קידום אתרים בצפון

קידום אתרים
Webs Internet Solutions היא חברה הממזגת בין רוח צעירה, היכרות עם הכלים היעילים והחדשניים ביותר לקידום אתרים, וניסיון רב שנים בעבודה עם לקוחות מכל המגזרים. שירותינו כוללים קידום אתרים בצפון עבור לקוחות מכל סדר גודל ובשלבים שונים של הקמת ופעילות האתר, והערכים המנחים אותנו הם מתן חוויה אחרת והוגנת עם תמורה מלאה להשקעתכם.

מקדמים את האתר שלכם בגוגל, אבל אחרת

לאורך השנים עבדנו עם לא מעט לקוחות שפנו אלינו לצורך קידום אתרים בצפון וקיבלו תמורה מלאה. לכן, אנו יודעים היטב שבכל הקשור לאינטרנט אין כמעט הבדלים בין המרכז לפריפריה, ושגם עסק הממוקם בחיפה, בקריות, בכרמיאל או בעכו צריך להתמודד מול תחרות רצינית. אכן, גוגל אינו מבדיל במיוחד בין עסקים השוכנים בתל אביב או בעפולה, ומה שחשוב לו הוא מילות המפתח ואופטימיזציה שביצענו עבור מנוע החיפוש. על כן, בשורה התחתונה מה שצריכה חנות בגדים בתל אביב נדרש גם עבור חנות השוכנת בטבריה, כמובן עם השינויים המתחייבים. מה שהכי חשוב לנו שתדעו, שאצלנו עושים קידום אתרים בצפון בצורה שונה לחלוטין ממה שאתם (אולי) מכירים. הכוונה אינה דווקא לפעולות הטכניות אלא לתפיסת השירות. אנו מכירים טוב מאוד סיפורים של לקוחות בצפון שהגיעו אלינו אחרי שנכוו בעבודה עם חברות קידום, שמצד אחד הבטיחו המון וסיפקו מעט, מצד שני הערימו קשיים על הבנת התוצאות, ומצד שלישי הציבו לא מעט מגבלות ואילוצים. אנחנו עובדים בצורה שונה לחלוטין: בראש ובראשונה אתם מקבלים מאיתנו ביטויים לקידום בלי שום הגבלה וללא מספר מסוים של מילים. בנוסף, אנו מחויבים לעבוד מולכם בשקיפות מלאה כדי שתבינו בדיוק עד כמה הפעולות שלנו מוצלחות ואפקטיביות. מדי חודש תקבלו מאיתנו דיווחים מפורטים ועדכונים ברורים לחלוטין. ולא פחות חשוב: אנחנו לא כובלים אתכם! פשוט כי ברור לנו שתהיו מרוצים מהתוצאות, וגם ברור לנו שלקוח כבול לחוזה לא יהיה שמח באמת בבחירתו. המשמעות היא שתמיד תוכלו לבחור אם להמשיך הלאה איתנו, בלי שום התחייבות כובלת לטווח הארוך. כמובן, יכולנו לספר המון על הפרמטרים השונים שאנו מפעילים כדי לקדם אתכם, ומי שרוצה להכיר אותם מוזמן לעיין בבלוג ובעמודים הרלוונטיים באתר שלנו.

ומה עם קידום ממומן?

ברור! קידום אתרים בצפון אינו שלם בלי האפשרות לקמפיין PPC. במקרה שאתם עוד לא יודעים במה מדובר, הכוונה היא לאחד הכלים הכי מרכזיים היום לשיווק באינטרנט. המטרה שלו היא להגביר את התנועה של הגולשים לאתר שלכם ולעשות זאת בצורה מהירה מאוד, על ידי מודעות שמופיעות בחלק העליון של תוצאות החיפוש בגוגל. בניגוד לקידום האורגני, כאן צריך לשלם על כל מודעה בהתאם למספר ההקלקות עליה, וניתן לשפר בכל עת את הקמפיין על ידי שימוש במגוון כלים אנליטיים שגוגל מספקת. למה ולמי בצפון כדאי לעשות קמפיין PPC? ניקח למשל משר עורכי דין שרוצה להביא לידיעת הציבור את האפשרות להוציא דרכון רומני, המקנה אזרחות אירופאית. מאחר שמדובר באפשרות חדשה חשוב ליצור ערוץ חזק ומודעות גבוהה, שלאתר הנוכחי עדיין אין. הדבר נכון לגבי שורה ארוכה של עסקים, החל מחנות שיוצאת עם ליין חדש של בגדים, דרך משרד אדריכלים שבדיוק השלים את בניית האתר שלו, וכן הלאה. בכל מקרה, העיקרון הוא מקסימום חשיפה במינימום זמן אבל בעלויות נוחות בהרבה מכל מדיה אחרת, ועם שליטה גבוהה מאוד בתקציב. כמובן, את הקמפיין אנחנו בונים במיוחד עבורכם בהתאמה אישית מלאה מבחינת מאפייני קהל היעד, ביטויי המפתח הרלוונטיים, קישורים לאתר או לפייסבוק, תוכן שיווקי מעולה, וכדומה.

מנהלים את המוניטין שלכם ברשת

אנו חיים בעידן של חופש ביטוי נרחב, וטוב שכך, אבל לא פעם הדבר מוביל ליצירת מוניטין שלילי ברשת. מדובר למשל בכתבות תחקיר בלתי אוהדות, ביקורות והשמצות, פסקי דין המערבים את שם העסק, ועוד פרסומים שמופיעים גבוה בגוגל ויוצרים תדמית רעה. הבעיה הזו מוכרת לרבים וטובים, ולמרבה הצער היא יכולה לקרות לכל אחד. אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אנחנו יודעים לבנות לכם נכסים ברשת שיש להם שתי מטרות חשובות: האחת היא לדחוק אחורה, למטה ולדפים הבאים של גוגל את האזכורים השליליים עליכם. השנייה היא שהנכסים החיוביים האלה ימשיכו ללוות אתכם גם בטווח הארוך ולתרום לקידום שלכם בגוגל ולתדמית חיובית בכלל. אנו יודעים שמדובר בתקופה לא פשוטה עבור הלקוח שלנו ולכן פועלים במרץ כדי לחלץ אותו מהבוץ הדיגיטאלי, החל מפנייה לאתרים כדי להסיר את האזכור השלילי, דרך בניית נכסים ברשתות החברתיות, הקמת וניהול בלוגים בפלטפורמות הכי חזקות באינטרנט, פרסום סרטונים ביוטיוב, ועד ליציאה בקמפיין ממומן. חשוב לזכור שניהול מוניטין ברשת יכול לקחת זמן, אבל עם קצת סבלנות והרבה מקצוענות אפשר בהחלט להפוך את הקערה על פיה. למידע נוסף על קידום אתרים בצפון ולקבלת ייעוץ מקצועי צרו קשר עם הצוות שלנו בטלפון 04-6053067 או במייל info@webs.org.il.
phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו