איך מקדמים ביטויים בתחום הפיננסי בגוגל?

איך להופיע בגוגל עם מילים מהתחום הפיננסי

התחום הפיננסי הוא אחד התחומים התחרותיים ביותר במנועי החיפוש ובעולמות השיווק הדיגיטלי בכלל. כדי לבנות אסטרטגיה לקידום ביטויים מהתחום הפיננסי בגוגל, תוכל לעבוד על פי השלבים אותם אפרט מיד.

קידום ביטויים מהתחום הפיננסי בגוגל דורש מאמצים עקביים, וייתכן שייקח קצת זמן עד שנראה תוצאות. אסור לוותר, פשוט צריך להמשיך לבצע את פעולות הקידום ולהיות סבלניים. עם עבודה נכונה ועקבית אנחנו נצליח להביא את האתר הפיננסי שלך למקומות הראשונים במנועי החיפוש ביחס לביטויים מרכזיים, ומיד אני אסביר לך איך אנחנו עושים את זה ואתן דוגמאות:

בקצרה:

  • 11 טיפים מהירים למי שרוצה להתחיל לקדם אתר פיננסי עוד היום.
  • אני הולך לדבר אתך היום על ביטויי 'זנב ארוך' (מיד אני אתן דוגמאות לזנבות ארוכים, לא לדאוג), 
  • נדבר גם על הכוח של קישורים נכנסים לאתר פיננסי ואיזה סוג של קישורים אתה בדיוק צריך.
  • בחלק האחרון אני אדבר אתך קצת על אופטימיזציה בתוך העמוד כולל:
    • דוגמאות לאופטימיזציה נכונה של כתובות אתרים.
    • כותרות פנימיות וכותרות מטא לחמישה ביטויי זנב ארוך שונים הקשורים לעולם הפיננסי.

זיהוי ביטויי יעד

התחל ביצירת רשימה של מונחים וביטויים פיננסיים רלוונטיים שברצונך לקדם. רשימה זו צריכה לכלול מושגים וביטויים הרלוונטיים לקהל היעד שלך.

לדוגמא: במגזר הבנקאות להשקעות, ביטוי היעד יכול להיות "מיזוגים ורכישות" (M&A). מיזוגים ורכישות מתייחסים לתהליך של איחוד חברות או נכסים באמצעות סוגים שונים של עסקאות פיננסיות.

מחקר מילות מפתח

אפשר לעשות את זה גם בלי, אבל כדי להצליח באמת אני מאמין שאין מנוס אלא להשתמש בכלים ייעודיים למציאות מילות מפתח כמו מתכנן מילות המפתח של גוגל או כלים אחרים לקידום אתרים כדי לזהות מונחי חיפוש פופולריים הקשורים לביטויי היעד שלך. זה יעזור לך להבין את הביקוש הנוכחי לתנאים אלה ולזהות הזדמנויות פוטנציאליות לקידום.

לדוגמא: בעזרת שימוש במתכנן מילות המפתח של Google, נוכל לגלות שלמונחים קשורים כגון "ייעוץ למיזוגים ורכישות", "מימון תאגידי" ו"אסטרטגיות רכישה" יש נפח חיפוש משמעותי. מילות מפתח אלו מציגות הזדמנויות לקידום ביטוי היעד "מיזוגים ורכישות".

אופטימיזציה של תוכן האתר

בשלב הזה של נרצה לייצר תוכן איכותי באתר האינטרנט שלך, תוכן המשלב את ביטויי היעד. תוכן זה יכול להיות בצורת מאמרים, פוסטים בבלוג ומדריכים הרלוונטיים לתחום הפיננסי. הדגש יהיה על הכללת ביטויי מפתח בכותרת, בתיאורי מטא ובתוכן עצמו באופן טבעי.

לדוגמא: בתחום המימון האישי, נוכל ליצור מאמר על "ציוני אשראי" המסביר את הרעיון, הגורמים המשפיעים על ציון האשראי וטיפים לשיפורו. לאחר מכן נבצע אופטימיזציה של המאמר על ידי שילוב ביטוי היעד ומילות מפתח קשורות בכותרת ותגיות המטא.

בניית תוכנית שיווק באמצעות תוכן

חייבים לעבוד מסודר כדי להשיג מטרות, לכן אני מציע לעבוד עם טבלת לוח זמנים לפרסום תוכן חדש הכולל את ביטויי היעד.

לדוגמא: בתחום המסחר במניות, תוכנית שיווק התוכן שלך יכולה לכלול מאמרים בנושא "ניתוח טכני" (ביטוי היעד), ניתוח יסודי, אסטרטגיות מסחר ומגמות שוק.

שימוש במדיה חברתית

שתף את התוכן שלך בפלטפורמות מדיה חברתית, כגון LinkedIn, Twitter ו-Facebook, שבהן קהל היעד שלך צפוי לעסוק. השתמש בהאשטאגים רלוונטיים והצטרף לקבוצות או קהילות הקשורות לתחום הפיננסי כדי להגביר את הנראות של התוכן.

לדוגמא: כדי לקדם תוכן בנושא "גיוון תיקים" (ביטוי היעד) בתחום ניהול העושר, תוכל לשתף מאמרים ואינפוגרפיקות בלינקדאין ובטוויטר. השתמש בהאשטאגים כגון #WealthManagement, #Investing ו-#PortfolioDiversification כדי להגביר את חשיפת האתר.

שימוש ב-Google Ads

שקול להפעיל קמפיינים ממוקדים של Google Ads כדי לקדם את התוכן שלך למשתמשים שמחפשים ביטויים פיננסיים ספציפיים. הקפד לבצע אופטימיזציה של המודעות שלך למילות מפתח רלוונטיות ולהשתמש בתוספים למודעות כדי לשפר את הנראות ואת שיעור הקליקים של המודעה שלך.

לדוגמא: בתחום התכנון הפיננסי, תוכל להפעיל מסע פרסום של Google Ads הממקד לביטוי "תכנון פרישה". בצע אופטימיזציה של המודעות שלך באמצעות מילות מפתח רלוונטיות כמו "חיסכון לפנסיה", "תוכניות פנסיה" ו"יועצים פיננסיים", והשתמש בתוספי מודעות כדי לשפר את הנראות.

כתיבה עבור אתרים בעלי מוניטין

פנה לאתרים פיננסיים בעלי מוניטין והצע לכתוב מאמרי אורחים או לתרום תוכן בתמורה לקישור נכנס לאתר שלך. זה יעזור לשפר את סמכות הדומיין והנראות של האתר שלך ב-Google.

לדוגמא: כדי לקדם את ביטוי היעד "אופטימיזציית מס" בתחום החשבונאות, תוכל לפנות לאתרי חשבונאות נחשבים, כגון Accounting Today או Taxation Web, ולהציע לכתוב מאמרי אורח על אסטרטגיות לחיסכון במס או השקעות חסכוניות במס.

שיתוף פעולה עם משפיענים

שיתוף פעולה עם משפיענים בתחום הפיננסי יכול לעזור לך להגיע לקהל רחב יותר ולהגדיל את אמינות האתר שלך.

לדוגמא: בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים תוכל לשתף פעולה עם משפיענים המתמחים ב"טכנולוגיית בלוקצ'יין" (ביטוי היעד). שיתוף פעולה זה יכול לכלול יצירה משותפת של תוכן, אירוח סמינרים מקוונים או השתתפות בדיונים בפאנל כדי להעביר לקהל מסרים בנוגע לפוטנציאל של בלוקצ'יין בפיננסים.

מעקב אחר ההתקדמות שלך

אני בתור מקדם אתרים מנתח באופן קבוע את ביצועי האתר שלך באמצעות כלים כמו Google Analytics, Google Search Console וכלי SEO אחרים. מעקב אחר מדדים חשובים, כגון תנועת חיפוש אורגנית, דירוג מילות מפתח ומעורבות משתמשים, עוזר לנו למדוד את האפקטיביות של האסטרטגיה שלך ולבצע את ההתאמות הנדרשות.

לדוגמא: בתחום מימון המשכנתאות, תוכל לעקוב אחר ביצועי התוכן שלך בנושא כמו – "מיחזור משכנתא" (ביטוי היעד) על ידי מעקב אחר תנועת חיפוש אורגנית, דירוג מילות מפתח ומעורבות משתמשים. אני, בתור מקדם אתרים עם ניסיון, יודע לנתח את המדדים האלה כדי למדוד את האפקטיביות של אסטרטגיית קידום האתר ולבצע את ההתאמות הנדרשות.

להתעדכן בטרנדים בתעשייה

חשוב להישאר מעודכן בחדשות וההתפתחויות האחרונות בתחום הפיננסי כדי להבטיח שהתוכן שלך יישאר רלוונטי ומעודכן. עדכן באופן קבוע את ביטויי היעד והאסטרטגיה שלך כדי להתיישר עם המגמות המשתנות ודרישות המשתמשים.

לדוגמא: בתחום הפינטק, ביטוי היעד שלך יכול להיות "בנקאות סלולרית". הישאר מעודכן על ההתפתחויות האחרונות בטכנולוגיות בנקאות ניידות, אמצעי אבטחה וחווית משתמש, ושלב את המגמות הללו באסטרטגיית התוכן שלך כדי להבטיח שהיא תישאר רלוונטית ומעודכנת.

ביטויי 'זנב ארוך' לקידום אתר פיננסי

בוא נתמקד רגע בשלבים הראשונים של קידום אתר פיננסי. אנחנו הרי לא יכולים לבוא ולהגיד לגוגל – 'היי, אנחנו יש לנו תוכן פיננסי פה, בוא חביבי, תביא את האנשים שלך ותן להם לקרוא את מה שאני אומר, זה טוב!', לא, זה ממש לא איך שגוגל ומנועי החיפוש האחרים עובדים.

אנחנו צריכים לשכנע את מנועי החיפוש שהאתר שלנו הוא המקום שייתן למשתמשים האתר התמורה הטובה ביותר לזמן שהם משקיעים. איך נעשה את זה? נתחיל בקטן, ולהתחיל בקטן במנועי החיפוש זה דווקא להתחיל בארוך – בזנב ארוך. 

הכוח של ביטויי 'זנב ארוך'

ביטויי זנב ארוך הם מאוד ספציפיים ובדרך כלל מורכבים משלוש מילים או יותר. הם נוטים להיות בעלי נפח חיפוש נמוך יותר בהשוואה למילות מפתח עם זנב קצר, אך הם מציעים מספר יתרונות, כגון פחות תחרות, שיעורי המרה גבוהים יותר ומיקוד טוב יותר לקהל הנישה שלך. התמקדות בביטויי זנב ארוך יכולה לעזור לאתר פיננסי לקבל דירוג גבוה יותר בגוגל ולמשוך תנועה רלוונטית.

דוגמאות לביטויי זנב ארוך בעולם הפיננסי

  • "יועצי הרובו הטובים ביותר למתחילים"
  • "תוכנת הנהלת חשבונות לעסקים קטנים"
  • "איך לחסוך עבור שכר לימוד באוניברסיטה"
  • "טיפים להשקעה לאנשי מקצוע צעירים"
  • "משכנתאות בריבית קבועה לעומת משכנתאות בריבית משתנה"

דוגמאות לאופטימיזציה בדף עבור ביטויי זנב ארוך:

א) משפט זנב ארוך: "איך ליצור תקציב אישי"

  • אופטימיזציה של כתובות אתרים: www.example.com/blog/how-to-create-a-personal-budget
  • כותרות פנימיות: H1 – "כיצד ליצור תקציב אישי: מדריך שלב אחר שלב"; H2 – "מדוע תקציב אישי חשוב?"; H3 – "סוגי שיטות תקציב"
  • כותרות מטא: "כיצד ליצור תקציב אישי: מדריך מקיף"
  • תיאור מטא: "למד כיצד ליצור תקציב אישי עם המדריך שלנו שלב אחר שלב, כולל שיטות תקציב, כלים וטיפים לניהול כספים יעיל."

ב) ביטוי זנב ארוך: "אפשרויות תוכנית חיסכון לפנסיה"

  • אופטימיזציה של כתובות אתרים: www.example.com/blog/retirement-savings-plan-options
  • כותרות פנימיות: H1 – "אפשרויות תוכנית חיסכון פנסיוני: בחירה נכונה"; H2 – ביטוח מנהלים"; H3 – "חשבונות פרישה בודדים (IRA)"
  • מטא כותרת: "אפשרויות תוכנית חיסכון פנסיה: סקירה מקיפה"
  • מטא תיאור: "חקור אפשרויות שונות של תוכניות חיסכון לפנסיה, כולל תוכניות וקצבאות, ולמד כיצד לבחור את הטוב ביותר עבור המטרות הפיננסיות שלך."

ביצוע נכון של אופטימיזציה לאתרים פיננסיים כולל חזרה על תהליך זה עבור שלושת ביטויי הזנב הארוכים האחרים. מקדם אתרי מקצועי יבצע אופטימיזציה נכונה של כתובות אתרים, כותרות פנימיות ומטא תגיות כדי לשקף את הנושא ואת מילת המפתח הספציפית. ודא תמיד שהתוכן שלך רלוונטי, אינפורמטיבי ומרתק כדי לעודד משתמשים לבלות יותר זמן באתר האינטרנט שלך ולשתף את התוכן שלך עם אחרים.

הכוח של קישורים נכנסים לאתר פיננסי

קישורים נכנסים הם חיוניים לשיפור סמכות האתר בתחום מסוים, דירוג מנועי החיפוש והאמינות הכללית. קישורים נכנסים איכותיים ורלוונטיים מאותתים למנועי החיפוש שהאתר שלך הוא מקור מידע מהימן.

עבור אתר פיננסי, חשוב לרכוש קישורים נכנסים ממקורות מוסמכים, כגון:

  • אתרי חדשות פיננסיים בעלי מוניטין (למשל, פורבס, בלומברג, CNBC)
  • בלוגים ואתרים הקשורים לתעשייה (למשל, The Motley Fool, Investopedia)
  • מוסדות פיננסיים ועמותות (למשל, בנקים, חברות אשראי, ארגונים מקצועיים)
  • אתרים חינוכיים (דומיינים .edu) או אתרים ממשלתיים (דומיינים.gov)

אחת הדרכים להששת קישורים נכנסים מהסוג הזה היא לכתוב כתבות בלוג באחרים שונים, לשתף פעולה עם משפיענים, יצירת משאבים יקרי ערך (כמו דוחות או מסמכים לבנים) ולעבוד חזק ברשתות חברתיות.

ומה בנוגע לסמכות האתר בתחום הפיננסי?

סמכות היא גורם מכריע בעולם התוכן המקוון ואופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). זה מתייחס לאמינות, מהימנות ומומחיות של אתר אינטרנט, אשר נקבעת על ידי גורמים שונים כגון איכות התוכן, חווית המשתמש, קישורים נכנסים וגיל הדומיין. אתר בעל סמכות גבוהה יותר נוטה לדרג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש ולמשוך יותר תנועה אורגנית.

מספר אסטרטגיות לבנייה ולשיפור סמכות האתר הפיננסי שלך:

הפקת תוכן בדוק, מדויק ואינפורמטיבי הנותן מענה לצרכים ולרצונות של קהל היעד שלך זה דבר הכרחי לקידום אתר פיננסי. פרסום עקבי של תוכן בעל ערך יעזור לבסס את האתר שלך כמקור מידע אמין בתחום הזה. איך אני יכול לעזור לך כמקדם אתרים לעשות את זה?

בצע אופטימיזציה של אלמנטים בדף

אני אוודא שהאתר שלך פועל לפי שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים בדף, כולל שימוש נכון במילות מפתח, תגי כותרת, תיאורי מטא, תגי כותרות ומבנה כתובת אתר. זה ישפר את חווית המשתמש באתר ויקל על מנועי החיפוש להבין את התוכן שלך ולהוסיף אותו לאינדקס.

בניית פרופיל קישורים נכנסים חזק

אני אחבר לאתר שלך קישורים נכנסים ממקורות מוכרים וסמכותיים בתעשייה הפיננסית, כגון אתרי חדשות, בלוגים בתעשייה, מוסדות פיננסיים וארגונים מקצועיים. קישורים נכנסים באיכות גבוהה יאותתו למנועי החיפוש שהאתר שלך הוא מקור מידע אמין וסמכותי.

עדכן ותחזק תוכן

אני אסקור ואעדכן באופן קבוע את התוכן שלך כדי להבטיח שהוא יישאר מדויק, רלוונטי ועדכני. הסרת מידע מיושן והוספת תובנות חדשות יסייעו לשמור על סמכות האתר שלך ולשמור על מעורבות המשתמשים.

אני אבחן את חוויית המשתמש באתר

כאן אני מדבר על אופטימיזציה של העיצוב, הניווט ומהירות הטעינה של האתר שלך כדי לספק חווית משתמש חלקה ומהנה. אתר מותאם היטב יעודד את המשתמשים לבלות יותר זמן באתר שלך ולראות בך מקור מידע אמין.

מה אתה צריך לעשות כדי לעזור לתהליך:

יצירת קשר עם הקהל שלך

צור אינטראקציה עם הקהל שלך באמצעות תגובות, מדיה חברתית ודואר אלקטרוני. השב לשאלותיהם, התייחס לדאגותיהם ושתף תובנות מועילות. זה יעזור לבנות אמון ולבסס את האתר שלך כסמכות בתחום הפיננסי.

שיתוף פעולה עם מומחים בתעשייה

שתף פעולה עם מומחים, משפיענים ומובילי מחשבה במגזר הפיננסי כדי ליצור תוכן, ארח סמינרים מקוונים או להשתתף בדיונים בפאנל. שיתופי פעולה אלו יחזקו את אמינות האתר שלכם וירחבו את טווח ההגעה של הקהל שלכם.

 

השתמש בהמלצות ובסיפורי הצלחה

הצג המלצות, מקרי מקרה והמלצות מלקוחות מרוצים או מומחים בתעשייה כדי להפגין את המומחיות שלך ולבנות אמון עם הקהל שלך.

לסיכום

בניית הסמכות של האתר הפיננסי שלך דורשת זמן ומאמץ עקבי. על ידי יישום אסטרטגיות אלו והתמקדות במתן ערך לקהל שלך, תוכל לשפר בהדרגה את סמכות האתר שלך, את דירוג מנועי החיפוש ואת הנוכחות המקוונת הכוללת.

 

רוצה לקדם את האתר הפיננסי שלך בגוגל? אפשר להשאיר לנו הודעה ומומחה – SEO יחזור אליך לשיחת ייעוץ ללא עלות.

גלעד קמר - מנכ"ל וובס
גלעד קמר

גלעד קמר, מנכ”ל ומייסד וובס – חברה לקידום אתרים באינטרנט.


אני מביא איתי ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום הקידום האורגני והמון יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו