10 דרכים חדשות לקידום האתר הפיננסי שלך

10 דרכים חדשות לקידום האתר הפיננסי שלך

נכתב על ידי גלעד קמר, מומחה לשיווק דיגיטלי עם שנים של ניסיון בסיוע לאתרי פיננסים לשפר את דירוג ה – SEO שלהם במנועי החיפוש.

יש לך אתר שמציע שירותים פיננסיים או ייעוץ פיננסי ואתה לא צריך שאני אגיד לך שמיקומים גבוהים באזור התוצאות האורגניות של גוגל ושל מנועי החיפוש האחרים הוא קריטי להנעת תנועה לאתר שלך ולבניית דיגיטלית חזקה. האלגוריתמים של מנועי החיפוש מתפתחים כל הזמן עם שימוש הולך וגובר בבינה מלאכותית תוצאות החיפוש הופכות להיות יותר ספציפיות ויותר ממוקדות. מה זה אומר? שאי אפשר לדבר יותר באוויר, צריכים להגיע לנקודה, ונקודה אחת כבר לא מספיקה, צריך לתת כמה שיותר נקודות לכמה שיותר משתמשים. במאמר הבא אני אסקור 10 דרכים חדשות לשיפור דירוג ה-SEO של אתר הפיננסים שלך, החל מאופטימיזציה למילות מפתח הקשורות לפיננסים ועד ליישום אסטרטגיית שיווק באמצעות תוכן, והכל בהתאם למצב מנועי החיפוש נכון ל – 2023.

מבצעים אופטימיזציה למילות מפתח הקשורות לפיננסים

האתר שלך הוא מקור מידע ושירותים עבור משתמשים. רוב החיפושים במנועי החיפוש מתחילים בחיפושים הקשורים לקבלת מידע ולא לקבלת שירותים. בעלי עסקים לא תמיד מבינים את זה והם מבקשים ממשקווים לעשות איזה שהוא קסם שיגרום לאנשים לבצע רכישה או לבקש שירות באמצעים הדיגיטליים שעומדים לרשותם, כמו למשל – אתר אינטרנט. זה לא עובד ככה.

כדי שהמותג שלך יצליח להתרומם הוא חייב לעבוד את האדמה בה הוא נמצא, והאדמה הזו היא אדמה של מידע. אנחנו נעבוד הרבה, אנחנו נספק הרבה יותר תוכן ממה שאנחנו צריכים באתר שלנו, וזה בגלל שאנחנו לא העניין פה, לא מקדם האתרים ולא בעל האתר – רק המתשמשים הם העניין. למה אני מספר לך את זה? כי גוגל לא יתנו לאתר שלך להשתלב במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש האורגני אם אין לך לפחות 10 עמודים שונים שעוסקים במילת חיפוש בתת – נושא מסוים מהתחום שלך (או קבוצת מילים באותו תת – נושא).

אז לא, מילות מפתח זה לא 'לפזר מילים פה ושם' באתר. מילות חיפוש זה הכלי המרכזי שלנו לקידום האתר שלך וצריך להשתמש בו בצורה חכמה ורלוונטית כדי שנצליח להגיע לתוצאות. את המסע שלנו עם מילות המפתח אנחנו מתחילים בחקר מילות מפתח בתחום שלך כשהמטרה היא להגיע למצב אופטימלי של עמוד לכל מילת חיפוש מבוקשת. 

מילות מפתח הקשורות לפיננסים הן חיוניות לשיפור דירוג ה-SEO שלך. כדי לזהות מילות מפתח רלוונטיות, התחל בביצוע מחקר מילות מפתח, שזהו חלק אינטרגלי מהשירות של חברת קידום אתרים מקצועית. לאחר שזיהית את מילות המפתח שלך, שלב אותן באופן אסטרטגי בכל תוכן האתר שלך, כולל כותרות עמודים, מטא תיאורים וכותרות. עם זאת, הקפד להימנע מדחיסות של מילות מפתח, מכיוון שהדבר יכול למעשה לפגוע בדירוג ה-SEO שלך.

הבנת החשיבות של מילות מפתח הקשורות לפיננסים לקידום אתרים

 

מיקוד למילות מפתח הקשורות לפיננסים הוא חשוב מכיוון שהוא עוזר להבטיח שהאתר שלך יופיע בתוצאות החיפוש עבור שאילתות רלוונטיות. על ידי שילוב מילות מפתח ממוקדות בתוכן האתר שלך, אתה יכול לשפר את הרלוונטיות של האתר שלך לאלגוריתמים של מנועי החיפוש ולמשוך תנועה רלוונטית.

שיטות עבודה מומלצות לזיהוי ומיקוד מילות מפתח הקשורות לפיננסים

כדי לזהות מילות מפתח הקשורות לפיננסים עבור האתר שלך, אנחנו נתחיל בסיעור מוחות בנושאים רלוונטיים וביצוע מחקר מילות מפתח יחד. לאחר שזיהינו את מילות המפתח הרלוונטיות, אני אבנה תוכנית לשילוב המילות באופן אסטרטגי בכל תוכן האתר שלך, כולל כותרות עמודים, מטא תיאורים וכותרות.

כלים ומשאבים למחקר ואופטימיזציה של מילות מפתח

אני משתמש בכלים פרימיום לקידום אתרים כמו Ahrefs למשל. הכלים האלו עוזרים לי לזיהות מילות מפתח רלוונטיות הקשורות לכספים וביצוע אופטימיזציה של תוכן האתר שלך בהתאם. בנוסף, אני מקפיד לעקוב אחרי שינויים ועדכונים בעולמות ה – SEO בפורומים מקצועיים. גם אתה יכול לעקוב אחרי השינויים הללו ולהבין יותר על תהליך קידום האתרים (ממש כמו שאתה עושה כאן). התוכן באתר שלי יעזור לך להבין טוב יותר מה אני עושה בקידום האתר שלך ולהבין את שיטות העבודה המומלצות שלי למחקר ואופטימיזציה של מילות מפתח.

מיקוד בחוויית משתמש

מנועי החיפוש נותנים עדיפות לאתרים המספקים חווית משתמש איכותיות. כדי לשפר את חווית המשתמש של אתר הפיננסים שלך, אנחנו נבצע אופטימיזציה עבור מכשירים ניידים ונוודא שהאתר שלך נטען במהירות. בנוסף, אנחנו נבדוק האם האתר שלך קל לניווט ושהתוכן שלך אינפורמטיבי ומרתק.

מדוע חווית משתמש היא קריטית עבור SEO של אתרי פיננסים

חווית משתמש היא קריטית לקידום אתרים פיננסיים מכיוון שמנועי החיפוש נותנים עדיפות לאתרים המספקים חווית משתמש מצוינת. בנוסף, חווית משתמש חיובית יכולה לשפר מדדי מעורבות כמו זמן שהייה באתר ושיעור קליקים, מה שיכול בתורו לשפר את דירוג ה-SEO שלך.

שיטות עבודה מומלצות לשיפור חווית המשתמש באתר הפיננסים שלך

כדי לשפר את חווית המשתמש של אתר הפיננסים שלך, אנחנו נבצע עבורך אופטימיזציה עבור מכשירים ניידים ונבטיח שהאתר שלך נטען במהירות (במידה וצריך לערב גורם טכני נוסף כמו מתכנת מטעמך אז נעביר לך את ההמלצות המלאות). בנוסף, אנחנו נוודא שהאתר שלך קל לניווט ושהתוכן שלך אינפורמטיבי ומעניין. בדיקה וחידוד שוטף של חוויית המשתמש באתר שלך יכולה גם לעזור להבטיח שהוא עונה על הצרכים של קהל היעד שלך.

כלים ומשאבים למדידה ושיפור חווית משתמש

כלים כמו Google Analytics ו-Hotjar יכולים להיות מועילים להפליא למדידה ולשיפור חווית המשתמש באתר הפיננסים שלך. אנחנו מחבר את האתר שלך לגוגל אנליטיקס ולכלים נוספים למעקב ולמדידה של תוצאות האתר ושל מעורבות המשתמשים.

השתמש בתוכן וידאו

זה כבר טיפ שאני מעביר לטיפול שלך, מאחר ואני כחברת קידום אתרים לא מציע את השירות הזה. למרות שזה לא משהו שאנחנו עושים בחברה, חשוב לי להסביר לך שתוכן וידאו יכול להיות כלי רב עוצמה לשיפור דירוג ה-SEO של אתר האינטרנט הפיננסי שלך. על ידי שילוב סרטונים אינפורמטיביים ומרתקים בתוכן האתר שלך, אתה יכול למשוך תנועה רלוונטית ולשפר מדדי מעורבות כמו זמן שהייה באתר ושיעור קליקים.

ההשפעה של תוכן וידאו על SEO לאתרי פיננסים

תוכן וידאו יכול להשפיע על SEO עבור אתרי פיננסים בכמה דרכים. ראשית, שילוב סרטונים באתר שלך יכול להגדילאת מדדי המעורבות כמו את מדד זמן שהייה באתר ושיעור קליקים למשל, מה שיכול לשפר את דירוג ה-SEO שלך. בנוסף, אופטימיזציה של הסרטונים עצמם לקידום ביוטיוב על ידי הכללת תמלולים ונתוני META רלוונטיים יכולה לעזור למנועי החיפוש להבין את התוכן של הסרטונים שלך ולתעדף אותם בתוצאות החיפוש.

שיטות עבודה מומלצות ליצירת תוכן וידאו ידידותי לקידום אתרים עבור אתר פיננסי

כדי ליצור תוכן וידאו ידידותי לקידום אתרים עבור אתר האינטרנט הפיננסי שלך, אני מציע לך (או למי שמנהל את ענייני הוידאו עבורך) להתחיל בהתמקדות בנושאים אינפורמטיביים ומושכים מהכיוון של קהל היעד שלך (ולאו דווקא במסרים השיווקיים שחשוב לך להעביר). בנוסף, חשוב לבצע אופטימיזציה לקידום סרטוני יוטיוב. לבסוף, יש לקדם את הסרטונים שלך במדיה חברתית ובערוצים אחרים כדי למשוך יותר צפיות ומעורבות.

כלים ומשאבים לאופטימיזציה של תוכן וידאו הקשור לפיננסים לקידום אתרים

כלים כמו VidIQ ו-TubeBuddy יכולים להועיל מאוד לאופטימיזציה של תוכן הווידאו שלך. אם מתחשק לך להעמיק בענייני קידום סרטונים, מקום טוב להתחיל בו הוא האקדמיה ליוצרים של YouTube שם תוכל לקבל טיפים ושיטות עבודה מומלצות ליצירה ואופטימיזציה של סרטונים לקידום אתרים.

יוצרים ביוטיוב

עבודה נכונה עם רשתות חברתיות

מדיה חברתית יכולה להיות כלי עוצמתי שיכול לעזור לך להכניס תנועה לאתר פיננסי ולשפר את דירוג ה-SEO של האתר. על ידי שיתוף התוכן של האתר שלך בחשבונות השונים שלך ברשתות החברתיות ועל ידי יצירת אינטראקציה עם קהל היעד שלך, אתה יכול למשוך יותר תנועה לאתר ולשפר את מדדי המעורבות כמו זמן שהייה באתר ושיעור קליקים.

הקשר בין מדיה חברתית לקידום אתרים פיננסיים

למרות שמדיה חברתית לא משפיעה ישירות על דירוג SEO, היא יכולה לשפר בעקיפין את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש על ידי העברת תנועה לאתר שלך ושיפור מדדי המעורבות. בנוסף, פעילות מדיה חברתית יכולה לעזור לבסס את האתר שלך כמוביל דעה בתחום הפיננסי, מה שיכול למשוך קישורים נכנסים ולשפר את דירוג ה-SEO שלך.

שיטות עבודה מומלצות לשיווק במדיה חברתית לאתרי פיננסים

כדי למנף ביעילות את המדיה החברתית לקידום האתר הפיננסי שלך, אני אתחיל בזיהוי קהל היעד שלך ואני אגלה את ערוצי המדיה החברתית שבהם הם משתמשים בתדירות הגבוהה ביותר. אני אפיק עבורך הצעות מדויקות לכתיבת תוכן לאתר אותם עליך להעביר לכותב תוכן מקצועי או לכתוב בעצמך. התוכן צריך להיות איכותי ומעניין ולהציע ערך מוסף עבור הגולש. תוכן טוב יכול ליצור מעורבות עם הקהל שלך, מעורבות אותה יש למדוד בעזרת כלים ייעודיים ובעזרת כלים כלליים כמו גוגל אנליטיקס.

כלים ומשאבים לשילוב מדיה חברתית וקידום אתרים פיננסיים

כלים כמו Hootsuite ו-Buffer יכולים לעזור לך לנהל ולמדוד את הנוכחות של האתר שלך במדיה החברתית.

השקיעו בקידום אתרים מקומי עבור אתרי פיננסים

אם יש לך עסק פיננסי פיננסי, השקעה בקידום אתרים מקומי יכולה להיות דרך מצוינת לשפר את דירוג ה-SEO שלך ולמשוך יותר תנועה לוקאלית לאתר. כדי לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לשאילתות חיפוש מקומיות, ודא שהאתר שלך כולל את השם, הכתובת ומספר הטלפון של העסק שלך, וצור תוכן מקומי שרלוונטי לקהל היעד.

החשיבות של קידום אתרים מקומי עבור אתרי פיננסים

קידום אתרים מקומי חשוב לאתרי פיננסים מכיוון שהוא יכול לעזור לך למשוך יותר תנועה מקומית ולשפר את הנראות שלך בתוצאות החיפוש המקומיות. בנוסף, קידום אתרים מקומי יכול לעזור לבסס את האתר שלך כמשאב מהימן בקהילה.

שיטות עבודה מומלצות לאופטימיזציה של אתר פיננסי עבור חיפושים מקומיים

אז קודם כל נתחיל בזה שאתה לא צריך לעשות את זה בעצמך, בשביל זה אני כאן. כדי לבצע אופטימיזציה של אתר הכספים שלך לשאילתות חיפוש מקומיות, יש להתחיל ביצירת תוכן מקומי רלוונטי לקהל היעד. איך יודעים מה רלוונטי ומה לא? אני משתמש בכלים שונים לחיפוש מילות מפתח שנותנות לי אפשרות לסנן לפי אזורים ואני מצליב בין המידע שאני מקבל, כך שבסופו של דבר עולה תמונה שמתארת בצורה אפקטיבית את המציאות בשטח..

כלים ומשאבים לאופטימיזציה של SEO מקומי עבור אתרי פיננסים

כלים כמו Moz Local ו- BrightLocal  הם חלק מהכלים שאני משתמש בהם לניהול ואופטימיזציה של ה-SEO המקומי של אתרי אינטרנט והם יכולים להתאים כמובן לקידום מקומי של האתר הפיננסי שלך.

בצע אופטימיזציה ל – Featured snippets בפיננסים

Featured snippets הם סוג מיוחד של תוצאת חיפוש המופיעה בראש תוצאות החיפוש ויכולים לעזור לשפר את הנראות של אתר פיננסי בתוצאות החיפוש. כדי לבצע אופטימיזציה של התוכן הפיננסי שלך עבור קטעי טקסט מוצגים, אני אמליץ לך להתמקד במתן תשובות ברורות ותמציתיות לשאילתות חיפוש נפוצות.

Featured snippets

הבנת התפקיד של Featured snippets בקידום אתרים פיננסים

קטעים מומלצים יכולים לשפר את קידום האתר הפיננסי שלך על ידי מתן גישה מהירה וקלה למידע רלוונטי עבור המחפשים. בנוסף, הופעה בולטת שכזו בראש תוצאות החיפוש יכולה לעזור לבסס את האתר שלך כגורם סמכותי ומהימן בתחום הפיננסי.

שיטות מומלצות לאופטימיזציה של תוכן פיננסי עבור Featured snippets

כדי לבצע אופטימיזציה של התוכן הפיננסי שלך עבור קטעי טקסט מוצגים, אני אתחיל בזיהוי שאילתות חיפוש נפוצות הקשורות לענף שלך ואני אמליץ לך ליצור תוכן המספק תשובות ברורות ותמציתיות לשאילתות האלה. בנוסף, אני אגדיר בתגי כותרות האתר ובעזרת נקודות תבליט (bullets) את הסעיפים השונים כדי להפוך את התוכן שלך לקל לקריאה ולהבנה.

כלים ומשאבים לאופטימיזציה של קטעי קוד מוצגים עבור אתרי פיננסים

SEMrush למשל הוא כלי המאפשר לזהות הזדמנויות להתברג בתוכן של Featured snippets ובעזרתו אני יכול להבין איזה סוג אופטימיזציה האתר הפיננסי שלך צריך כדי להיות שם.

שיפור מהירות האתר עבור אתרי פיננסים

מהירות האתר היא גורם קריטי בדירוג SEO, שכן מנועי החיפוש נותנים עדיפות לאתרים הנטענים במהירות ומספקים חווית משתמש חלקה. כדי לשפר את מהירות האתר הפיננסי שלך, אני ממליץ להתחיל באופטימיזציה של תמונות האתר שלך ושימוש ברשת אספקת תוכן (CDN) כדי להפיץ תוכן בצורה יעילה יותר.

מדוע מהירות האתר חיונית לדירוג קידום אתרים בפיננסים

מהירות האתר חיונית לדירוג SEO של אתרים פיננסיים מכיוון שהיא משפיעה ישירות על חווית המשתמש ועל מדדי המעורבות כמו זמן שהייה באתר ושיעור קליקים. בנוסף, מהירות אתר איטית יכולה לפגוע במוניטין של האתר שלך ולהקטין את הסבירות לקישורים נכנסים ושיתופים ברשתות חברתיות.

שיטות עבודה מומלצות לשיפור מהירות אתר פיננסים

כדי לשפר את מהירות האתר הפיננסי שלך, אני מציע להשתמש בכלים כמו PageSpeed ​​Insights של Google שיעזרו לנו לזהות אזורים לשיפור ולבדוק ולחדד באופן קבוע את מהירות האתר שלך.

כלים נוספים כמו GTmetrix של Google יכולים להיות מועילים להפליא למדידה ולשיפור מהירות האתר הפיננסי שלך.

PageSpeed ​​Insights

השתמש בסימון סכמה לתחום הפיננסי

סימון סכימה הוא סוג של קוד שניתן להוסיף לאתר הכספים שלך כדי לעזור למנועי החיפוש להבין את התוכן של האתר שלך ולשפר את דירוג ה-SEO שלך. כדי להשתמש בסימון סכימה ביעילות, התמקד בשילוב סימון סכימה הקשור לפיננסים, כגון דוחות כספיים ומידע על השקעות.

מהן סכימות הקשורות לפיננסים וכיצד הן משפיעות על קידום האתר?

סימון סכימה הקשורה לפיננסים הוא סוג של קוד שניתן להוסיף לאתר שלך כדי לעזור למנועי החיפוש להבין את התוכן הפיננסי של האתר שלך. על ידי שילוב סימון סכימה הקשור לפיננסים, תוכל לשפר את הרלוונטיות של האתר שלך לאלגוריתמים של מנועי החיפוש ולמשוך תנועה רלוונטית יותר.

שיטות עבודה מומלצות ליישום סימון סכימות הקשורות לפיננסים

כדי ליישם ביעילות סימון סכימות הקשורות לפיננסים באתר האינטרנט שלך, התחל בזיהוי סוגי התוכן באתר הרלוונטיים לסימון סכימות הקשורות לפיננסים, כגון דוחות כספיים ומידע על השקעות. בנוסף, השתמש בכלים כמו Structured Data Markup Helper של Google כדי לעזור לך ליצור ולהטמיע סימון סכימה באתר שלך.

סימון סכימות הקשורות לפיננסים

גם Schema.org יכולה לעזור לך לבצע לאופטימיזציה של סימון הסכימה הקשורה לפיננסים. משאבים נוספים כמו הבלוג של Yoast SEO למשל עוזרים לי לקבל טיפים ושיטות עבודה מומלצות לגבי אופטימיזציה של סימון סכימה.

יישום אסטרטגיית שיווק תוכן הקשורה לפיננסים

שיווק באמצעות תוכן לאתר פיננסי הוא כלי רב עוצמה למשיכת קהל היעד שלך ולעניין אותו, כמו גם לשיפור דירוג ה-SEO של אתר הפיננסים שלך. כדי ליישם אסטרטגיית שיווק תוכן הקשורה למימון, יש להתמקד ביצירת תוכן אינפורמטיבי ומעניין הרלוונטי לקהל היעד שלך.

מדוע שיווק תוכן הוא המפתח להצלחת קידום אתרים פיננסיים

תוכן הוא המפתח להצלחת קידום אתר פיננסי מכיוון שהוא יכול לבסס את האתר שלך כמוביל דעה בתעשייה ולמשוך תנועה רלוונטית לאתר. בנוסף, תוכן איכותי יכול לשפר מדדי מעורבות כמו זמן שהייה באתר ושיעור קליקים, מה שיכול לשפר את דירוג ה-SEO שלך.

שיטות עבודה מומלצות לפיתוח אסטרטגיית שיווק תוכן לאתרי פיננסים

יש לקוחות שמעדיפים שאני אנהל את ענייני התוכן באתר שלהם ואז הכל יושב אצלי ואני מטפל בזה. אבל אם אתה רוצה לעשות את זה בעצמך או בעזרת כותב תוכן מטעמך, אין לי בעיה עם זה. 

רק חשוב שתדע שכדי לפתח אסטרטגיית שיווק תוכן לאתר הפיננסים שלך, עליך להתחיל בזיהוי קהל היעד שלך והנושאים הרלוונטיים ביותר עבורו. בעבודה עם חברת קידום אתרים אתה תקבל את מילות המפתח בהן כותב התוכן יצטרך להתמקד ואת העמודים שיהיה עליו לכתוב כדי שנוכל לקדם את הביטויים הללו. 

בנוסף, עליך להתמקד ביצירת תוכן אינפורמטיבי ומעניין עבור קהל היעד שלך, ואנחנו נקדם את התוכן שלך במגוון ערוצים.

כלים ומשאבים לאופטימיזציה של תוכן לאתרי פיננסים

כלים כמו HubSpot ו-CoSchedule הם כלים יעילים מאוד לניהול ואופטימיזציה של התוכן של אתר האינטרנט הפיננסי שלך.

שימוש בקישורים פנימיים

קישורים פנימיים הם כלי רב עוצמה לשיפור דירוג ה-SEO של אתר האינטרנט הפיננסי שלך, מכיוון שהם עוזרים למנועי החיפוש להבין את המבנה וההיררכיה של תוכן האתר שלך. כדי להשתמש בקישור פנימי ביעילות, עלינו להתמקד ביצירת מבנה אתר הגיוני ומאורגן ושילוב קישורים פנימיים רלוונטיים בכל תוכן האתר שלך.

ההשפעה של קישור פנימי על קידום אתרים פיננסי

קישור פנימי יכול להשפיע על קידום אתרים פיננסיים בכך שהוא מסייע למנועי החיפוש להבין את המבנה וההיררכיה של תוכן האתר שלך. בנוסף, קישור פנימי יכול לשפר את מדדי המעורבות כמו זמן שהייה באתר ושיעור קליקים, מה שיכול לשפר את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש.

שיטות עבודה מומלצות ליישום קישורים פנימיים באתר הכספים שלך

כדי ליישם ביעילות קישורים פנימיים באתר פיננסי שלך, אנחנו נתחיל ביצירת מבנה אתר הגיוני ומאורגן המשקף את ההיררכיה של התוכן שלך. בנוסף, אנחנו נשלב קישורים פנימיים רלוונטיים בכל תוכן האתר שלך, ונשתמש בטקסט עוגן (היפר קישור) תיאורי כדי לעזור למנועי החיפוש להבין את התוכן של הקישורים הפנימיים שלך.

כלים ומשאבים לאופטימיזציה של קישורים פנימיים לאתרי פיננסים

כלים כמו Yoast SEO ו-Screaming Frog הם כלים שעוזרים לי לבצע לאופטימיזציה למבנה הקישורים הפנימיים של אתר האינטרנט הפיננסי שלך. בנוסף אני משתמש גם במשאבים כמו הבלוג של Moz לקבלת טיפים ושיטות עבודה מומלצות לגבי אופטימיזציה של קישורים פנימיים.

לסיכום

שיפור דירוג ה-SEO של אתר פיננסים יכול להיות מאתגר, על ידי ביצוע הדרכים שפירטתי כאן לשיפור ה-SEO שלך, נוכל למשוך תנועה רלוונטית יותר ולבסס את האתר שלך כמשאב מהימן בתעשייה. על ידי אופטימיזציה למילות מפתח הקשורות לפיננסים, התמקדות בחוויית משתמש, ניצול תוכן וידאו ומדיה חברתית, השקעה בקידום אתרים מקומי, אופטימיזציה לקטעי קוד מוצגים, שיפור מהירות האתר, שימוש בסימון סכימה, יישום אסטרטגיית תוכן ושימוש יעיל בקישורים פנימיים, אנחנו נוכל לשפר את דירוג האתר הפיננסי שלך במנועי החיפוש ולמשוך יותר תנועה לאתר.

רוצה לקבל ייעוץ מקצועי, ללא עלות, לקידום העסק שלך בגוגל? השאר פרטים ואחד ממומחה ה- SEO של WEBS יחזור אליך בהקדם>>

 

גלעד קמר
גלעד קמר

גלעד קמר, מנכ”ל ומייסד וובס – חברה לקידום אתרים אורגני בגוגל.
אני מביא איתי ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום הקידום האורגני והמון יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

התחלתי את דרכי כגנן , עסקתי בתחום בתשוקה, גאווה ולמדתי אותו בצורה דקדקנית וטובה. (מזל עקרב) כל מה שרציתי לעשות הוא לעבוד (פיזית) במה שאהבתי ואני שמח לומר שהתוצאות מדברות בשם עצמם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו