מעוניין לקדם אורגני? כדאי שתבדוק את האתר שלך לפני כן

לא מעט פעמים אנו נתקלים במקרים בהם אתר נכנס לתהליך קידום ופתאום מתגלה שהאתר לא מותאם כלל לקידום – לפחות לא עד שיתבצע בו מקצה שיפורים נרחב. כיצד תדע האם האתר שלך מותאם לקידום?

כיצד תדע האם יש טעם בהשקעת תקציב שיווק במנוע החיפוש בשלב זה?

אילו דברים יש לקחת בחשבון בשלבי בניית האתר?

בשורה התחתונה המטרה של כל בעל עסק היא להביא מכירות לעסק – וכמה שיותר.

כשמדובר בתהליך בניית אתרים וקידום אורגני – מעטים הם המקרים בהם יאמרו לך את האמת.

תהליך קידום האתר מתחלק ל – 2 מרכיבים עיקריים:

1. מבנה האתר – תוכן + דפים פנימיים.

2. קישורים חיצוניים – BACK LINKS.

לבחינת מבנה האתר יש מרכיבים רבים. בסרטון הבא אני מראה מספר דרכים לבחינת האתר אל מול המתחרים.

צפה בסרטון הבא:

חשוב להבין:

האם המוצרים המוצעים באתר רלוונטיים ומה פוטנציאל המכירה שלהם באינטרנט?

ניתן להשתמש בכלי מילות מפתח של גוגל או כלים אחרים חיצוניים (בתשלום) בכדי לקבל מידע בנוגע למילות מפתח: ממוצע חיפושים חודשיים + ממוצע תשלום עבור קליק בקידום ממומן.

צריך להבין אילו מתחרים מופיעים במילות המפתח המובילות?

כיצד בנוי האתר של המתחרים שלך? אילו מוצרים הם מציעים לעומת המוצרים אותם אתה מציע באתר?

מומלץ להכנס לדפים ראשיים ובנוסף גם לדפי המוצר עצמם ולבחון את כמות התוכן המופיעה בכל אחד מהמוצרים.

מומלץ להתייחס לתוצאות המופיעות במנוע החיפוש תחת הביטויים המובילים ולהבין האם יש לאתר סיכויים להכנס לעמודים הראשונים. בסרטון המוצג מעלה, ניתן לראות שהתוצאות המופיעות במיקומים הראשונים במילות מפתח המובילות, מופיעים אתרים של אוניברסיטאות ולכן הסבירות שהאתר ייכנס למקומות הראשונים היא נמוכה – גם אם יושקעו תקציבי קידום רבים.

בסופו של יום – חייבים להבין ולכבד את מה שגוגל מציג בפנינו, גוגל בעצם מספר לנו מה הן ההעדפות שלו ומומלץ שנבין את התמונה ולפי כך נתכנן האסטרטגיה המתאימה.

גלעד קמר - מנכ"ל וובס
גלעד קמר

גלעד קמר, מנכ”ל ומייסד וובס – חברה לקידום אתרים באינטרנט.


אני מביא איתי ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום הקידום האורגני והמון יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו