בניית תכנית עסקית בשיטת SEO

בניית תכנית עסקית SEO

בניית עתיד העסק שלך מתחיל כאן: כל מה שחשוב לדעת על בניית תכנית עסקית לעסקים, על בחירות פיננסיות נבונות ועל קידום אתרים לעסקים בתחילת הדרך ולעסקים ותיקים – ואיך קידום אתרים יכול לעזור לך לבנות תכנית עסקית יעילה יותר.

בעולם העסקים הדינמי, תכנית עסקית חזקה היא הבסיס שעליו חלומות בנויים ומטרות מושגות. בשורות הבאות אנחנו נסביר לעומק תכנית עסקית מה היא ונראה מה הופך אותה לבסיס הכרחי לכל עסק יציב. 

על המדריך בקצרה

בשורות הבאות תמצאו סיפורים מהעולם האמיתי, על בעלי עסקים שחוו משבר פיננסי והצליחו לצאת ממנו בעזרת תכנית עסקית נכונה ו – SEO. מחנות בוטיק שצריכה להסתגל לאתגרים בעידן הדיגיטלי, דרך התפתחות נכונה של מסעדה איטלקית שכמעט נסגרה והצליחה לצמוח ולשכפל את ההצלחה שלה לפתיחת מסעדה נוספת, המדריך שלפניך יראה לך את הדרך העסקית הנכונה שבין תכנון קפדני לבחירות פיננסיות.

למה בכלל לחשוב על קידום אתרים בבניית התכנית העסקית?

שילוב עקרונות קידום אתרים (אופטימיזציה למנועי חיפוש) בתוכנית העסקית שלך לא רק יבטיח שהנוכחות הדיגיטלית שלך תיישר קו עם אלגוריתמים של מנועי חיפוש, אלא גם, באופן בסיסי יותר, יכוון את העסק שלך לשאילתות, תחומי העניין ונקודות הכאב האמיתיות של קהל היעד שלך. 

על ידי ניתוח נתוני SEO, אתה יכול לקבל תובנות לגבי מה לקוחות פוטנציאליים מחפשים באופן פעיל, מה שיאפשר לך להתאים את המוצרים, השירותים ואסטרטגיות השיווק שלך בצורה יעילה יותר. התיישרות כזאת עם כוונת הצרכן היא עיקרון ליבה של קידום אתרים, והיא יכולה להבטיח שהתוכנית העסקית שלך תהיה ממוקדת משתמש וגם מוכנה לצמיחה מקוונת אורגנית.

מחפש דרכים יעילות לחשוף את תוכן האתר שלך ליותר אנשים? אנחנו ב – Webs לא מסתפקים בלהביא אתרים למקומות הראשונים בגוגל – אנחנו נעזור לאתר שלך להכניס יותר כסף. השאר פרטים כאן >>

הבנת המטרה של תוכנית עסקית

סיפור המקרה: חלום חנות הבוטיק של אלינה

החלום

אלינה תמיד חלמה לפתוח חנות אופנת בוטיק משלה. בהשראת טיול ארוך בחו"ל, היא החליטה שמה שהיא באמת רוצה לעשות בחיים זה לייבא פריטי אופנה ייחודיים ממקומות שונים בעולם. אלינה התגלגלה עם הרעיון, ובינתיים היא המשיכה לעבוד, ובמקביל היא התחילה לחסוך כסף בצד. ככל שהחיסכון גדל כך התגברה גם ההתלהבות של אלינה, עד שהיא החליטה שהגיע הרגע. היא שכרה מקום במיקום מעולה, מתוך מחשבה שפריטי הבוטיק הייחודיים שלה יספיקו כדי למשוך לקוחות.

המכשול

הזמן חלף והתנועה לחנות הייתה סבירה, אבל ההמרות לא היו גבוהות כפי שהיא קיוותה. במילים אחרות, אנשים אכן נמשכו לפריטי האופנה ונכנסו לחנות, אבל לא קנו. דמי השכירות, עלויות מלאי והוצאות תקורה אחרות התחילו להלחיץ את אלינה. היא ידעה שהיא זקוקה לכספים נוספים כדי לקיים ולשווק את העסק שלה ביעילות, אז היא פנתה לבנק שלה לקבלת הלוואה.

אלינה הצליחה לגייס את ההתלהבות הגדולה שלה לפגישה שלה בבנק, אבל לבנק זה לא הספיק. הם רצו להבין את המודל העסקי שלה, א תחזית ההכנסות, את האסטרטגיה השיווקית, וכיצד היא מתכוונת להחזיר את ההלוואה.

הפתרון

אלינה יצאה מהפגישה בבנק המומה ונבוכה. היא לא כל כך ידעה מה לעשות והיא כבר חשבה לסגור הכל ולחפש דרך להימלט בחזרה לחיי השגרה הקודמים שלה, אבל ההתלהבות עדיין בערה בה. היא התחילה לחפש מקרים דומים למקרה שלה בגוגל וברשתות החברתיות והיא גילתה שהיא חלק מקהילה גדולה מאוד של בעלי עסקים שרוצים לעשות את מה שהם אוהבים אבל נדרשים להתעסק עם עניינים שאין להם כל הכשרה בהם. 

בעקבות המידע החדש אלינה החליטה לפנות לחברת ייעוץ עסקי. שם היא גילתה עד כמה חשובה תוכנית עסקית מקיפה, לא רק עבור הבנק אלא גם עבורה ועבור עתיד העסק שלה.

בעבודה משותפת יחד עם יועצים עסקיים מהשורה הראשונה, אלינה קיבלה תוכנית עסקית שפירטה את היעדים העסקיים שלה, זיהתה את קהל היעד שלה והתוותה את אסטרטגיית השיווק והמכירות שלה. החלק הפיננסי של התוכנית הבהיר כמה אשראי היא צריכה, למה הוא ישמש ומה אסטרטגיית ההחזר שלה.

בתחילת הדרך אלינה חשבה שהיא זקוקה להלוואה משמעותית, אך בהמשך היא למדה להכיר את הגישה הנכונה ללקוחות בעזרת נתונים מקידום אתרים, שבעקבותיו היא למדה שאשראי לעסק זה לא רק הסכום אותו העסק שלה מקבל, מה שלא פחות חשוב זה שהאשראי יתאים לצרכים העסקיים שלה, וכדי שזה יקרה האשראי חייב לבוא יחד עם תכנית עסקית מקיפה.

לאחר שאלינה פנתה לייעוץ עסקי וקיבלה את התוכנית העסקית שלה, היא פנתה שוב לבנק. הפעם, לא רק שהיא קיבלה את האשראי לה הייתה זקוקה, אלא שהתנאים היו נוחים יותר, מה שהסיר מעליה עומסים המגיעים בעקבות ריבית גבוהה או תקופות החזר קצרות.

היום הכיוון העסקי של אלינה ברור לה, היא מבינה את הלקוחות שלה טוב יותר, והכי חשוב, היא מקבלת תמיכה פיננסית מותאמת לצרכים הספציפיים של העסק שלה.

מרכיבי מפתח בתוכנית עסקית מוצלחת

סיפור המקרה: הביסטרו האיטלקי של נתי

החלום

בילדותו נתי ראה את סבתו יוצרת קסמים במטבח. המתכונים האיטלקיים המסורתיים שלה גרמו לכל השכנות להתאסף במטבח שלה בכל בוקר, והוא ידע שסבתא אוהבת שהן באות כי היא תמיד השאירה את הדלת פתוחה. נתי 'נדבק' בחיידק הקולינרי של סבתו וכשבגר, אחרי שהקורונה שלפה אותו מתוך חיי ההייטק אליהם שקע, הוא החליט לעשות שינוי בחייו ולפתוח ביסטרו איטלקי.

המכשול

נתי מצא מקום נחמד בחלק הומה של העיר, ובאמצעות חסכונות משפחתיים הוא הפך אותו למסעדה איטלקית כפרית. נתי האמין שהאותנטיות של המנות שלו תספיק על מנת למשוך לקוחות. ולמרות שאנשים שעברו במקרה בסביבה או שנחפשו לפרסום המזדמן של המקום (אותו נתי עשה כשהיה לו זמן וכסף) ולמרות שרבים מהם אהבו את האוכל ואף המליצו על המקום לחברים, נתי הבין מהר מאוד שניהול מסעדה מצליחה לא מסתכם במתכונים מעולים.

הפתרון

חבר בעסקי המסעדנות הציע לנתי לנסח תוכנית עסקית מפורטת. בתחילה הוא היה סקפטי בנוגע לרעיון, עולם השיווק זה משהו שהוא מכיר ורצה להתרחק ממנו ולכן הוא פנה לעולם המזון, אבל אחרי חשיבה מחודשת נתי הבין נתי הבין שאין לו תכנית שיווקית לעסק, מה גם שאין לו תכנית עסקית בכלל. נתי פנה לייעוץ עסקי לבניית תכנית עסקית, ויחד עם יועצים מקצועיים הוא קיבל תכנית עסקית מפורטת על פי הקריטריונים הבאים:

  • תקציר מנהלים: סקירה של הביסטרו, ייעודו וייחודו בשוק המקומי.
  • תיאור העסק: פרטים על הביסטרו, ההשראה וסוג המטבח המוצע.
  • ניתוח שוק: הבנת קהל היעד, העדפותיו והתחרות המקומית.
  • אסטרטגיית שיווק ומכירות: איך נתי מתכנן למשוך לקוחות ולשמר אותם.
  • תוכנית תפעולית: תפעול שוטף, כולל ספקים, צוות וניהול מלאי.
  • מבנה ניהול: התפקידים והאחריות של הצוות שלו.
  • תחזיות פיננסיות: תמונה ברורה של הכספים השוטפים, ההכנסות החזויות וההוצאות.

כשנתי התעמק במרכיב הפיננסי של התוכנית שלו, הוא זיהה צורך בכספים נוספים על מנת להרחיב את התפריט שלו, לשווק את הביסטרו, ואולי לשפץ אותו כדי להכיל יותר לקוחות. במקום לפנות לבנק בצורה עיוורת, התוכנית העסקית סיפקה לנתי בהירות בנוגע לכמה אשראי נדרש ולאיזו מטרה. נתי התייעץ עם מקדם אתרים שעזר לו לבנות את התשתית לתכנית העסקית שאותה נתי בנה עם יועץ פיננסי מקצועי, והגיע לבנק כשהוא יודע שמה שהוא צריך זה הלוואה בתנאים שתואמים את תחזיותיו העסקיות ושלא ילחצו אותו פיננסית.

עם המרכיבים החדשים של התוכנית העסקית שלו ואסטרטגיית אשראי חכמה, הביסטרו של נתי לא רק משך יותר לקוחות אלא גם הצליח להתרחב למסעדה נוספת בתוך כמה שנים.

ייעוץ עסקי לפתיחת עסק

סיפור מקרה: הסבון של מאיה

החלום

למאיה, גננת וחובבת טבע, היה תחביב ייחודי: יצירת סבונים בעבודת יד באמצעות מרכיבים טבעיים מהגינה שלה. סבוני הלבנדר והרוזמרין שלה היו להיט בקרב חברים ובני משפחה. מעודדת מהמשוב שלהם, מאיה החליטה להפוך את התחביב שלה לעסק.

המכשול

מאיה שכרה דוכן קטן בשוק מקומי והחלה למכור את הסבונים שלה. התגובה הראשונית הייתה חיובית, אבל כשמאיה ניסתה להתרחב לחנויות מקומיות ולפלטפורמות מקוונות, היא התמודדה עם אתגרים חדשים להם היא לא הייתה מוכנה. מאיה הבינה שתשוקה לבדה לא תקיים את העסק שלה; היא הייתה זקוקה להדרכה.

הפתרון

מאיה פנתה לייעוץ עסקי, שם הדגישו בפניה את החשיבות של הבנת השוק שלה, תמחור נכון של המוצרים שלה, ניהול כספים ופיתוח זהות מותג חזקה, או במילים אחרות – בניית תכנית עסקית מקיפה.

כשההזמנות החלו להגיע, מאיה הבינה שהיא זקוקה לעוד אספקה ולמקום ייעודי לייצור. היא שקלה לקחת הלוואה אך לא הייתה בטוחה לגבי הסכום או סוג האשראי שהיא צריכה לבקש. במהלך הייעוץ העסקי מאיה נחפשה למושגי SEO בפעם הראשונה. מאיה למדה להכיר את הרצונות של קהל היעד שלה, מה שעזר לה לאחר מכן בייעוץ העסקי, להבין טוב יותר את אפשרויות האשראי השונות העומדות לרשותה ואיזו אפשרות היא המתאימה ביותר למודל העסקי שלה. כל מאיה הצליחה לא רק לקבל הלוואה, אלא לצמצם את הסיכון שהיא תיקלע לתנאי הלוואה לא נוחים.

עם הייעוץ העסקי הנכון וגישה חכמה לאשראי, הסבונים המלאכותיים של מאיה מצאו את דרכם לחנויות בוטיק וצברו קהל עוקבים משמעותי באינטרנט. היא הצליחה לנווט את המורכבות של פתיחת עסק עם החלטות מושכלות ותמיכה פיננסית מותאמת.

ייעוץ עסקי לרופאים

סיפור מקרה: מסע התרגול הפרטי של ד"ר עיישה

החלום

לאחר שנים של עבודה בבית חולים, ד"ר חנא עיישה הרגישה שהגיע הזמן לפתוח קליחניקה פרטית משלה. היא חלמה על מרפאה שבה תוכל לספק טיפול אישי יותר, בסביבה רגועה ומסבירת פנים. עם הניסיון הרפואי הרב שלה, ד"ר עיישה האמינה שהיא מוכנה לצאת לדרך בעצמה.

המכשול

היא מצאה מיקום מעולה, השקיעה בציוד רפואי חדיש ופתחה את שערי הקליניקה לקהל הרחב. בעוד המומחיות הרפואית שלה לא ניתנת לערעור וביקורות המטופלים היו יותר מחיוביות, ההיבטים הניהוליים והפיננסיים של ניהול הקליניקה פרטית החלו להכביד על ד"ר עיישה.

הפתרון

מודאגת מההכנסות הקטנות ביחס לתקורות הגבוהות, ד"ר עיישה ביקשה עצה מיועצת עסקית המתמחה בתחום הבריאות. היועצת הדגישה את החשיבות של ניהול יעיל של המרפאה, ניהול נכון של זמן הטיפול (בלי לוותר על הרצון לתת מענה מרווח יותר מבחינת הזמן לעומת שירותי הבריאות הציבוריים), שיווק נכון למשיכת מטופלים נוספים ותכנון פיננסי מתאים.

ככל שהקליניקה גדלה, ד"ר עיישה זיהתה את הצורך בציוד נוסף ובאנשי צוות נוספים. התזרים של הקליניקה לא הספיק לכסות את כל העלויות, מה שגרם לרופאה המוכשרת לשקול לקחת הלוואה מהבנק. באותו זמן ד"ר עיישה כבר הייתה בתהליך ייעוץ עסקי, ולכן, לפני שניגשה לבנק, היא והיועצת העסקית שמלווה אותה בנו יחד תכנית 'אשראי חכם'.

ד"ר עיישה הכירה, לראשונה בחייה, פתרונות אשראי מותאמים לאנשי מקצוע בתחום הבריאות. תכנית האשראי החכם עזר לד"ר עיישה לקבל הלוואה עם תנאים שמתאימים לצורכי הקליניקה שלה, מה שהבטיח לה את הגמישות הפיננסית הנחוצה לצמיחה.

עם ייעוץ עסקי מותאם וגישה אסטרטגית לאשראי, הקליניקה הפרטית של ד"ר עיישה פרחה, ואיפשרה לה להעניק טיפול ברמה הגבוהה ביותר תוך הבטחת הבריאות הכלכלית של המרפאה שלה.

ייעוץ עסקי לחברת תיירות

סיפור מקרה: סוכנות הנסיעות וההרפתקאות של מיכה

החלום

מיכה תמיד היה הרפתקן בנשמה. מטיולים בהרי ההימלאיה ועד לצלילה בשונית המחסום הגדולה ( Great Barrier Reef), הוא חווה הכל מהכל. בהשראת אהבתו לנסיעות הרפתקניות, החליט מיכה להקים סוכנות נסיעות להרפתקאות משלו, ולהציע חוויות דומות לחובבי הרפתקאות אחרים.

המכשול

מיכה מצא משרד מקסים במוקד תיירותי בארץ והתחיל להציע חבילות נסיעות ייחודיות. למרות שהתגובה הראשונית של הקהל הייתה מבטיחה, מיכה הבין מהר מאוד שהנוף של תעשיית הנסיעות מורכב יותר ממה שהוא חשב. תנודות עונתיות, תחרות מצד סוכנויות נסיעות גדולות ומגמות נסיעות משתנות הציבו אתגרים אותם מיכה לא לקח בחשבון בתחילת הדרך.

הפתרון

כשהוא מרגיש פתאום כמו דג מחוץ למים, מיכה חיפש עזרה מקצועית של יועץ עסקי מומחה בעולם התיירות. היועץ עזר למיכה להבין את הדינמיקה של שוק התיירות, לזהות את קהל היעד שלו ולגבש תכנית עסקית ייחודית שתעזור לו לבלוט בשוק צפוף.

כדי לגוון את ההיצע שלו, מיכה רצה לבחון שותפויות עם סוכנויות תיירות מקומיים ולהשקיע בקמפיינים שיווקיים, מה שכמובן עולה כסף. במקום לבחור בהצעת ההלוואה הראשונה שקיבל, מיכה עצר ובדק את האפשרויות שלו, וכך הוא התוודע למושג 'אשראי חכם'.

בליווי של מומחה אשראי, הוא השיג הלוואה המותאמת לצרכים הייחודיים של תעשיית התיירות, מה שהבטיח שהוא יקבל הלוואות מתאימות שיעזרו לו להתרחב, במקום לירות לכל הכיוונים ללא מטרה.

עם ייעוץ עסקי ממוקד ואסטרטגיית 'אשראי חכם', סוכנות הנסיעות להרפתקאות של מיכה צברה פופולריות, משכה מחפשי הרפתקאות מכל העולם ובנתה לעצמה מוניטין של מתן מקום שיספק לך חוויות מיוחדות במינן.

ייעוץ לעסק בתחום היצור

סיפור מקרה: הרחבת ייצור הטקסטיל של ליילה

הרצון לשמר את החלום

ליילה, דור שלישי לבעלים של עסק לייצור טקסטיל, צפתה בתעשייה מתפתחת עם השנים. העסק, שהוקם על ידי סבה, היה מאז ומתמיד חלק מהתמהיל המקומי, כשהוא מבוסס על יצור בדים איכותיים לשוק המקומי. עם עליית הגלובליזציה והדינמיקה המשתנה של השוק, ליילה הרגישה צורך למודרניזציה ולהתרחב.

המכשול

אמנם לליילה יש הבנה עמוקה בכל הנוגע ייצור טקסטיל, אך הניואנסים של התעשייה הרחבה יותר, החל מתקנות סחר בינלאומיות ועד למגמות שוק חדשות, היו תחומים שהיא חשה פחות בטוחה בהם. כדי לנווט בתוך המורכבויות הללו, ליילה החליטה לפנות לייעוץ עסקי.

הפתרון

היועץ העסקי, עם התמחות בתחום ייצור טקסטיל, עזר לליילה לקבל תובנות לגבי שיטות ייצור בר קיימא, שווקים בינלאומיים פוטנציאליים ואסטרטגיות לייעול ניהול שרשרת האספקה.

מכיוון שליילה תכננה לחדש את מתקני הייצור שלה ולחקור שווקים בינלאומיים, היא נדרשה להזרים הון משמעותי לעסק. העסק שפעל מאז ומתמיד באמצעות כספים פנימיים, עמד אל מול אתגר בו היקף ההתרחבות אליו ליילה שאפה אילץ אותה לפנות למקורות מימון חיצוניים.

ליילה שקלה לקחת הלוואה משמעותית מהבנק שלה. לפני שהיא יצאה לדרך היא גילתה את עקרונות ה – 'אשראי חכם'. יועץ פיננסי, הבקיא ב'אשראי חכם', הדריך אותה כיצד לקבל הלוואה מותאמת לתעשיות הייצור, תוך הבטחת תנאים נוחים וריביות התואמות את הצמיחה החזויה של העסק שלה.

עם ייעוץ תעשייתי מעמיק וגישה אסטרטגית לאשראי, עסקי הטקסטיל של ליילה לא רק התחדשו אלא גם נכנסו בהצלחה למספר שווקים בינלאומיים.

ניהול תזרים מזומנים

סיפור מקרה: חנות הפרחים של נורית

הצמיחה

אהבתה של נורית לפרחים ניכרה בכל זר פרחים שיצרה. חנות פרחי הבוטיק שלה בלב העיר, הידועה בסידורי הפרחים הייחודיים ובשירות האדיב, משכה אליה לקוחות. ככל שההזמנות מאירועים ומכירות מקוונות גדלו, כך גם המורכבות של ניהול הכספים שלה גדלה.

המכשול

על פני השטח נראה היה שעסק הפרחים פורח, אך נורית מצאה את עצמה לעתים קרובות מתקשה לשלם לספקים בזמן. היה לה כסף אותו היא אמורה לקבל באירועים הקרובים, כמות משמעותית של מלאי שלא נמכר ותנאי תשלום לא עקביים עם לקוחות. תזרים המזומנים, כך נראה, היה אתגר גדול מאוד עבורה.

הפתרון

כשנורית הבינה שהיא זקוקה תכנית עבודה ברורה בכל הנוגע לתזרים המזומנים שלה, היא חיפשה יועץ פיננסי שיוכל באמת לעזור לה. היא הגיעה לפגישה והיועץ הציג בפניה טכניקות יעילות לניהול תזרים מזומנים, תוך שימת דגש על החשיבות של חיזוי תזרים מזומנים קבוע, ניהול משא ומתן מחודש עם ספקים וייעול ניהול המלאי שלה.

כשתקופת החגים התקרבה, נורית ציפתה לזינוק בהזמנות וזיהתה את הצורך בהון חוזר נוסף. במקום לבחור בהלוואה גנרית, היא בחנה אפשרויות 'אשראי חכם' המותאמות לצרכיה העסקיים שלה. בהדרכה של מומחה אשראי, נורית בנתה נודל להלוואה לטווח קצר המיועדת לעסקים עם תנודות עונתיות.

כך היא הבטיחה כי הכספים הדרושים יזרמו לעסק שלה כשהיא זקוקה להם, ללא התחייבויות פיננסיות ארוכות טווח שעלולות להלחיץ ​​את תזרים המזומנים שלה בחודשים שקטים יותר.

הודות לשיפור ניהול תזרים המזומנים והשימוש האסטרטגי ב'אשראי חכם', חנות הפרחים של נורית שגשגה, כך שהיום היא ממשיכה ממשיכה להסב שמחה ללקוחותיה באמצעות יצירות הפרחים היפים שלה, והכי חשוב – היא חזרה לישון טוב בלילה.

ייעוץ עסקי לקוסמטיקאיות

סיפור מקרה: המעבר של חני מקוסמטיקאית סולו לבעלת סלון

החלום

לחני תמיד היה כישרון ליופי. במהלך השנים היא חידדה את כישוריה, והתמחתה בטיפולי יופי שונים. כשעבדה כקוסמטיקאית סולו מהסטודיו הביתי שלה, חני בנתה לעצמה קהל לקוחות נאמן של נשים שהעריכו את העבודה המוקפדת ואת המגע האישי שלה. חני שאפה ליותר. היא חלמה לפתוח סלון יופי משלה, להציע מגוון שירותים אותם היא לא יכולה להציע בביתה. 

המכשול

המעבר מקוסמטיקאית סולו לבעלת סלון בא עם מערך אתגרים ייחודי. ממציאת המיקום הנכון והעסקת צוות מיומן ועד ניהול עלויות תקורה ויצירת זהות מותגית. חני הרגישה המומה ומוצפת ובניגוד ליכולת המרשימה בעבודה, כאן היא לא מצאה את הידיים והרגליים.

הפתרון

חני החליטה לפנות ליועץ עסקית המתמחה בעולמות הטיפוח. היועצת סיפקה לחני תובנות לגבי מגמות שוק, ניהול סלון אפקטיבי ואסטרטגיות לבדלת הסלון שלה ממקומות אחרים בשוק תחרותי.

עם תוכנית עסקית ברורה, חני החלה לחפש את חלל הסלון המושלם. ברגע שהיא מצאה אותו, היא הבינה שעלויות השיפוץ וההקמה היו מעבר למה שהיא יכולה להרשות לעצמה באותו רגע. לפני שהיא פנתה לקבלת הלוואה, חני למדה מה זה 'אשראי חכם' לעסקים קטנים.

בליווי יועצת אשראי לעסקים, חני השיגה הלוואה מותאמת לתעשיית הטיפוח, והבטיחה שיש לה את הסכומים המתאימים להקמת סלון משלה מבלי להתפשר על האיכות.

עם ייעוץ עסקי מיוחד וגישה אסטרטגית לאשראי, הסלון של חני הפך במהירות למקום שאת צריכה להיות בו. החלום של חני לעבור מקוסמטיקאית סולו לבעלת סלון מצליחה התגשם, כל זאת תוך שמירה על הטאץ' האישי היחודי שלה.

גלעד קמר - מנכ"ל וובס
גלעד קמר

גלעד קמר, מנכ”ל ומייסד וובס – חברה לקידום אתרים באינטרנט.


אני מביא איתי ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום הקידום האורגני והמון יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו