טיפים לקידום אתר עסק מקומי לסוכנות ביטוח

3 טיפים לקידום אתר עסק מקומי לסוכנות ביטוח

בקידום של עסק מקומי צריך לשים דגש על חוקיות מסויימת בביצוע אופטימיזציה של אתר,

גם אם מדובר בסוכנות ביטוח מקומית, יש לשים לב לדברים החשובים הבאים : 

1. העשרת התוכן באתר – תוכן עשיר נועד עבור הגולש מצד אחד אך נועד גם עבור מנוע החיפוש בכדי שיוכל להבין בצורה קלה על מה הנושא העיקרי של העמוד (TOPIC) מדבר. בדוגמא בסרטון אני ממליץ להעשיר את התוכן כאשר תהיה מוטמעת בתוכו המילה "נהריה" בצורה טבעית. 

כך יוכל מנוע החיפוש להבין בצורה קלה וברורה יותר שמדובר בסוכנות ביטוח שממוקמת בעיר נהריה.

2. בניית קישורים – (BACKLINKS) ניתן לראות כי לאתר יש אך ורק קישור חיצוני אחד שמפנה אליו. בכדי להגדיל את הסמכות של האתר, יש לבנות קישורים נוספים ממקורות איכותיים. אחת הדרכים העיקריות בהן מנוע החיפוש מבין שעליו לתת עדיפות לאתר מסויים על-פני אתר אחר היא על-ידי כמות + איכות ההמלצות שמגיעות אליו – דבר זה מגיע לרוב בצורה של קישורים חיצוניים – BACKLINKS.

3. שיפור ה- META DATA באתר – בעמוד הבית חסרה תגית H1 שבה מוצג שם העסק + השירות אותו הוא נותן. לדוגמא: "סוכנות ביטוח בנהריה" – כמובן שהמשפט צריך להיות מוצג בצורה טבעית יותר וקריאה לגולש. אחת הדרכים של גוגל להבין בצורה טובה יותר לאיזה נושא התוכן בעמוד רלוונטי היא על-פי הכותרת של ה- H1. חשוב לשים לב שהכותרת אינה ארוכה מדי, בנוסף אין להשתמש במספר רב של כותרות מסוג H1 באותו עמוד. השימוש חייב להיעשות בצורה פרופורציונאלית לכמות הטקס בעמוד. לרוב אני מבצע שימוש אך ורק פעם אחת בכל עמוד בתגית זו. בקישור הבא ניתן לצפות בסרטון קצר מאת מנכ"ל גוגל לשעבר (MATT CUTS) המסביר על השיקולים לשימושים הנכונים. לחץ/י כאן

 

גלעד קמר - מנכ"ל וובס
גלעד קמר

גלעד קמר, מנכ”ל ומייסד וובס – חברה לקידום אתרים באינטרנט.


אני מביא איתי ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום הקידום האורגני והמון יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו