קידום אתרים במרכז

קישורים נכנסים
חברת וובס פתרונות באינטרנט מבצעת קידום אתרים במרכז מזה מספר שנים עבור לקוחות מתל אביב, גבעתיים, רמת גן, חולון ועוד. מאחורינו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים מכל אזור גוש דן, ביניהם חברות, ארגונים ועסקים מכל סדר גודל ותחום פעילות. ישנן סיבות רבות למוניטין המצוין שרכשנו בתחום קידום אתרים במרכז, ובראשן מקצועיות נטולת פשרות המבוססת על הסמכות ייחודיות בחו"ל, על התאמה מדויקת לדרישות ולמסגרת התקציב, וכמובן על תוצאות המדברות בעד עצמן. יתר על כן, לאורך השנים ולאור היכרות מעמיקה עם המתרחש בענף, פיתחנו מסגרת שירות ייחודית המעניקה ללקוח מקסימום שקיפות ובהירות, יכולת בחירה מיטבית ללא כבילות להסכמים ארוכי טווח, ותמורה מרבית של קידום כל המילים וביטויי המפתח הרלוונטיים. על תחומי התמחותנו המרכזיים נמנים קידום אורגני, קידום ממומן וניהול מוניטין ברשת, ובשורות הבאות נתאר למענכם בקצרה מספר היבטים בסיסיים של העבודה.

אופטימיזציה – על מה ולמה?

אולי מדובר במילה שוברת שיניים, אך היא חשובה מאוד עבור קידום אתרים במרכז ואי אפשר בלעדיה. את חשיבותה אפשר להבין כבר מהביטוי Search Engine Optimization או בקיצור SEO שתורגם בעברית ל- "קידום אתרים". אם תסתכלו על הביטוי המלא באנגלית תראו את המילים אופטימיזציה ומנוע חיפוש, והמשמעות השלמה היא הטבה של אתר האינטרנט שלכם לדרישות ולצרכים של המנוע. כלומר, אנו מבצעים על האתר מספר פעולות שיסייעו למנוע החיפוש להבין את המידע והנתונים שבן בצורה קלה ומהירה, בלי טעויות או קשיים. בתוך כך, הפעולות מכוונות את מנוע החיפוש להבין במה האתר שלכם עוסק ומה הוא מציע לגולשים. ככל שפעולות אלו (ונוספות לאורך הזמן) יהיו טובות ומקצועיות יותר, כך יופיע האתר גבוה בתוצאות החיפוש תחת מילים וביטויי חיפוש רלוונטיים עבורכם.

מה אנחנו עושים עבור האופטימיזציה של האתר?

אופטימיזציה היא שם כולל לפעולות רבות ומגוונות שאנו מבצעים בשלבים שונים, החל מאתר קטן המצוי בשלבי הקמה ועד לאתרים גדולים ומבוססים. הלכה למעשה, מנוע החיפוש משתמש בעשרות קריטריונים על מנת לתאים את החיפוש הטוב והאיכותי ביותר לצרכי הגולשים, ולכן הוא בוחן גם את אמינות הקישורים שנכנסים ויוצאים מהאתר, את כמות הזמן שמבלים בו גולשים, עד כמה פופולארי כל עמוד באתר, ועוד. כפועל יוצא מכך, עלינו להפעיל מגוון רחב של כלים במהלך קידום אתרים במרכז, שאחריהם ואחר תוצאותיהם אנו מבצעים מעקב קפדני, מדווחים ללקוח ומשפרים במידת הצורך. כך לדוגמא, אנו מקנים חשיבות גדולה למבנה האתר כך שיהיה מסודר בהיררכיה נכונה, המאפשרת לגולשים להגיע לדפים החשובים במספר קטן ביותר של הקלקות, שתהיה בו מפת אתר אם הוא מורכב וגדול, שיאורגן לפי קטגוריות ותתי קטגוריות, שתהיה נוכחות נכונה למילות וביטויי המפתח, וכדומה. המטרה היא לא רק לשפר את חוויית המשתמשים ומכאן להביא להקטנת זמני נטישה ולשיפור המוניטין והפופולאריות, אלא גם לשפר את המיקום בתוצאות בהיותו של האתר נגיש ומובן למנוע החיפוש.

מה עוד תכלול העבודה על האתר?

מלבד האמור לעיל, תהליך קידום אתרים במרכז יכלול עוד מספר פעולות חשובות על האתר. כך לדוגמא, אנו עוברים על תגיות המטא ומוודאים שהן אכן מסייעות למנוע החיפוש להבין מהו תחום עיסוקו של האתר ושל העמודים הספציפיים בו, ואותו הדבר לגבי תגיות האלט שמסייעות בהבנת משמעות התמונות שהאתר מכיל. כמו כן, אנו שמים דגש מיוחד על התכנים שבאתר ודואגים שיהיו מקוריים ומעניינים, ומעניקים לגולשים ערך מוסף. בין אם מדובר בתכנים שיווקיים, מקצועיים או אחרים, עליהם להיות כתובים בצורה ברורה וקולחת, לשלב בצורה נכונה את מילות וביטויי המפתח, להיות מחולקים לפסקאות עם כותרות ראשיות ותתי כותרות, ועוד.

נותנים כוח לאתרים במרכז

כאמור, מנועי החיפוש מדרגים את האתרים בתוצאות החיפוש לפי קריטריונים שונים שמוטמעים באלגוריתם, כאשר לחלק מהקריטריונים אנו נותנים מענה עם פעולות חד פעמיות ונקודתיות, ואילו אחרות נפרשות לאורך זמן וכרוכות בפיקוח מתמיד. כך לדוגמא, יש לוודא כי האתר נטען מהר ולא פחות מתוך ארבע שניות, שכן גוגל ומנועי חיפוש אחרים מחשיבים זאת כאיכות עבור הגולשים. את היעד הזה ניתן להשיג במספר פעולות כדוגמת איחוד קבצים, הקטנת תמונות, ארגון האתר, ויתור על תכנים שאינם כה חשובים, בדיקת שפות התכנות, ועוד. פעולות אלו תורמות לקידום במנועי החיפוש וכן לחוויית המשתמש, שהיא לא פחות חשובה ומשפיעה בתורה על הקידום במעגל של איכות. אגב, גם את חוויית המשתמש ניתן לשפר באמצעים מגוונים, החל בתכנים מעניינים, דרך מהירות הטעינה ועד לדפים ספציפיים כמו "צור קשר" – המאפשר להתקשר עם בעלי האתר בלחיצת כפתור (למייל, לטלפון במשרד, לסלולרי וכדומה).

פנו אלינו לשירותי קידום אתרים

זו הייתה סקירה רק סקירה קצרה של מספר פעולות שאנו מבצעים במהלך קידום אתרים במרכז, אותן אנו מתאימים למצב האתר, ליעדים שלכם ולמסגרת התקציב העומדת לרשותכם. על מנת לקבל עוד פרטים בנושא וכדי לשמוע על שירותינו הנוספים, דברו איתנו בטלפון 04-6053067 או במייל info@webs.org.il.
phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו