קידום בעלי מקצוע בגוגל: 12 טיפים להגדלת החשיפה

קידום אתרים

בעלי מקצוע מתבלטים איפה הכי כדאי להם לשווק את העסק שלהם – באינדקס בעלי מקצוע או בגוגל. כאן אני אסביר לך מה ההבדל בין שתי האפשרויות האלה, מאילו כבלים הקידום האורגני משחרר אותך ואיך אפשר להגיע למקומות הראשונים בגוגל בתחום עם שחקניות כל כך חזקות כמו המקצוענים, מדרג ובזק.

את המדריך הזה אני מתחיל בתשובה פשוטה לשאלה – האם לקדם אתר משלך או לפנות לאינדקס שיקדם את העסק שלך בשבילך. ההסבר הזה כולל דוגמאות ותמונות ואני ממליץ למי שעוד לא בטוח אם הוא מעדיף לקדם אתר משלו בגוגל או לפנות לאינדקס בעלי מקצוע, לעבור על זה לפני שקופצים ל – 12 הטיפים לקידום אתר של בעלי מקצוע. למי שלא יכול לחכות, הינה הטיפים בקצרה, אני כמובן מרחיב על כל אחד מהם בהמשך:

על קידום אתר של בעלי מקצוע בקצרה:

  • בוחרים דומיין מתאים לקידום אתרים.
  • בונים אתר בממשק מותאם SEO.
  • משקיעים בחוויות המשתמש באתר.
  • משקיעים בצד הטכני של האתר.
  • מייצרים היררכיה נכונה של עמודי האתר.
  • מבצעים מחקר מילות מפתח.
  • מבצעים מחקר תוכן.
  • מחלקים את תוכן האתר לצרכים שונים.
  • כותבים תוכן איכותי שתואם לצרכי המשתמש.
  • מבצעים אופטימיזציה לתוכן האתר.
  • בונים אסטרטגיית קישורים חיצוניים.
  • מפרסמים את התוכן ברשתות חברתיות.

האם כל בעל מקצוע צריך קידום בגוגל?

על השאלה הזאת אני יכול לענות ממקום אישי. אני התחלתי את הדרך שלי בעולם קידום האתרים כגנן. זה היה לפני חמש עשרה שנה בערך ורוב בעלי המקצוע שהכרתי עדיין פרסמו את עצמם בעיתונים ועל לוחות מודעות. הדבר החם היה פרסום במקומונים, לחלק מגנטים ולשקט את האוטו שלך בשם החברה ולצייר עליו ציורים (במקרה שלי ציורים של מכסחת דשא). הבנתי שזה לא מספיק ובדיוק איזה חבר דיבר איתי על קורס חדש שהוא לוקח כדי לפרסם את המסעדה החדשה שלו בגוגל. דיברנו קצת ונדלקתי על הרעיון, ואז אמרתי לעצמי שאם מסעדה אז למה לא גנן? 

בקיצור, לקחתי את הקורס, קלטתי את הפרנציפ של קידום אתרים וגיליתי שאני ממש טוב בזה, התחלתי לעבוד בתחום, עם הזמן פתחתי חברה משלי והלכה וגדלה עם השנים, ומאז השאר היסטוריה. למה אני מספר לך את כל זה? כי אני יודע מה זה להיות בעל מקצוע שקורע את עצמו בעבודה כל היום, אני יודע איך מרגישה העייפות של בנאדם שעובד עבודה פיזית קשה ואני יודע שיש לך מספיק דברים על הראש מלהתעסק עכשיו גם עם שיווק העסק שלך. 

הכי קל זה לתת למישהו לעשות את זה בשבילך, ובדרך כלל זה גם הדבר הנכון לעשות, אבל היא למי אנחנו נותנים לעשות את זה בשבילנו. אני לא רציתי לשלם הון תועפות לאינדקסים שלא מחויבים לעסק שלי, אני הסתכלתי עליהם וראיתי שהם בסך הכל מאגר פרסום של מאות בעלי מקצוע בדיוק כמוני. אז אמרתי לעצמי שאם כבר להיות במאגר, אני רוצה להיות במאגר הראשי, בגוגל.

למה צריך אתר אם אפשר להצטרף לאינדקס בעל מקצוע?

בארץ, כמו בעולם, יש מספר אתרים גדולים שמהווים מאגר של בעלי מקצוע בתחומים שונים. אנחנו מכירים את אתר מידרג, את אתר המקצוענים, את המאגר של בזק, את שיפוצים פלוס, ויש עוד כמה אתרים זניחים יותר. היתרון באתרים הללו הוא שכבר יש להם סמכות בגוגל ויש להם כמות משתמשים גבוהה. החיסרון הוא שהעסק שלך הוא אחד מתוך מאות עסקים שרשומים לשירות, מה גם שהעסק שלך תלוי בתנאי השירות של אותה חברה. 

מה הבעיה פה בעצם? הרי תנאי השירות נוצרו על מנת לשמור על הלקוחות מפני בעלי מקצוע חאפרים, ואם העסק שלך מספק שירות הגון ומקצועי אז לא אמורה להיות בעיה, נכון? אז זהו, שבעולם האמיתי לא הכל שחור ולבן. נניח ונוצר סכסוך בנוגע לגובה התשלום בינך ובין לקוח אליו הגעת דרך אינדקס כזה או אחר אליו העסק שלך רשום. התקלה אותה הוא הסביר לך בטלפון הייתה דבר אחד, והתקלה בשטח הייתה שונה לגמרי. 

אין לך טענות אליו, הוא לא איש מקצוע והוא לא עשה שום דבר בזדון, אבל הוא מרגיש מרומה כי הוא היה בטוח שהוא מזמין אותך לתקן תקלה פשוטה ועכשיו הוא צריך לשלם אלפי שקלים על תיקון מורכב. עכשיו, נניח והלקוח הזה בטוח שניסית 'לעקוץ' אותו, והוא מתלונן נגדך במרכז השירות של אותה חברה שמפרסמת את השירותים שלך. אם הם יחליטו שהוא צודק הם עלולים 'להקפיא' את העסק שלך או 'לחתוך' אותו לגמרי, ואז ההכנסות שלך עלולות להיפגע באופן משמעותי. 

אתר אינטרנט משלך פוטר אותך מתלות מחברות חיצוניות שעשויות להעלות מחירים, לשנות את שיטת העבודה, להעביר לך עבודות מסוג שפחות מעניין אותך לעשות ולקשר אותך ללקוחות שחושבים שהם מקבלים עובד שכיר של חברה אחרת. כן, זו אחת האשליות הגדולות אותה מאגרי מעלי המקצוע מנסים לשמר – העסק שלך הוא לא עצמאי, הוא שלוחה של העסק שלהם. 

יש בעלי מקצוע שחושבים שזה טוב, שזה מוריד מהם אחריות, ולפעמים זה אכן המצב, אבל בטווח הארוך העסק שלך הוא עסק עצמאי וכל עוד אין בינך לבין החברה שמפרסמת אותך יחסי עובד – מעביד אז אין להם שום מחויבות לעמוד לצידך. בעל מקצוע שמתלונן על שירות לוקה של אינדקס בעלי מקצוע זה מכה קלה בכנף הגדולה של האתרים הללו, אבל לקוח שמפרסם פוסט נגד בעל מקצוע אותו הוא הזמין דרך אתר X ושלקח ממנו הרבה יותר כסף ממה שכתוב המחירון שלהם – זה סערה שהם יכבו בכל מחיר.

מעבר לזה, לאינדקסים אין בעלות על תוצאות החיפוש של גוגל. נכון, הם שולטים בתוצאות הראשונות כי יש להם הרבה תוכן, אבל בעמוד הראשון אנחנו נמצא תמיד גם אתרים פרטיים של בעלי מקצוע:

אינסטלטור בגוגל

וזה עוד לפני שהתייחסתי לעובדה שמעל לתוצאות הראשונות שמובילות לאתרים עצמם נמצאות התוצאות האורגניות מגוגל מפות, שמובילות גם הן לעסקים פרטיים ולא לאינדקסים הגדולים:

אינסטלטור בגוגל מפות

מה אנשים מחפשים כשהם מחפשים בעלי מקצוע בגוגל?

אני מדבר עם בעלי מקצוע ששואלים אותי למה הם צריכים אתר משלהם, הרי לאנשים לא באמת אכפת מאיפה הם מזמינים והם בוחרים את התוצאה הראשונה שקופצת להם לעין. אני מסכים עם זה חלקית, לאנשים לא באמת אכפת מאיזה אתר הם מזמינים את בעלי המקצוע בדרך כלל, אבל הם רוצים לדעת שמי שמגיע אליהם הוא בעל מקצוע אמין, הוגן מבחינת מחיר ועם המלצות של לקוחות אחרים. 

אלה בעצם השירותים שמספקים האינדקסים הגדולים שמחזיקים מאגרים של בעלי מקצוע, ובגלל שזה הדבר היחיד שמעניין את הלקוחות קברניטי האינדקסים הגדולים מנסים לייצר צרכים חדשים ולתפוס עליהם בעלות, צרכים כמו אחריות שהם מספקים על העבודה של בעל המקצוע. אבל האמת היא שהם מספקים אחריות מינימלית, שגם אותה קשה מאוד ללקוחות להפעיל במקרה הצורך. מעבר לזה, הצרכים של הלקוחות בעולם בעלי המקצוע לא השתנו בעקבות הניסיונות של האינדקסים כך שכל מה שהם מחפשים זה בעל מקצוע אמין, שגובה מחירים הוגנים ושאנשים אחרים כבר הזמינו אותו ואומרים שהוא בסדר.

איך משלבים קידום אתרים עם קידום ממומן

קידום ממומן זו הדרך של מנועי החיפוש ושל הרשתות החברתיות לפרנס את עצמם. זו הסיבה שאנחנו רואים את התוצאות הממומנות מקיפות את התוצאות האורגניות מכל פינה. יחד עם זאת, המסה העיקרית של התוכן שמוצג במנועי החיפוש (וגם ברשתות החברתיות) הוא תוכן אורגני.

בעלי מקצוע בגוגל

התוכן האורגני הוא לא מותרות, מנועי החיפוש לא עושים לנו טובה כשהם מציגים לנו תוצאות אורגניות, הם עושים את זה מאחר וזו הסיבה היחידה שהם קיימים. התוצאות האורגניות הולידו את הצורך במנועי חיפוש והתוצאות האורגניות הן אלה ששומרות על זכות הקיום שלהם גם ב – 2023. 

יש גישות פסימיות בנוגע לתוצאות אורגניות, גישות שטוענות כי מנועי החיפוש רוצות להעלים את התוצאות האורגניות בתוך ים של תוצאות ממומנות. זה לא נכון אבל זה גם לא שקר מוחלט, האמת היא איפשהו באמצע. מנועי החיפוש רוצים יותר שטחי פרסום כדי להרוויח יותר, והרגולטורים מנסים להגביל אותם עד כמה שניתן. האיחוד האירופי תבע את גוגל בסכום של יותר מה- 4 מיליארד יורו בעקבות הפרת הגבלים עסקיים. התביעה עסקה בין היתר בנושאי הפרסום הממומן של גוגל. 

בקיצור, יש מאבקים, אבל התוצאות האורגניות היו ונשארו התוצאות החשובות ביותר שמנועי החיפוש מציגות לגולשים. השלב הנכון להשתמש בקידום ממומן הוא בשלבים הראשונים של תהליך הקידום האורגני. קידום אתרים זה תהליך של בניית סמכות במנועי החיפוש, וזה לא קורה תוך יום או יומיים. עד שעבודת הקידום מייצרת תוצאות כדאי לבצע קמפיין ממומן.

ומה לגבי שיווק ברשתות חברתיות?

רשתות חברתיות הן כלי בעל עוצמה לא מבוטלת שבאמצעותו ניתן להשיג חשיפה לקהלים שעשויים להיות רלוונטיים לעסק שלך. מיליארדי אנשים מחוברים אנשים משתמשים ברשתות החברתיות השונות בכל מקום בעולם, כל הזמן. גוגל מחזיקה בנתח הגדול ביותר של משתמשים באינטרנט, מה גם שמי שמשתמש במנועי החיפוש הוא משתמש אקטיבי עם סיכויי המרה גבוהים יותר ממשתמש פסיבי שנמצא ברשתות החברתיות, אבל הרשתות החברתיות יכולות להוות אמצעי שיווק מצוין ודרך מעולה לשיפור התוצאות האורגניות של האתר שלך במנועי החיפוש.

שימוש ברשתות חברתיות לקידום אתרים יכול לעזור לעסק שלך לקבל קישורים נוספים לאתר, להגדיל את האינטראקציה בין העסק לבין המשתמשים, לספק מידע נוסף על העסק שלך, לספר את הסיפור שהיית רוצה לספר אודות העסק בעזרת תמונות וסרטונים ולייצר אפקט שישפיע על הקידום האורגני שיוביל תנועה לאתר שלך בצורה עקבית. 

רשתות חברתיות יכולות לספק חשיפה גדולה לעסקים קטנים כמו עסקים של בעלי מקצוע בתחומים שונים, לעזור לך לייצר נוכחות ומוניטין ברשת, ולשפר את ביצועי האתר. איך עושים את זה:

  • כתיבת תוכן איכותי
  • מבצעים פילוח של קהלי יעד
  • משתפים את התוכן בקבוצות רלוונטיות
  • משלבים וידאו בפרופיל העסקי
  • משתמשים באינסטגרם
  • יוצרים ערוץ עסקי ביוטיוב
  • בונים פרופיל עסקי בלינקדאין
  • שומרים על עקביות בפרסום התכנים

12 טכניקות לקידום אתר בעלי מקצוע

אחרי שהבנו שקידום אורגני לבעלי מקצוע זה לא בשמיים ושאפשר להתחרות בשחקניות הגדולות בעזרת קידום אתרים מקצועי, עכשיו אני אתן לך 12 טיפים קצרים שיעזרו לך להבין איך עושים את זה בפועל.

בוחרים דומיין מתאים לקידום אתרים

דומיין זה כתובת האתר שלך, תעודת הזהות הדיגיטלית של האתר בעולם האינטרנט הבלתי נגמר. דומיין זה גם הדבר הראשון שמנועי החיפוש סורקים כשהם זוחלים לתוך אתר אינטרנט (הדבר השני זה כתובות ה – URL של העמודים האחרים באתר). גוגל מסבירים את החשיבות של בחירת דומיין נכון לקידום האתר:

אורך הדומיין

גוגל ממליצים לבחור שמות דומיין קצרים, באורך שלא עולה על – 4 מונחים. אני ממליץ 'להתקמצן' אפילו יותר ולבחור דומיין שמורכב מביטוי אחד עד שניים במקסימום. הסיבה לכך היא שדומיין קצר מקל על הקלדת השם ועוזר למשתמשים לזכור שמות דומיין קצרים, מה שעוזר כמובן למשתמשים לנווט ישירות לאתר שלך.

שילוב מילות מפתח

דומיין זה המקום בו אנחנו מתחילים לחשוב – SEO. מילות מפתח זה הכלי המרכזי בו אנחנו מתווכים בין האתר שלך לבין הגולשים. גוגל ממליצים לוודא שמילות המפתח בשם הדומיין רלוונטיים לתוכן של העסק שלך, ואני אוסיף ואומר שמבחינתי לא מדובר בהמלצה אלא בחובה. אז איך בוחרים דומיין לפי מילות מפתח? קודם כל אני מציע שלא לבחור דומיין לפני שמתחילים תהליך קידום אתרים יכולה לעזור לך לבחור דומיין מתאים לקידום כך שלא נצטרך דומיין חדש ולבצע הפניות 301 ועוד כל מיני פעולות שאפשר למנוע מראש. 

מילות מפתח עוזרות למבקרים שמגיעים בפעם הראשונה לזהות במה עוסק האתר שלך. ביטויים כאלה יכולים גם לשפר את הסיכוי שהאתר שלכם יוצג בפני משתמשים שמחפשים את השירות שהעסק שלך מציע. שיחה קצרה עם מומחה לקידום אתרים יכולה לעשות את ההבדל בין קידום איכותי כבר מהשלב הראשון לקידום אתרים שמכבה שריפות לפני שהוא מתחיל לבצע את העבודה.

מיקום העסק

אם קהל היעד נמצא באזור מסוים, מומלץ לכלול את המיקום הזה בשם הדומיין. הדבר יכול לעזור בסינון הקהל הלא מתאים מכלל המבקרים האפשריים.

שם מותג

שילוב שם המותג בדומיין, כלומר בכתובת הראשית של האתר שלך, יכולה לעזור למשוך אנשים להיכנס לתוך האתר, כי ככה בעצם הם מבינים האם מדובר באתר שקשור לתחום או לאתר חדשות לצורך העניין שבסך הכל העלה כתבה בנושא.

סיומות דומיין

סיומות ממוקדות של דומיין האתר יכולות לעזור לגוגל להבין שהמותג שלך קשור למיקום מסוים, כמו למשל co.il או .ישראל. 

בונים אתר בממשק מותאם SEO

מהניסיון שלי אני יודע שאין על אתרים בקוד פתוח, וכשאני אומר קוד פתוח אני מתכוון לוורדפרס ולוויקס. אז מה זה אתרים בקוד סגור? קונימבו, שופיפיי, ג'ומלה וקאש קאו הם דוגמאות למערכות לבניית אתרים בקוד סגור. אם בחרת לבנות את האתר שלך בקונימבו לצורך העניין, אז לקחת בעצם מוצר מוכן שכל מה שצריך לבצע בו זה התאמות לעיצוב המבוקש של האתר שלך. 

מה הבעיה עם אתרים בקוד סגור?

מבחינה ויזואלית אתרים בקוד סגור ואתרים בקוד פתוח יכולים להיראות בדיוק אותו דבר, הבעיה נמצאת מאחורי הקלעים, בקוד עצמו. באתרים בקוד סגור כמעט בלתי אפשרי לבצע שינויים בקוד. מה הבעיה עם זה? הבעיה היא שהדרישות של גוגל מאתרי אינטרנט משתנות בתדירות גבוהה, כשהמגמה היא התקדמות ושיפור האתרים והתאמה שלהם לטכנולוגיות החדשות שגוגל מייצרת. לצורך העניין, נכון לשנת – 2023 האלגוריתם של גוגל יודע לשלוף מתוך אתרי אינטרנט תקציר של התוכן ולהציג אותו לגולשים עוד לפני שהם נכנסו לאתר. זה נראה כך:

תוצאות מחוץ לאתר בגוגל

האלגוריתם של גוגל יחפש את האתר שמציג את התוצאה המבוקשת בצורה הכי מסודרת, אבל מה שאנחנו רואים כאן זה לא מה שנמצא בתוך האתר:

כותכות H2 באתר אינסטלציה

האלגוריתם של גוגל בעצם שלף רק את הכותרות הפנימיות של העמוד והציג אותן בעמוד התוצאות הראשי. למה אני מספר לך את כל זה? כי זה משהו שלא תמיד אפשר לעשות באתרים בקוד סגור, ואם אני כמקדם אתרים צריך עכשיו שהאתר שלך יידע לייצר דבר כזה בעמוד שהוא לא עמוד בלוג לצורך העניין, אז בדרך כלל אני נתקל בהתנגדות מצד החברות שבנו ללקוחות שלי את האתר. אם יש לך אתר וורדפרס או וויקס אנחנו יכולים לסדר את זה תוך דקה.

משקיעים בחוויות המשתמש באתר

מנועי החיפוש שמים דגש בשנים האחרונות על חווית המשתמש שמשפיעה על דירוג אתרים בגוגל. מה זה חווית משתמש כשאנחנו מדברים על אתר של בעל מקצוע:

  • התאמה של האתר למובייל.
  • זמני טעינת אתר מהירים.
  • כפתור בולט ליצירת קשר.
  • הפרדה בין עמודי מידע לעמודי שירות.
  • פונט גדול מספיק.
  • אחידות עיצובית.
  • שילוב תמונות וסרטונים בתוכן.
  • שילוב מחירי עבודה.
  • ציון אזורי שירות.

משקיעים בצד הטכני של האתר

הפן הטכני קשור לחווית המשתמש, ולכן יהיו כאן סעיפים חופפים לסעיפים שהצגתי בסעיף שמדבר על חווית משתמש, אבל יש אלמנטים נוספים שחשוב להכיר בכל הנוגע לצד הטכני של קידום אתרים:

  • שיפור מהירות טעינת האתר.
  • התאמת האתר למובייל.
  • סריקת כתובות – URL וטיפול בכתובות שאינן תקינות.
  • איתור קישורים שבורים באתר וטיפול.
  • איתור פריצות לאתר וטיפול.

אני לא אכנס לצד הטכני של הפתרונות לבעיות שהצגתי בסעיפים, זה משהו שעושים בעזרת מתכנת, אבל חשוב לדעת שתקלות כאלה עשויות לפגוע בדירוג האתר שלך בגוגל ולכן חשוב לאתר אותן ולטפל בהן בהקדם.

מייצרים היררכיה נכונה של עמודי האתר

היררכיה מתחילה בעצם בכתובות ה – URL של האתר וממשיכה לתוכן העמודים עצמם. התפקיד של היררכיה היא להגיד לגוגל ולגולשים איזה עמודים באתר הם עמודים כללים ואיזה עמודים הם עמודים ספציפיים שיושבים תחת העמודים הכלליים. 

לדוגמא, אם יש לך עסק לאיתור נזילות, אז עמוד הבית של האתר שלך יהיה בנושא איתור נזילות (כללי) ועמודי וכל עמוד פנימי יעסוק בנושא אחד מתוך כל הנושאים שקשורים לאיתור נזילות: איתור נזילות במצלמה טרמית, איתור נזילות במרתף, איתור נזילות בקיר, איתור נזילות בבניין משותף וכו'.

זה חשוב כי האלגוריתם של גוגל מחפש סמכות וספציפיות. את הסמכות אנחנו נספק לו עם אתר גדול וכללי שמכיל בתוכו הרבה מאוד תוכן, ואת הספציפיות אנחנו נספק לו בעזרת תוכן איכותי בכל אחד מהעמודים הפנימיים באתר.

מבצעים מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח זו אחת הפעולות הראשונות שאני מבצע כמקדם אתרים כשאתר נכנס לתהליך של קידום אצלי. בעזרת מחקר מילות המפתח אני מאתר את ביטויים בהם אנשים משתמשים במנועי החיפוש כדי למצוא את השירותים השונים שהעסק שלך מספק. אני מכין רשימה ארוכה מאוד של מילות מפתח ואז אני שולח לך אותה ואנחנו מחליטים ביחד על איזה ביטויים אנחנו הולכים ועל איזה לא. אחרי שהחלטנו אני ממשיך למחקר מעמיק יותר שנקרא מחקר תוכן. 

מבצעים מחקר תוכן

במחקר התוכן אני בעצם בודק איך הכי נכון להשתמש במילות המפתח כדי לקדם את האתר שלך. אני לא מדבר כאן על שימוש שרירותי במילות מפתח בכל מיני עמודים באתר, זה לא עובד ככה וחבל לי שחברות שקוראות לעצמן חברות – SEO עדיין מספרות ללקוחות שלהן שזה מה שצריך לעשות כדי לקדם אתרים בגוגל. 

כשאני מבצע מחקר תוכן אני בודק איזה עמודים מנועי החיפוש מבקשים להציג למשתמשים שמחפשים סוג מסוים של ביטוי. האם מדובר בעמוד שמספק שירות מסוים או בעמוד שמספק מידע, האם התוכן צריך להיות נרחב או תמציתי, האם הביטוי כללי מספיק כדי להיות עמוד קטרוגיה או שהוא ספציפי מדי ואז צריך לחשוב על ההיררכיה הנכונה של האתר, ועוד שיקולים נוספים שעולים במהלך המחקר.

אני משתף אותך בממצאים ובמסקנות שעולות מהמחקר ואז אנחנו עוברים לשלב הבא שהוא חלוקה של תוכן האתר לצרכים.

מחלקים את תוכן האתר לצרכים שונים

אז אחרי שיש לנו את מחקר התוכן שלנו אנחנו רוצים להבין שלושה דברים: מה הצרכים של העסק שלך, מה הצרכים של הגולשים ואיך אנחנו יכולים לחבר בין שני הצרכים האלה:

הצרכים של העסק שלך

  • לשווק את השירותים שלך.
  • להגדיל את הסמכות שלך בתחום.
  • לייצר יותר המרות.

הצרכים של המשתמשים

  • לקבל מידע על התקלה.
  • להשוות מחירים.
  • להזמין בעל מקצוע.

כותבים תוכן איכותי שתואם לצרכי המשתמש

הדרך לשלב בין שני סוגי הצרכים היא לייצר עמודי תוכן שמספקים את המידע שהגולשים רוצים לקבל, ולעשות את זה בדרך הנוחה ביותר כדי שמנועי החיפוש יתנו לאתר שלך קדימות על פני אתרים אחרים.

מבצעים אופטימיזציה לתוכן האתר

אופטימיזציה היא בעצם התאמה של עמודי האתר לדרישות הסף של גוגל. כשאני מדבר על ביצוע אופטימיזציה לעמודי תוכן באתר של בעלי מקצוע אני מדבר על הדברים הבאים:

  • בחירת כתובת – URL מתאימה לכל עמוד.
  • בחירה כותרות ראשיו (H1) ייחודית לכל עמוד.
  • הגדרת הכותרות הפנימיות על פי היררכיה נכונה (H2, H3, H4, H5).
  • בנייה נכונה של קישורים פנימיים בין עמודי האתר.
  • הגדרת כותרות META לכל אחד מהעמודים באתר.

בונים אסטרטגיית קישורים חיצוניים

קישורים חיצוניים מהווים גורם משפיע מאוד על הצלחה של תהליך קידום אתרים. בלי קישורים חיצוניים קידום האתר הופך למשימה מורכבת יותר, וזאת למרות היכולות המרשימות של האלגוריתם של גוגל שכבר יודע לזהות את איכות האתר על פי התוכן שבו בצורה טובה יותר ככל שעובר הזמן.

מה זה בעצם קישורים חיצוניים לאתר של בעל מקצוע? קישורים חיצוניים הם בעצם המלצה מאתר אחד לאתר אחר, המלצה שאומרת לגולשים ולמנועי החיפוש שהאתר אליו הקישור מפנה אותך הוא אתר עם תוכן שיכול לעזור לך לקבל עוד מידע או שירותים בנוגע למה שרצית.

מפרסמים את התוכן ברשתות חברתיות

רשתות חברתיות יכולות לעזור בקידום האתר שלך, והינה כמה דרכים בהם אפשר לעשות את זה:

  • סקירה כללית של קידום אתרים לעומת שיווק ברשתות חברתיות.
  • היתרונות של קידום אתרים ושיווק ברשתות חברתיות.
  • איך קידום אתרים ושיווק ברשת חברתית שונים.
  • מתי כדאי להשתמש בקידום אתרים ושיווק ברשתות חברתיות?
  • מדידת ההשפעה של קידום אתרים ושיווק ברשתות חברתיות.
  • גורמי מפתח להצלחה בקידום אתרים ושיווק ברשתות חברתיות.
  • אסטרטגיות לשילוב קידום אתרים ושיווק ברשתות חברתיות.

רוצה לקבל ייעוץ מקצועי, ללא עלות, לקידום העסק שלך בגוגל? השאר פרטים ואחד ממומחה ה- SEO של WEBS יחזור אליך בהקדם>> 

גלעד קמר - מנכ"ל וובס
גלעד קמר

גלעד קמר, מנכ”ל ומייסד וובס – חברה לקידום אתרים באינטרנט.


אני מביא איתי ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום הקידום האורגני והמון יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו