קישורים – האם זה באמת חשוב לקידום האתר?

סביר להניח שיצא לכם לשמוע את המונח קישורים איכותיים לאתר.

מהם קישורים לאתר?

גוגל מציב פרמטרים בפני בעלי עסקים לגבי מה יקנה להם את "הזכות" להיות מדורגים גבוה במנועי החיפוש

אחד הפרמטרים המרכזיים והחשובים הם קישורים. לשם ההבנה ניתן לקרוא לקישורים המלצות וכך צריך להתייחס אליהם.

מהו קישור איכותי?

נניח שיש לנו אתר בתחום עיצוב הפנים. האם ניתן להניח שהמלצה מסמכות בכירה כמו מאקו לייף סטייל/בית ונוי /בניין ודיור וכדומה

תהיה חזקה יותר מאשר המלצה מעיריית תל אביב? הרי אתר עיריית תל אביב  נחשב לסמכותי, אתר בעל תוכן וכניסות מרובות, אך בכל הנוגע לתחום העיסוק זה לא רלוונטי לחלוטין. סביר להניח שזה רק יגרע מאיכות הקידום. 

 לאחר שהבנו מהי המלצה איכותית נשאלת השאלה "מה לעשות אם אין לי קישורים מאתרים איכותיים?" התשובה לשאלה זו מבדילה בין חברת קידום בינונית לחברה איכותית. לא לכל עסק יש המלצות וקשרים או בכלל חשק להתעסק בנושאי סמכויות לאתר, הרי לשם כך הוא משלם לחברת קידום אתרים.

בניית קישורים

חברת קידום איכותית תתמקד בסמכויות אוף סייט, מה שאומר בניית קישורים ממליצים מאתרים חיצוניים בעלי סמכות בעיני גוגל, לתוך האתר שלך ובכך תגדיל את הבאזז התקשורתי שלכם. סביר להניח שמרבית הקישורים ייבנו ע"י חברת הקידום ואם כך הדבר, יש לבדוק את איכות הקישור.

קישור איכותי

קישור איכותי או המלצה איכותית בנויה ממספר פרמטרים:

דומיין בנישה של הלקוח – דומיין העוסק בתחום עיסוק הלקוח או תחום דומה לו  ובעל ציון גבוה בעיני גוגל.

בלוג איכותי ואמין-בניית אתר בלוג סביב אותו דומיין שממליץ על העסק אותו נרצה לקדם.

תוכן רלוונטי-העברת ההמלצה תיעשה ע"י מאמר רלוונטי ואיכותי.

גלעד קמר - מנכ"ל וובס
גלעד קמר

גלעד קמר, מנכ”ל ומייסד וובס – חברה לקידום אתרים באינטרנט.


אני מביא איתי ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום הקידום האורגני והמון יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו