כל מה שצריך לדעת על מחירי קידום אתרים בגוגל

אתר לכל עסק

הפעם אנו עוסקים בנושא החשוב של קידום אתרים בגוגל והעלויות הקשורות בכך. אין ספק כי שיווק ופרסום הוא ה"דלק" של העולם העסקי. זה לא משנה אם אתם מוכרים מזרנים, משווקים שעונים או מוכרים קורסים כאלה או אחרים, חשוב שתחלקו את תקציב הפרסום שלכם באופן יעיל. וללא ספק, אחת הנישות החשובות ביותר בפרסום כיום, נקראת קידום אתרים. אף אחד לא רוצה לשלם יותר מכפי שנחוץ על שירות, חשוב ככל שיהיה. אז אם אתם רוצים לדעת הכל על קידום אתרים בגוגל מחיר – אתם במקום הנכון.  

אך לפני שניתן להתייחס אל קידום אתרים בגוגל מחיר, הבא נראה בקצרה מהי המטרה שעומדת מאחורי הדברים. קידום אתרים בגוגל נועד להשיג מגוון רחב של מטרות משלימות. לדוגמא, הקידום נועד להגביר את החשיפה לאתר, למותג נבחר או לשורה של מותגים וכן לנכסים דיגיטליים כגון דפי נחיתה. מעבר לחשיפה, שהיא כמעט המובן מאליו, ניתן להצביע על מטרות נוספות כגון איסוף לידים, סגירת יותר מכירות ובסופו של יום, הכנסות גבוהות יותר. כל זה, הצד של התמורה שמקבלים. מהצד השני, נמצא המחיר שאתם מתבקשים להוציא מהכיס כדי ליהנות משירות איכותי, ראוי ומקצועי. 

 

מהו הכלל הבסיסי של עלויות קידום אתרים בגוגל 

בשורות הבאות תכירו מושגים ועקרונות רבים, המשפיעים על קידום אתרים בגוגל מחיר – כלומר כמה באמת עולה תהליך הקידום. הכלל הבסיסי בנושא הוא שכדאי לשלם כל עוד התשואה על ההשקעה הזאת משתלמת. כן, קידום אתרים הוא נכס לעסק, משום שמטרתו לייצר לכם זרימה של לקוחות וזרימה של מזומנים ועסקאות בתוך פרק זמן נראה לעין. 

פרסומאים נוהגים לציין מונח שנקרא ROI, שהוא החזר התמורה על ההשקעה. בכל השקעה ובפרט בניו מדיה (כגון פרסום וקידום אתרים בגוגל), צריך לשאול את השאלה, לא רק כמה משקיעים אלא גם כמה מקבלים בתמורה. על עוד הסכום שמקבלים בגין כל תקציב נוסף עולה על הסכום שהושקע, זה משתלם. במידה ומשקיעים סכום נוסף ולא רואים קפיצה ושיפור נוסף בקידום של האתר ובהכנסות ממנו, זה אומר שהגענו לרף המחיר המתאים הנוכחי, לעת הזאת. כמובן שכל זאת צריך לעמוד במסגרת תקציבית המתאימה לגודל העסק ולתקציבים הגיוניים לעת הנוכחית (בהמשך נסביר עוד על כך). שימו לב כמה רב העניין ב-ROI: על פי חיפוש זריז בגוגל, קרוב ל-800 מיליון תוצאות קיימות עבור הנושא הזה.

 

מחירי קידום אתרים בגוגל

 

 

מדוע טווח המחירים רחב יחסית 

אם תנסו להריץ חיפוש פשוט בגוגל, תחת ביטוי כגון "קידום אתרים בגוגל מחיר" או "כמה עולה קידום אתרים", תיווכחו כי קשה למצוא מחירון אחיד, ברור ומוצהר. לכאורה זה, מוזר, אך למעשה יש סיבה לכך שטווח המחירים רחב כל כך. קודם כל, קונים פה שירות מתמשך ומורכב. זה לא מנה במסעדה שמאוד קל לתמחר. כמו כן, לכל עסק ולכל אתר ישנם יעדים שונים, פניה לסוג אחר של לקוחות, אופי קצת שונה (או שונה מאוד) של נכסים דיגיטליים. גם בענף הפרסום הוותיק יותר, כל חברה מתכננת ומגדירה תקציב פרסום המתאים לאפשרויותיה בנקודות זמן שונות. 

קידום אתרים הוא לא מוצר מובנה, כמו מכונית, נניח, או רכישת שולחן. ונגלה לכם עוד סוד – המחיר של הקידום מאוד תלוי באופי התחרות. וזו לא רק התחרות העסקית הישירה שלכם אל מול המתחרים שלכם, אלא גם תחרות אל מול האלגוריתם של גוגל! נבהיר למה הכוונה: צריך לזכור שהרבה עסקים מתחרים על ביטויים מסוימים, ורוצים לתפוס מקום מרכזי בחיפושי גוגל. ככל שרוצים להשיג קידום אל מול מתחרים אחרים שנחשבים לאגרסיביים (שמשקיעים תקציב ניכר), כל מתחרה צריך להשקיע בהתאם לתחרות לטובת הקידום. אם מתמודדים מול פחות מתחרים או מול פחות אתרים (בקידום תחת מונחים עסקיים נבחרים), זאת אומרת שאפשר להשיג תוצאות טובות, במחירים נמוכים יותר. 

בנוסף, קידום אתרים הוא תחום מאוד דינאמי, משום שגוגל מכניסה לעיתים קרובות שינויים באלגוריתם שלה ובאופן שבו היא בודקת אתרים לעומק. במידה וגוגל משיקה שינויים שמשפיעים על תוצאות החיפוש באופן רוחבי, עשוי להתברר כי על מנת להשיג תוצאות רצויות וגבוהות, יש צורך להפנות תקציב נוסף לאור ההתפתחויות החדשות. אבל יש דבר חשוב אפילו יותר והוא היכולת, הידע והניסיון של מי שמבצע עבורכם את קידום האתר. על יכולות גבוהות צריך לשלם, זה נכון בענף הפרסום והשיווק, כפי שזה נכון בכל שירות עסקי אחר.  

רוצים לדעת יותר על טווח המחירים הרלוונטי כיום? הצגה מוחשית לכך שאפשר למצוא כל מיני טווחי מחירים של קידום אתרים בגוגל, אפשר למצוא בחיפוש שלוקח פחות משניה. זה מה שנותן חיפוש של "קידום אתרים בגוגל מחיר":

 

 

 

מחיר מבוסס תוצאות עבור חשיפה בגוגל 

היבט חשוב ביותר של קידום והמחיר שהשירות הזה עולה, נשען על איכות השירות. מה שיפה עם קידום אתרים, זה שמדובר בתחום שגם מי שלא מבין אותו, יכול לקבל נתונים שיבהירו לו עד כמה המקדם עושה עבודה טובה. 

כל מקדם ראוי לשמו יוכל להראות ללקוח השוכר את שירותיו, כיצד ההשקעה של תקציב בקידום, משפרת את החשיפה שמשיג האתר, ביחס למתחרים וביחס לשוק שבו הוא פועל. במילים אחרות, כאשר התוצאות שמצליחים להשיג הן טובות, זאת אומרת שהתקציב הושקע בצורה חכמה ויש תמורה עסקית מוכחת. ניתן לבדוק זאת על ידי בדיקת מספר הכניסות לאתר, כיום לעומת מה שהיה בעבר. ניתן לבדוק זאת בצורה תהליכית ותקופתית, ביחס למתחרים וביחס לביטויי חיפוש (מילות מפתח), שבהם רוצים לחזק את הנוכחות ברשת. 

חברות לקידום אתרים שיש להן ניסיון ברור, שתיק הלקוחות שלהן עשיר ומידת ההשקעה בכל לקוח רבה, משיגות תוצאות משופרות ללקוחות. חברה איכותית לקידום אתרים תשקיע בתהליך הקידום, הן מבחינת שעות עבודה והן מבחינת תהליכי עבודה. שירות איכותי ללקוח כולל אפיון ובדיקות, ניתוח סטטיסטיקות, הבנת מתחרים, חקר מילות מפתח, עדכון בדוא"ל ופנים אל פנים של מקדם השירות (בעל האתר) ועוד. שימוש לב שבתחום קידום האתרים, חברה מקצועית היא בעצם הרבה יותר מאשר בעלת איכויות טכניות. יש צורך במוסר עבודה, זריזות, לימוד בלתי פוסק, יכולת משלימה בשיווק ובפרסום ועוד. 

 

העלות של קידום אתרים בגוגל לתקופת זמן 

עסק שואף להשיג תוצאות גבוהות, לאורך זמן. ולכן, עוד דבר חשוב שצריך להבין לגבי עלויות של קידום אתרים, זה שמדובר על תהליך שוטף ולא חד פעמי. מי שמגדיר מטרה, כגון להיות בין העשרים האתרים הראשונים בגוגל תחת מונח של "מכירת קטנועים", יוכל להשיג את התוצאה בעזרת מקדם טוב אם יושקע תקציב מתאים לפרק זמן מסוים. אבל צריך להיות מוכנים לכך שבכל תקופת זמן יש צורך להמשיך להשקיע בקידום כדי לשמור או לחזק את המיקום. אם קמים יום אחד ומחליטים שהשגנו את היעד ומפסיקים להשקיע בכך, יגיעו מתחרים אחרים ובעזרת תקציב משלהם, יתחילו לדחוק את המיקום הגבוה בגוגל שהושג במאמץ רב ובהשקעה נאותה. לכן, צריך להיות ערוכים לכך שתחילה יש להיכנס לקידום עם תקציב שמותאם לשוק (עד כמה הוא תחרותי ואגרסיבי). ואז לאחר כניסה ראשונית למקום גבוה בגוגל, צריך לשמר את קידום האתר, עם תקציב נוסף.  

 

וודאו כמה תמורה אתם באמת מקבלים 

ישנם לקוחות אשר פונים אל חברה לקידום אתרים ומנסים להתמקח באגרסיביות. האם זה צעד מתבקש? לאמיתו של דבר, גם מי שאוהב להתמקח צריך להבין שמאחורי המחיר שאתם צפויים לשלם עבור קידום אתרים, יש סל של שירותים שאתם יכולים לקבל בתמורה. לא תמיד יהיה נכון להוזיל את המחיר בצורה כזאת, שאיכות השירות וסל השירותים יפגעו כתוצאה מכך. הביאו בחשבון כי לצורך קידום אתרים, מקדמי אתרים עשויים לבצע פעולות שונות ומגוונות, למשל:

  1. מחקר מילות מפתח – זהו אחד השלבים הראשונים שאליו ניגש מקדם אתרים מקצועי. מטרת המחקר היא לזהות את המילים והביטויים שדרכם אנשים צפויים להגיע לאתר שלכם, דרך גוגל.  
  2. העלאת תכנים חדשים לאתר לכל פרק זמן מוסכם. אתרים איכותיים משפרים את המיקום בגוגל וגם מאריכים את משך השהות של גולשים באתר. גוגל מייחסת משקל גבוה לאתרים עם תכנים טובים, שמושכים גולשים לאורך זמן. 
  3. שיפור תכנים ודפים קיימים, פעולה שנקראת אופטימיזציה. שיפור תכנים הופך תכנים פחות טובים (מבחינת גוגל), לתכנים יותר איכותיים, ששווים מקום גבוה בתוצאות החיפוש. 
  4. הכנסת קישורים. אלמנט חשוב שמשפר את הניווט בתור האתר וכן אל אתרים אחרים (שאינם מתחרים עסקיים). 
  5. המקדם עשוי להביא בחשבון היבטים משלימים כגון תחזוקה של דומיין ואחסון אתרים, אם התחום הזה נכלל בשירות המבוקש. 
  6. מעקב שוטף אחר איכות הקידום, באמצעות כלים כגון גוגל אנליטיקס. 
  7. רמת הקשר עם המקדם. כלומר המשמעות היא רמת האינטנסיביות של קבלת עדכונים שוטפים ומתן הסברים על תהליך הקידום, מזמן לזמן.  

 

האם קידום אתרים בכמה מאות שקלים יכול לעבוד 

כפי שציינו קודם, קידום אתרים בגוגל מחיר יכול להתפרש על פני טווח מחירים מסוים. הטווח הזה הוא תוצאה של ההיצע, אך גם של אלמנטים רבים אחרים. אם כן, כעת נעבור למה שעשוי לעניין אתכם: האם ניתן להצליח עם קידום אתרים, בתקציב חודשי של כ-800 עד 1000 ₪ או פחות. ברמת התחרות שיש כיום בגוגל עבור ביטויים נפוצים, תקציבים פרסום כאלה לא יכולים לעבוד לאורך זמן. אלה תעריפים הפסדיים, ולכן מקדם אתרים מקצועי לא יוכל להציע בתעריף כזה שירות באיכות טובה. אלא אם כן מדובר בקידום של אתר בסיסי מאוד, על ידי מקדם מתחיל ובתחום שהוא כמעט נטול תחרות. 

קידום אתרים במחירים של כ-1500 או 2000 ₪ ומעלה יכול להיות רלוונטי לעסקים קטנים, כאשר לחברות גדולות או בתחומים רוויי תחרות, התקציב יכול להגיע לפי שתיים או שלוש ויותר. תמיד, שאלו את המקדם שלכם לא רק כמה אתם משלמים אלא גם מה אתם מקבלים. תוכלו לדעת שהתמורה הוגנת, כאשר מקפידים לספק לכם:

  1. דוחות שוטפים אודות המיקום שלכם בגוגל לאורך זמן. 
  2. פרטים לגבי תכנים שהוכנו עבורכם והפלטפורמות הנוספות שבהם נעזרים כדי לבצע את קידום האתר (למשל טאבולה, אאוטבריין וכדומה). 
  3. מידע לגבי אלו פעולות של אופטימיזציה נעשו, הן מבחינה טכנית והן מבחינות נוספות שיכולות להיות רלוונטיות לכם. 
  4. שירות שוטף – כלומר הביא בחשבון מהי הזמינות ומהירות התגובה של המקדם, הן לשאלות שוטפות והן למקרים מיוחדים שעשויים להידרש מעת לעת. 

 

איך אדע אם הצעת המחיר שקיבלתי סבירה והגיונית 

אם קיבלתם הצעת מחיר לצורך קידום האתר שלכם בגוגל ואתם לא בטוחים מזה המשמעות, תוכלו להיעזר בכללי האצבע הבאים. שימו לב שמדובר בהערכה וכאמור צריך לבדוק מה בדיוק אתם מקבלים עבור תקציבים כאלה:

  1. עבור עלות של כ-1000 עד 2000 ₪ ניתן לקדם בצורה סבירה אתר רגיל, שזקוק לביטויי קידום ללא תחרות עזה. מכיוון שהמקדם צריך לעבוד בצורה פחות אינטנסיבית, עדיין אפשר לקבל תוצאות די טובות, במחיר הזה. מאוד הגיוני לעסקים קטנים יחסית. 
  2. עבור עלויות של 2000 – 4000 ₪ ניתן לקדם בצורה טובה, אתרים של עסקים בינוניים וכן אתרים שפועלים בתחום יחסית תחרותי. בטווח הגבוה של המחירים, מדובר כבר על תחומים אגרסיביים מאוד. מדובר על צורך בהכנסת הרבה תכנים איכותיים, לעיתים קרובות, שימוש בקישורים מגוונים והרבה SEO ברמת האופטימיזציה השוטפת. 
  3. עבור עלויות גבוהות מכך, כבר מדובר בשירות שנדרש לרוב לעסקים מאוד גדולים או יוצאי דופן. 

 

המחיר של קידום אתרים בגוגל ביחס לחלופות

על מנת לבצע קידום אתרים איכותי ומקצועי, יש צורך בלא מעט השקעה של זמן ומאמץ. בעוד שקידום ברמה מינמלית זה פעולה שאנשים יכולים לבצע בעצמם (אם מוכנים ללימוד עצמי), בדרך כלל זה לא משהו שמחזיק מעמד לאורך זמן. לא רק שקידום עצמי משיג תוצאות הרבה פחות איכותיות מקידום מקצועי, ההשקעה של הזמן בנושא הזה עבור מי שלא עוסק בכך באופן שוטף פשוט כבדה מדי. אבל יש עוד סיבה לכך שאנשים מעדיפים לשלם עבור קידום אתרים בגוגל. הסיבה היא שביחס לחלופות, מדובר למעשה במחיר סביר לאור האפקט הפרסומי. 

צריך לזכור שקידום אתרים בגוגל נועד להביא נפח גדול הרבה יותר של גולשים, לאתר העסקי. זה יכול להיות שיפור תעבורה לאתר מכירות, לאתר תדמיתי או לאתר משולב, אבל תוספת הגולשים נועדה להביא לשיפור בהכנסות העסקיות. הגולשים שמגיעים באמצעות גוגל מתייחסים לתוצאות הטבעיות בצורה חיובית יותר לעומת פרסום בתשלום (קידום ממומן, כלומר כקידום שאיננו אורגני). אנשים כיום מתייחסים בחשדנות ואף ברתיעה למודעות שמופיעות בגוגל כמודעות בתשלום, כלומר כאלה שמסומנות כמודעה. ראו כאן לדוגמא:

 


כאן מדובר על מודעות שנקנו מגוגל. אלה מודעות שעבור כל הקלקה בהן ולעיתים עבור חשיפה, משלמים כסף רב. מצד שני, אנשים מודעים לכך שאלה פרסומות ולכן מתייחסים בחשדנות לגבי מה שמובטח בהן. לעומת זאת, לתוצאות קידום אתרים בצורה אורגנית, אנשים מתייחסים בצורה יותר טבעית, ממש כמו המלצה. הנה תוצאות אורגניות לאותו ביטוי. שימו לב שאלה תוצאות חזקות, שאליהן נחשפים הרבה מאוד גולשים שמחפשים כרגע טבעות למכירה. העסקים שזוכים לחשיפה מהסוג הזה, השקיעו בדרך כלל כסף וזמן עבודה של מקדם טוב, כדי להגיע לתוצאות חזקות מסוג זה.

 


שימו לב שעסקים שלא משקיעים בקידום אתרים, מתחבאים שלא מרצונם בתוצאות חיפוש חלשות. כלומר, הם לא יהיו בעמודים הראשונים שבהם גוגל מציגה את התוצאות שהגולשים בסופו של דבר נכנסים אליהן. מי שלא נמצא במקומות גבוהים, מפספס לקוחות בכל פעם מחדש. 

 

קידום אורגני – התקציב שנמצא בשליטה 

דבר נוסף לגבי קידום אורגני בגוגל מחיר – ברגע שמצאתם מקדם לטעמכם, אתם מקבלים וודאות. אתם לומדים מהר מאוד כמה כסף אתם משקיעים בכל חודש ויכולים לקבל בשוטף עדכונים לגבי מה שקיבלתם בתמורה. אתם יכולים לראות איך ההכנסות גדלות ואיך מספר הלקוחות שלכם גדל. אבל מה שלא פחות חשוב, מסגרת התקציב הפרסומי שלכם נשמרת בקפדנות. 

עסקים רבים שהחלו לפרסם בגוגל, בשיטת קידום ממומן, מגלים שתקציב הפרסום מתנפח אבל התוצאות לא מגיעות בהתאם. זאת מכיוון שבפרסום ממומן הקשר בין תקציב הפרסום לבין ההצלחה איננו כה פשוט למדידה. (כמו כן, קמפיין שלא השיג את המטרה, לא מסייע לחיזוק תוצאות חיפוש והוא מתבטל לאחר סיומו).

בניגוד לכך, מי שמשקיע בקידום אתרים בגוגל בשיטה האורגנית, מרוויח פעמיים. פעם אחת, הוא מרוויח קידום בגוגל, הופעה בתוצאות חיפוש גבוהות, עם חשיפה טובה מאוד. פעם נוספת, הוא מרוויח קידום נוסף, מפני שהאלגוריתם של גוגל מעניק ערך גבוה לאתרים שהרבה אנשים מקליקים ונכנסים אליהם בעקבות חיפוש טבעי (לא ממומן, כלומר קידום אורגני). זהו מעגל היזון חוזר חיובי, שמגדיל עם הזמן את התשואה על המחיר עבור קידום האתר. 

ואם אתם רוצים עובדה נוספת, קבלו אותה – מעריכים כי מול כל הקלקה אחת על פרסום ממומן, מגיעות כ-8 עד 10 הקלקות על אתר עם קידום אתרים אורגני איכותי! אם הנתון הזה נראה לכם מוגזם, שאלו את עצמכם, דבר פשוט. מתי בפעם האחרונה נכנסתם בעצמכם למודעת גוגל ממומנת (כלומר מודעה), ומתי ביצעתם חיפוש גוגל רגיל, ונכנסתם לאחד או יותר מהאתרים שגוגל הציגה בפניכם. 

 

למה לשלם עבור קידום אתרים בגוגל 

אם עד כה עדיין לא ברור לכם לגמרי מה הסיפור הגדול, למה לשלם עבור קידום אתרים מקצועי, קבלו עוד נקודות למחשבה. 

  1. הרבה אתרים לא נעזרים בקידום בתשלום – זה נכון, אבל רוב האתרים גם לא נמצאים במקום בגוגל ששווה להם חשיפה מצוינת. קידום אתרים בגוגל מחיר תמורת חשיפה, זה השקעה משתלמת שתחושו בה בעוצמה. 
  2. מקדם אתרים מקצועי מכיר את גוגל באופן אישי ואפילו אינטימי. זאת אומרת, שהקידום של האתר שלכם ייעשה על בהתבסס על כל העדכונים השוטפים של גוגל, שסוגרים כל מיני פינות. למשל, פעם היה אפשר לקדם לבד אתר בעזרת שימוש במילות מפתח בסיטונאות. כיום, מי שמשתמש בצורה לא מקצועית ביותר מדי מילות מפתח, עלול להיענש על ידי גוגל (הדירוג של האתר עשוי לרדת). 
  3. תכנים מקוריים ולא משוכפלים – במחיר של קידום האתרים המקצועי, הביאו בחשבון שאתם מקבלים תכנים מקוריים, לא משוכפלים ולא מבוססי בוטים. תכנים משוכפלים או מועתקים עלולים להוריד את הדירוג בגוגל. מרבית בעלי האתרים, אם נודה על האמת, לא מוצאים את הזמן או הסבלנות להכין תכנים בעצמם. כלומר, עלויות עדכון האתר, התכנים, הבלוג וכיוצא בזה, נכללות במחיר של קידום האתרים שעליו הוסכם. הזמן שאתם חוסכים שווה לכם כסף, זה עד כדי כך פשוט. 
  4. קידום אתרים מקצועי מבוסס על פרקטיקות בדוקות, שהן תוצאה של ניסיון עשיר ולמידה בלתי פוסקת. הידעתם? מלבד האלגוריתם של גוגל שמתעדכן על הזמן, יש גם בודקים אנושיים שסוקרים תכנים מטעם גוגל. כאשר מכניסים את זה למשווה, יחד עם אלמנטים נוספים (כגון עדכון פנדה, עדכון הבנת שפה טבעית ועוד עדכונים שצפויים להיכנס בקרוב), מבינים מדוע נחוץ קידום מקצועי שיעבוד עבורכם. לגוגל כיום יש יכולת עיבוד שפה טבעית, יכולת לזהות אתרים איכותיים ויכולת לזהות "תוכן זבל". כיום יותר מתמיד שווה להשקיע באתר איכותי, עם תוכן איכותי ועם כלי קידום שעובדים בשבילכם. 
  5. ניסיון שמתורגם לתוצאות – העדיפו חברה לקידום אתרים, שהצליחה לשפר דירוגים של אתרים רבים אחרים. זה לא משנה אם מדובר באתרים בתחום שלכם או באתרים בענפים אחרים, זכותכם לבדוק בצורה כזאת את איכות השירות שאתם צפויים לקבל. בקשו ממקדם האתרים שאליו פניתם, לקבל לצד הצעת מחיר דוגמאות של אתרים שקודמו על ידם בתקופה האחרונה. תוכלו לבדוק את המיקום של האתרים הללו בגוגל. כך אפשר להיווכח מראש, שהשירות שניתן לכם מבוסס על ידע מעשי ועל יכולת ביצועית מוכחת. 

 

קידום אתרים בגוגל מחיר – אמת מול מיתוס 

כעת קבלו כל מיני עובדות חשובות, אמיתות ומיתוסים, לגבי קידום אתרים בגוגל מחיר. 

  1. האם המחיר לקידום יקר בשביל עסק חדש – זה לא מדויק. עסקים חדשים צריכים כמעט תמיד להביא בחשבון עלויות הקמה והתבססות. עסקים חדשים יכולים להתחיל עם תקציב לא גדול של קידום אתרים בגוגל (עבור ביטויים מסוימים), ולהעלות אותו בהדרגה. מי שמוותר מראש, יתקשה להביא לקוחות באונליין. ככל שהעסק שלכם פחות פיזי ויותר דיגיטלי, כך חשוב עוד יותר להשיג לקוחות דרך ערוצים מקוונים ובפרט באמצעות גוגל. 
  2. מתאים רק לעסקים גדולים – טעות. כיום כל סוגי העסקים יכולים להשיג תוצאות מעולות, בשיטת קידום אתרים אורגני. כמעט ללא יוצא מן הכלל, כל אתר שאתם מוצאים בגוגל, באחד העמודים הראשונים ובביטויים פופולריים, משקיע תקציב חודשי בקידום אתרים בגוגל. 
  3. תוצאות מהיום למחר – לא מדויק. קידום אתרים בגוגל, עם כל יתרונותיו, לא מתבצע מהיום למחר, יש צורך בתהליך עבודה מוקפד ומסודר. יש צורך להכיר את האתר, לבצע מחקר, מילים, תהליכי אופטימיזציה, הטמעת תכנים, שיפור טעינת האתר ועוד. ניתן להשיג תוצאות בפרק זמן סביר, בעזרת חברת קידום אתרים מקצועית. יחד עם זאת, אם מבטיחים לכם תוצאות כבר מחר בבוקר, זו כנראה הבטחה שלא יוכלו לעמוד בה. 
  4. אפשר לחסוך כסף על קידום אתרים בגוגל – ברמה מסוימת, אפשר לחסוך על קידום אתרים, אם אתם יכולים לעשות חלק מהעבודה בעצמכם. לדוגמא, אם אתם אוהבים לכתוב תכנים ויש לכם יכולת לכתוב מאמרים לאתר שלכם, זו דרך אחת שתוכל לחסוך לכם. אבל אם תגלו שאין לכם את הסבלנות לשם כך, פשוט היעזרו בשירות של קידום אתרים, שמספק לכם את כל חבילת השירות הנחוצה. כלומר עבור המחיר שאתם משלמים למקדם, תקבלו מחקר מילות מפתח, כתיבת תכנים, שיפור האתר מבחינת אופטימיזציה ועוד שלל פעולות. כל המכלול הזה יעלה את הדירוג בגוגל, כצעד שיווקי פרסומי שיכניס לכם כסף. 
  5. חשיבות הקשר והיחס האישי – קידום אתרים לא נעשה על ידי בוטים, אלא על ידי מקדמי אתרים בשר ודם, שמבינים היטב את תהליכי מאחורי הקלעים של גוגל. מקדם האתרים שלכם צפוי לנהל אתכם קשר אישי וקבוע. מלבד המחיר שאתם משלמים עבור השירות המקצועי, וודאו שאתם מקבלים נציג שמעדכן אתכם באופן שוטף ואישי, על כל העבודה שנעשתה ועל כל ההישגים שהושגו. כאשר אתם נמצאים בתמונה, העסק שלכם והאתר שלכם ירוויח מכך. 
  6. קידום אתרים בגוגל זה לא סתם מקצוע – זה נכון שקידום אתרים זה תחום שבו אין תחליף למקצועיות. יחד עם זאת, זה לא מקצוע טכני בלבד. בהכללה גורפת, מקדמי אתרים שנמצאים בתחום זמן רב ופועלים בו בהצלחה, הם אנשים שאוהבים את התחום התחרותי והמאתגר הזה. זו נישה ייחודית בענף הפרסום והשיווק, שבה צריך להיות טובים יותר מהאחרים, תוך למידה בלתי פוסקת. צריכים להיות זריזים, אחראים, מפוקסים, מדויקים. כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר, חפשו אצל חברת קידום האתרים את הלהט בעיניים. בקשו לדעת בלי להתבייש, למה הם טובים יותר מאחרים ומה הביא אותם להצליח בתחום הזה דווקא. 

 

בשורה התחתונה, קידום אתרים בגוגל זה לא שירות שניתן בחינם, אבל זהו שירות חשוב מאוד, שיוכל להכניס לכם כסף והרבה. רוצים לדעת איך נוכל לשפר את המיקום שלכם בגוגל, להביא לכם חשיפה והכל, בשיתוף פעולה הדוק, איכותי, אישי ומקצועי ובמחירים הוגנים? פנו אלינו, חברת וובס. מאות עסקים ומאות אתרים – לא טועים. 

גלעד קמר - מנכ"ל וובס
גלעד קמר

גלעד קמר, מנכ”ל ומייסד וובס – חברה לקידום אתרים באינטרנט.


אני מביא איתי ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום הקידום האורגני והמון יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו