קידום אתרי נדל"ן: ככה עושים את זה

קידום אתרי נדל

במאמר הבא אני רוצה לדבר אתך על אסטרטגיות וטקטיקות SEO שונות שבהן חברות נדל"ן יכולות להשתמש על מנת להגדיל את החשיפה שלהן באינטרנט ולהגיע לקונים ללקוחות פוטנציאליים באמצעות הפלטפורמה הפופולרית ביותר באינטרנט – מנועי החיפוש. או במילים אחרות, למה לקדם אתר נדל"ן במנועי החיפוש ואיך עושים את זה?

בקצרה:

  • שימוש ב-SEO מקומי יעזור לאתר שלך להתקדם במעלה תוצאות החיפוש עבור מיקומים ספציפיים.
  • אופטימיזציה של אתרי אינטרנט לחיפוש קולי תעזור למשתמשים להגיע לאתר שלך בדרכים חדשות.
  • שילוב נתונים מובנים (סכמות) כדי להקל על מנועי החיפוש להבין את התוכן של אתר אינטרנט.
  • ביסוס מומחיות, סמכות ואמינות (E.A.T) באמצעות תוכן איכותי ובניית אמון באמצעות ביקורות ועדויות.
  • שימוש במילות מפתח עם זנב ארוך.
  • יצירה ופרסום של מדריכים בתחום הנדל"ן.
  • בניית קישורים נכנסים מאתרים מוכרים.
  • ניצול מדיה חברתית כדי להביא תנועה לאתר ולבניית קישורים נכנסים.
  • אופטימיזציה של אתרים למכשירים ניידים כדי לשפר את חווית המשתמש.
  • מעקב ומדידת פעולות ה – SEO באתר נדל"ן.

קידום חברות נדל"ן דרך בחיפושים מקומיים

קידום אתרים מקומי הולך ותופס תאוצה בכל הנוגע לקידום אתרים במנועי החיפוש בשנת – 2023. מדוע? יש לא מעט סיבות לכך, שנובעות בין היתר מתוקף התחרות של מנועי החיפוש בכל מה שקשור לקבלת מידע באינטרנט כשבצד השני של המתרס עומדת הבינה המלאכותית ומציגה לשואל תוצאה אחת ויחידה ללא צורך ללקט מידע מבין אלפי תוצאות.

מה שהבינה המלאכותית עדיין לא יודעת לעשות זה לסרוק את האינטרנט בזמן אמת ולהציג את התוצאות הטובות ביותר ביחס למוצרים ולשירותים, כמו בתחום הנדל"ן למשל. ולכאן בדיוק נכנס הקידום המקומי במנועי החיפוש.

בעזרת השקעה קטנה יחסית בעמוד העסקי של חברת הנדל"ן שלך בגוגל לעסקים תוכל לחשוף את העסק שלך לכמות גדולה של לקוחות פוטנציאליים באזור או האזורים בהם העסק שלך פועל. אופטימיזציה נכונה של האתר ונוכחות מקוונת תעזור לך לאתר שלך להיות מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש עבור מיקומים גיאוגרפיים ספציפיים.

עבור חברות נדל"ן, קידום אתרים מקומי זה לא פחות מחיוני, מאחר וזה מאפשר להן להגיע לקונים ומוכרים פוטנציאליים באזור מסוים, להגדיל את החשיפה ולהופיע בחלקים העליונים של תוצאות החיפוש במנועי החיפוש:

חברת נדלן בגוגל

כדי לבצע אופטימיזציה לתוצאות חיפוש מקומיות יש לכלול בעמוד העסקי:

  • מילות מפתח מקומיות.
  • שילוב פורטפוליו ואלמנטים ויזואלים נוספים בדף.
  • קבלת ביקורות מלקוחות מרוצים.

כיצד לבצע אופטימיזציה של אתר הנדל"ן שלך לחיפוש קולי

ככל שיותר אנשים משתמשים בעוזרות קוליות כמו אלקסה וסירי כדי לחפש מידע באינטרנט, כך עולה החשיבות שבביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש מתוך חשיבה על תוצאות החיפוש הקולי.

איך חברות נדל"ן יכולות לבצע אופטימיזציה לחיפוש קולי?

אופטימיזציה לחיפוש קולי באתר של חברת נדל"ן יכולה לכלול שימוש במילות מפתח עם זנב ארוך, אספקת מידע מפורט על נושא חיפוש מסוים (כמו התחדשות עירונית למשל) ומבנה האתר פשוט וקל לניווט, כזה שיקל על הסריקה של העוזרות הקוליות.

התפקיד של נתונים מובנים בקידום אתרים בנדל"ן

נתונים מובנים, הידוע גם בשם סכמה, הם סוג של קוד אותו אנו יכולים להוסיף לאתר על מנת לעזור למנועי החיפוש להבין את התוכן בדף. אם אנחנו מציעים דירות בפרויקט חדש, אז הסכמה הזו יכולה לכלול מידע כגון מחיר הנכס, מספר חדרי השינה וגודל השטח. על ידי הוספת נתונים מובנים לאתר שלך, אתה יכול לעזור למנועי החיפוש להציג מידע זה בצורה ידידותית יותר למשתמש, מה שיכול לשפר את SEO שלך.

איפה רואים את הנתונים המובנים?

נתונים מובנים מתווספים בדרך כלל לקוד האתר באמצעות תחביר ספציפי, כגון מיקרו-נתונים, ואינם גלויים למבקרים באתר. זהו קוד מאחורי הקלעים והוא משמש כדי לעזור למנועי החיפוש להבין את המידע בדף אינטרנט.

איך אפשר לבדוק את הסכמה באתר?

את הנתונים המובנים באתר הנדל"ן שלך (או בכל אתר אחר) אפשר לראות באמצעות כלי לבדיקת הנתונים המובנים של האתר, כמו Google Search Console למשל. כלי זה מאפשר לך להזין את כתובת ה – URL של דף מסוים באתר שלך או של האתר כולו ולהציג את הנתונים המובנים הקיימים בדף זה. ניתן לראות את סוג הנתונים המובנים, כמו "ארגון" או "מוצר", כמו גם את המאפיינים הספציפיים, כגון "שם" או "מחיר".

ניתן גם לראות נתונים מובנים באמצעות כלי בדיקת נתונים מובנים וסכימה וכלים לבדיקת נתונים מובנים עבור כרום ופיירפוקס. כלים אלה מאפשרים לך להציג נתונים מובנים בקוד של דף אינטרנט, וגם להדגיש את הנתונים המובנים בדף.

השפעת ה-E.A.T של גוגל על קידום אתרים בנדל"ן

E.A.T הם ראשי תיבות שנקבעו על ידי גוגל ושמייצגות מומחיות, סמכותיות ואמינות. גוגל משתמשת בגורמים אלה כדי לקבוע את איכות האתר והתוכן שלו. עבור חברות נדל"ן זה אומר שיצירת תוכן איכותי ואינפורמטיבי המבסס את החברה שלך כמומחית בתחום, ובניית אמון באמצעות חוות דעת והמלצות, הוא חיוני להצלחת התקדמות האתר במנועי החיפוש.

שימוש בביטויי 'זנב ארוך' לקידום אתרים בנדל"ן

מילות מפתח עם זנב ארוך הן ביטויים ארוכים וספציפיים יותר שאנשים משתמשים בהם כאשר הם מחפשים משהו באינטרנט. מילות מפתח אלו הן לרוב פחות תחרותיות ממילות מפתח קצרות יותר, כלליות יותר, מה שהופך אותן לבעלות פוטנציאל גבוה להמרה עבור חברות נדל"ן המעוניינות לשפר את הביצועים שלהן במנועי החיפוש. לדוגמא, במקום להשתמש במילת המפתח "נדל"ן", חברה יכולה להשתמש ב"נדל"ן יוקרתי במרכז תל אביב", וכך לשפר את הסיכויים להגיע למה שאנשים באמת מחפשים.

פרסום בלוג בתחום הנדל"ן

יצירה ופרסום של מדריכים בתחום הנדל"ן עם תוכן מקורי שנמצא בבלוג ייעודי, יכולה להזניק את האתר שלך במעלה הדירוג במנועי החיפוש. הכוח העיקרי של חברות נדל"ן מבחינת תוכן הוא הפרויקטים החדשים שהם מציעים והמידע שהם מספקים לגולש ביחס לתחום הנדל"ן בכלל ולשאילתות ספציפיות בפרט. יש צמא גדול למידע בתחום הנדל"ן מאחר והשקעות נדל"ן הן דבר שאנשים עושים מעט מאוד פעמים בחיים שלהם.

המקום הראשון אליו הם הולכים כדי לקבל מידע ראשוני בנושא נדל"ן, נכון ל – 2023, היה ונשאר מנועי החיפוש. השקעה בבלוג עם מדריכים ספציפיים לכל נושא שאנשים מתעניינים בו יכול להגדיל את הסמכות של המותג שלך באופן כללי ולחזק את אתר החברה בגוגל, וזה מהסיבה הפשוטה שברגע שאנשים נחפשים לתוכן שעושה להם שכל והם נשארים באתר יותר מכך וכך שניות, אחוזי הנטישה יורדים והדירוג של האתר במנועי החיפוש עולה.

לכן, גם אם לפעמים זה נראה כמו השקעה לא מניבה, בלוג מקצועי זה מה שיכול להפוך את האתר שלך למקור סמכות בתחום הנדל"ן ולייצר תנועה קבועה לתוך האתר.

תפקידם של קישורים נכנסים בקידום אתרי נדל"ן

קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים אחרים המפנים את הגולשים אל האתר שלך. קישורים נכנסים רבים באיכות גבוהה יכולים לעזור לשפר את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש. עבור חברות נדל"ן, זה יכול לכלול קבלת קישורים מאתרי נדל"ן אחרים, אתרי חדשות מקומיים ובלוגים בתעשיית הנדל"ן.

חשוב לי להדגיש שתחום הקישורים החיצוניים עובר תהליך לא בריא בשנים האחרונות, כשלא מעט אנשים שמציגים את עצמם כמקדמי אתרים מציעים קישורים למכירה באיכות מאוד נמוכה. מקדם אתרים יידע לבנות לאתר הנדל"ן מערך קישורים איכותי ורלוונטי שכולל בין היתר את האלמנטים הבאים:

בדוק את רשות הדומיין (DA) של אתר הקישור: אתרים עם DA גבוה נחשבים מכובדים ואמינים יותר. אפשר להשתמש בכלים כמו ahrefs או moz כדי לבדוק את ה – DA של אתר אינטרנט שמוביל קישור לאתר שלך.

הרלוונטיות של האתר המקשר: קישור לאתר שלך מאתר רלוונטי לתעשייה או לנישה שלך נחשב לבעל ערך רב יותר מאתר שאינו קשור.

טקסט העוגן: טקסט עוגן הוא הטקסט הגלוי המשמש לקישור לאתר שלך. כאשר קישורים נכנסים לאתר שלך מכילים מגוון טקסטים כמו שם המותג, מילות המפתח והביטויים המתארים את התוכן שלך, זה סימן לאסטרטגיית קישורים חיצוניים טובה.

מספר הקישורים הנכנסים: מספר גדול של קישורים נכנסים מאתרים באיכות נמוכה יכול להיות דגל אדום עבור מנועי החיפוש ואף עלול להעניש את האתר שלך. תמיד עדיף לבחור באיכות על פני כמות.

מיקום הקישורים: קישורים נכנסים המוצבים בתוכן הראשי של דף אינטרנט נחשבים בעלי ערך רב יותר מאלו המוצבים בסרגל הצד או בכותרת התחתונה.

תוכן האתר המקשר: עיין באתר המקשר אליך וודא שיש לו תוכן באיכות טובה ולא תוכן ספאמי.

השפעת המדיה החברתית על קידום אתרים בנדל"ן

קידום אתרים ברשתות חברתיות יכולה להיות כלי רב עוצמה עבור חברות נדל"ן המעוניינות לשפר את קידום החשיפה האורגנית שלהן.

איך עושים את זה?

על ידי פרסום קבוע של תוכן באיכות גבוהה בערוצי המדיה החברתית נוכל לייצר תנועה לאתר, מה שיכול לעזור לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש. בנוסף, ניתן להשתמש במדיה חברתית כדי לבנות קישורים נכנסים לאתר שלך.

החשיבות של אופטימיזציה לנייד עבור קידום אתרי נדל"ן

יותר ויותר אנשים המשתמשים בסמארטפונים שלהם כדי לגלוש לאינטרנט והמגמה הזו כמובן רק תלך ותתרחב עם הזמן. לכן, זה חיוני לחברות הנדל"ן לבצע אופטימיזציה של אתרי האינטרנט שלהן למכשירים ניידים.

UX/ UI

האופטימיזציה חייבת לכלול קודם כל את בדיקת חווית המשתמש באתר: האם האתר קל לניווט על מסך קטן, האם הטקסט קל לקריאה, האם העמודים נטענים במהירות הנדרשת? גוגל משתמשת גם בבדיקת ידידותיות לנייד כגורם דירוג, כך שאתר מותאם לנייד יכול לשפר את ה-SEO שלך.

נוחות שימוש בניידים search console

כיצד לעקוב ולמדוד את מהלכי ה – SEO שלך בנדל"ן

מעקב ומדידה של קידום האתרים שלך בנדל"ן יכול לעזור לך להבין אילו טקטיקות עובדות ואילו לא, כך שתוכל להתאים את האסטרטגיה שלך בהתאם. אני מדבר כאן על שימוש בכלים כמו Google Analytics כדי לעקוב אחר תנועת האתר, המרות והכנסות.

אפשר גם להשתמש בכלי מעקב אחר מילות מפתח כדי לעקוב אחר הדירוגים שלך במנועי החיפוש ולראות אילו מילות מפתח מובילות את התנועה הגדולה ביותר לאתר שלך. בנוסף, אפשר להשתמש בבדיקות A/B (טסטינג) כדי להתנסות בפריסות ותוכן שונים של אתרים, לראות אילו גרסאות מניבות את הביצועים הטובים ביותר לאתר שלך ועוד. על ידי מעקב ומדידת ביצועי ה-SEO שלך, ניתן יכול לזהות הזדמנויות לשיפור ולקבל החלטות מונעות נתונים כדי לייעל את האסטרטגיה שלך ולהגדיל את הנראות המקוונת שלך.

אז איך עושים SEO לחברת נדל"ן, בקיצור?

כל מה שכתבתי במאמר הזה הוא טוב ויפה, אבל לי, מה שנקרא, קל לדבר. אני יודע שהמומחיות שלך היא לייצר את פרויקט הנדל"ן הבא שלך בצורה הטובה ביותר, בדיוק כמו שהמומחיות שלי היא לקדם את האתר שלך ולחשוף אותו לכמה שיותר אנשים רלוונטיים. אני יודע איך לעשות את זה, ואם תצטרך עזרה מקצועית בקידום אתר הנדל"ן שלך אני כאן בשבילך.

רוצה לקבל ייעוץ מקצועי, ללא עלות, לקידום העסק שלך בגוגל? השאר פרטים ואחד ממומחה ה- SEO של WEBS יחזור אליך בהקדם>>

 

גלעד קמר - מנכ"ל וובס
גלעד קמר

גלעד קמר, מנכ”ל ומייסד וובס – חברה לקידום אתרים באינטרנט.


אני מביא איתי ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום הקידום האורגני והמון יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו