר מאוד לצעדים של מתחרים, לשינויים בשוק, להודיע על כניסה של שירותים ומוצרים חדשים, להתייחס לחגים ומועדים, וכל זאת כאמור תוך שליטה הדוקה בתקציב.

מתי עוד להשתמש בקידום ממומן?

מלבד האמור לעיל, קידום ממומן מהווה כלי יעיל מאוד עבור חברות קידום אתרים כמונו. זאת מאחר שהוא מציע שלל כלים המאפשרים לנו לעקוב ולנטר את מידת ההצלחה של הקמפיינים.

כך נדע את מידת ההצלחה של מילת מפתח מסוימת, של כתיבה השיווקית, של ההנעה לפעולה הקיימת בדף מסוים באתר, את חווית המשתמש, את האפקטיביות של דף הנחיתה, וכדומה.

לשם כך אין צורך לצאת בקמפיין יקר וגדול, כי בסכום ממש לא משמעותי אנו מקבלים מידע חיוני המאפשר לשפר קמפיינים ממומנים, ולא פחות חשוב – לשפר גם היבטים של הקידום האורגני שלכם בגוגל.

דפי נחיתה לדוגמה

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו